Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Bluerose meillä täysimetys kyl toimi hyvänä ehkäisynä. Vaikkakin ei nyt ihan ehkäisyksi sitä voi suositella. Mut toivotaan et ihan ei viel nappaa. Ehkä pian kuitenkin ;)

Mä oon taas täällä, kun pientä kuumetta taas ilmassa. Ei muuten muttakun pääsi käymään pieni ehkäisy kämmi ja siksi nyt kuumekin pääsi yllättämään. Kolmonen meille jo syntyi 11kk sitten, ihana tyttönen <3 ja meidän lapsiluku piti olla täynnä, mut nyt on aika hyvät mahikset että saattoi neljäs saada alkunsa viikko sitten... Että saanko roikkua täällä mukana vaikka meillä ollaan jo kolmonen saatu ;)?

Saahan tänne tulla vaikka kolmonen onkii tullu :D

Raastavaa tää kuumeilu :(

eli viel vikko täytyy ootella testiä kunnes näkyis..tai toivoa siis ettei näkyis

Kiitos leidit! Pakko saada jossain tästä asiasta avautua kun en halua muiden lähipiirissä vielä tietävän... Ennekuin varmistuu että ollaanko vai eikö. Vitsit tuota miestä kun sen piti jo aikaa sitten mennä operaatioon, mut lykkää sitä koko ajan eteenpäin. No nyt kun menkat palas imetyksen jälkeen niin kortsu ei sitten pitänytkään ja kuinka ollakaan ihan parhaina päivinä vielä. Jos vaikka oltaisiin raskaana niin vauva olisi toivottu, vaikkei suunnitelmissa ollutkaan. Saapa nähdä kuinka käy, nyt olis dpo8 eli parin päivän päästä vois alkaa testailemaan. Ihme et vauvakuume nousi näinkin helposti pintaan kun pienen mahdollisuuden saa :) mut mä rakastan vauvoja <3!

Testasin tänään mut eipä näyttänyt plussaa ainakaan vielä. Ei ole kyllä menkkojakaan vielä kuulunut että jatketaan piinailua. Kokeilen uudestaan parin päivän päästä ellei täti ole tullut kylään sitä ennen...

Tänne myös uuden vuoden toivotukset! :)

Täällä tänään kp1.. Vieläkin kierto sekasin, mutta näillä mennään..

Täältäkin hyvää uutta vuotta!
Harmi vaan et meiän vahingosta ei ollut seuraamuksia, muuten kuin et nyt mua vaivaa vauva kuume!! Oikeesti joku puhukaa mulle järkeä, meil on jo kolme ihanuutta nyt täytyy tää kuume jollain saada kuriin.

Heippa!
Vieläkö täältä löytyy kolmosen kuumeilijoita ja mukaan kannattaa tulla kirjoittelemaan? :)

Pikaiset taustatiedot, niin minä 34, mies 41v, esikoinen (ed suhteesta)4v10kk poika ja kuopus huomenna 11kk tyttö.
Ellei iät alkais tulemaan vastaan, niin ikäeroa kakkoselle ja kolmannelle sais olla vaikka enempikin, mutta todettiin yhdessätuumin, että kerta lapsi vielä halutaan, niin parempi "tehdä" se tähän samaan syyssyn, kun kotona vielä olen enkä ole tottunut välissä öitä nukkumaan ;)
Toiveissa olisi n. 2v ikäero, eli kiva olisi jos kesään mennessä tärppäisi, mutta tulee kun on tullakseen ja aloitellaan jo seuraavasta kierrosta yritys,kun ei aiemminkaan ole heti tärpännyt.
Ennen kuopuksesta saatua plussaa oli yksi alkuraskauden km yk2, kkm yk3 ja plussa sitten yk6. Esikoinen tärppäsi yk3. Saas näh kuin tällä kertaa käy :)
Kierrot mulla on heitelly kovasti (25-39 ja pidempiäkin) ja imetän edelleen.
Nyt kp 26 ja yks hupskeikkaa kävi just ovista ennen,mutta varsinaiseen yritykseen siis ensi kuussa :)

Muokattu viimeksi:
Tervetulo Nyytti!

Täällä yksi jolla nyt reilu 2kk vauveli..tahtoisin niin kolmannen, itellä nyt ikä ei vastaan ole tulossa - mutta kuinka suostutella mies :D

aiemmin utossa odottelin onko plussa vai mikä kun kävi tämöinen pieni ajattelemattomuus..nooh...olinpa oksennustaudissa ja lähes 40 asteen kuummeessa..siihen samaan syssyyn vuosisadan menkat taas :D nooh, enpä ihan viel raskaana ollut..vaikka oisihan se ollu kiva :P

Kyllä täällä vielä mukana pörrätään :)

Itsellä tosiaan kohta 4v täyttävä poika, ja nuorempi poika kuun lopussa 1v5kk.

Mitään varsinaista yritystä ei oo meneillään, joten tulee sitten kun on tullakseen. :)

Kiitos :) Taidan sinut Bluerose hämärästi muistaa siltä ajalta kun esikoista 2009 kuumeilin täällä? :)
En muista ketjun nimeä kyllä enää :)

supernova täällä myös toinen 4 kuumeilija :) Meilläki piti pysyä laps luku 3. Mut jotenki vaan se vauvakuume nostaa päänsä. Ja oonhan mä miehelle sanonu et jos sen jälkeen viel yks :) jos ei kaksosia sit satu saamaan. Mullahan oli jo 4 raskaus mut meni kesken rv 12+2. Nyt ootellaan et saadaan alkaa yrittää uudelleen eli ens kuussa. Ihanaa Nyytti :Heartbigred plussa tuulia sinne!

Madonna86 pitäisköhän meille aloittaa ihan oma threadi? :-D
Mulla on 6,5v 4,5v ja 1v lapsukaiset kotosalla ja ei pitänyt kuumeen enää iskeä tänne mut kuinkas kävikään. Varsinaista yritystä ei ole ainakaan vielä, mut mieskin myönsi et oli pettynyt kun meidän upsista ei sitten raskautta saanutkaan alulle. Täytyypä jutella nyt perinpohjaisesti aiheesta vielä miehen kanssa ja ehkä me saadaan jonkinlaista selkeyttä siihen että aiotaanko yrittää vai ei.

Täällä kolmosesta kuumeileva. Meillä toosi isot lapset 15v ja 13v, mutkun nuorena alotettiin niin viel ehtii. Tämä kolmosen yritys lähti liikkeelle miehen (!) ehdotuksesta kesän lopulla 14. Tulinkin heti raskaaksi mutta valitettavasti kkm oli tossa joulukuun alussa. Nyt odotettiin yhdet kk:set ja nyt kp 20/28. Tunne, et jotain siellä alavatsassa on, mutta ei vielä mitään kummempia oireita. Niitä odotellessa:)) Onkohan ketään kohtalontoveria jolla jo isoja lapsia? Olen lähipiirissäni aika yksin oman kuumeiluni kanssa, tosin täällä kohtalontovereita riittää onneksi.

Takaisin