Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä herättää tunteita. Saatan joutua töissä altistamaan itseni koronalle, vaikka varsinaisesta koronatyöstä voinkin kieltäytyä
Nipanderi,
mulla samantyyppinen tilanne, paitsi että en ole vielä kertonut töissä. Olen sitä tässä pähkäillyt, ja varmaan kerron pian kun pahoinvointikin yltynyt niin pahaksi, että taidan joutua ottamaan saikkua. Eipä tule sitten arvuuttelua, että onko mulla korona vai mikä. Tilanne on siitä ikävä, että aloitin just uudessa työssä.
Oma kantakin on tällä hetkellä, että en halua rokotetta ottaa, koska sitä ei ole tutkittu raskaana olevilla.
Jos en olisi raskaana, ottaisin rokotteen varmasti, koska mulla on töissä suurehko todennäköisyys saada korona.
Nyt raskaana ollessa odotan viranomaisten ohjeistusta. Jos tulee ohje että ei rokoteta, päätös on aika helppo. Jos rokotetta taas tarjotaan pitää punnita sen mahdollisten haittavaikutusten tai koronan aiheuttamien haittojen välillä...
Luulis että työnantaja siinä kohtaa on velvoitettu löytämään sulle muuta työtä. Ja toisaalta eilen kyllä telkkarissa joku tärkeä henkilö (katsoin sivusilmällä) ilmoitti että rokote tulee olemaan kaikille vapaaehtoinen, hän sitä oikein painotti. Vauvan turvallisuus kaiken edelle :).Sama täällä. Työskentelen lähihoitajana vanhusten parissa. Saas nähdä mihin tää homma etenee, en halua riskeerata vauvaa mutten myöskään asiakkaita ja entäs jos työnantaja määrää rokotteen kaikille?