Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Aloittakaa vaan neljättä kuumeilevat-ketju. :)
Täällä yksi "salaa" kuumeileva äiti jolla lapset 4,5 ja 3 ja 1,5 lapset :)

Supernovan muistankin tästä ketjusta.

Hemppaa tulin moikkaamaan, kun satuin huomaamaan, että olit kirjoitellut :) minäkin salaa kuumeilen kolmosta, vaikka tuo kakkonen on vasta vähän vajaa 5kk eikä mies ole aikonut suostua enää yhteenkään vauvaan :) niin siis, jos muistat minut vielä, oltiin tammikuisissa 2012 samaan aikaan :)

Kylläpä muistan hyvinkin sinut della :) olen seurannut sinun taivalta sivusta ja voin vaan onnitella sinua kakkosen syntymästä :)

Meillähän lapsiluku piti olla hyvinkin täynnä kolmosen synnyttyä mutta mies?! alkoi puhumaan vielä yhdestä pikkuisesta ja tartuttanut minuun tuon kuumeen. Kuumeilen siis vähän salaa ja härnään miestä aina kun se alkaa puhua vauvoista.
En tiiä millon ite uskallan sanoa (huutaa) miehelle että mulla on ihan jäätävä kuume myös!

Della, miehelläsi on jo useampi lapsi mutta jospa hän suostuisi vielä yhteen pieneen. :)

näinhän se on, miehellä siis neljä lasta, minulla kaksi (tai kolme, jos lasketaan ne kaikki, jotka puhuttelee mua äidiksi). vitsiä ollaan heitetty aiheesta ja olen sanonut, että minulle kelpaisi vielä yksi ja vahingossa tulevat pidetään :D

Hemppa ja supernova onkohan meitä kovinkaan montaa 4:ttä kuumeilevaa :) Mulla on myös lapset 4,5v, 3,5,v ja 2,5v, eli lähes vuosivauhtia on noi tullu. Nyt sit alettiin yrittää kesällä jo neljättä. Ja tärppäski tos marraskuussa, mut kesken meni 12+2... Nyt ootellaan et saadaan alkaa yrittää uudelleen. Meillä lapset on ekaks tilanneet tyttövauvan ja sit sen jälkeen poikavauvan joten, saa nähdä kuumeilenko viel sitä viidettäki täs :D

Madonna, onko teillä kumpaa sukupuolta lapset?

Meillä poika, tyttö ja poika ja mies haluaisi "tytön" jotta ois samanverran kumpiakin mutta hänelle kyllä kelpaa kumman vaan saisi ;) lapsilta ei olla edes kyselty, kumpi ois kiva kun ei vielä ole ajankohtainen.

Itekin joka kuukausi kyllä toivoo että kierukka olisi pettänyt :D mutta mulla siis perussairauteen tällä hetkellä sellanen lääke jonka aikana ei saisi tulla raskaksi, joten tää ei voi olla hetken mielijohteesta tullut raskaus.

Hemppa: mulla on tyttö, poika ja poika. Joten kyl mäkin sitä tyttöö toivon. Mut jos menee niinkuin mun äitillä ja mummulla ni se kolmaspoika sielt ekaks tuloo :D

Täällä äiti, jolla 4,5 v poika ja 8 kk poikavauva :)
Meillä myös harkitaan nyt samaan syssyyn "sen vikan" tekemistä.
Ikäkin tulee vastaan ensin miehellä sit minulla, enkä enää viiden vuoden päästä (haaveissa ainakin 3 v opiskelua kotiäitiyden jälkeen) saisi niin hyvää äitiyspäivärahaa niin äkkiä kuin mitä olen nyt saanut ja siitä sit eteenpäin.. Niin se ikä!!!

Tässä kierrossa ollaan harrastettu ihan keskellä kiertoa ja nyt loppukierrosta, mutta meillä ei nasahda noin pienestä, sillä ollaan molempia tehty se 6 kk aktiivisesti pupuilemalla :D

Nyt tiedossa aktiivisesti vikojen kilojen pudotukset, lihoin huikeat 41 kg tässä toisessa raskaudessa (ekassa vain 17 kg) ja nyt olen saanut 8 kk aikana 33 kg pois.
Tavoite ois tiputtaa nuo loput, ja sit voisinkin vaikka heti olla yrittämässä aktiivisesti.

Hopsan, hyppään tänne mukaan, mikäli sallitte! Tuttuja nickejä täällä, etäisesti joissain ketjuissa muistelen teitä nähneeni.. minä olen ollut pitkän aikaa vau-lakossa, kiireisenä minut pitävät 2v 3kk tytär ja 5kk ikäinen poika! Minulla on samankaltainen tilanne della_79:n kanssa, eli mies vähän nihkeästi suhtautuu ajatukseen kolmannesta. Hän on välillä ollut ajatukselle suopea (kuten tänään viimeksi), ja välillä ehdottomasti kieltävällä linjalla. Vaan tänään sovittiin tosiaan, et katsotaan parin vuoden kuluttua josko aloitettais yritys. Eli kuumeilua pitäisi kestää hyvä tovi vielä! :D

Kuume on vaivannut vaihtelevasti.. pojan synnyttyä olin sitä mieltä että ei meijän lapset voi olla tässä! Välillä ajatukset toisessa ääripäässä.. :| Kummasti ajatukset kolmannesta kariutuu aina kun esikoisella on paha uhmakausi menossa.. ;)

Hei HEI! Täällä myös kuumeillaan :wacky::smiley-ashamed005

Ikää tulee neitille kuukauden päästä vuosi ja nyt onkin keskusteltu miehekkeen kanssa hyvin paljon jotta tuleeko meille vielä sitä kolmatta ja viimeistä tähän perheeseen (miehelle toinen ja mulle kolmas) On käyty ajatelmat varmasti aivan ääripäästä ääripäähän, itsekkyydestä ja itsekkäistä ajatuksista sinne sateenkaaren toiselle puolen... ja tultu siihen tulokseen jotta toukokuussa lähtee tämä "hormonihirviö-mielialakierukka" (miehen sanojen mukaan!) ja sitten saa kolmas lapsi tulla jos on tullakseen :sign19:sign17:Heartpink:Heartpink:Heartpink Takarajan minä oon kuitenkin laittanut tälle yrittämättä yrittämiselle (ja mies on ihan mukana tässäkin asiassa)...Ikää on nyt sen 30 (tälle vuotta 31) ja jos ei lapsi halua ilmoittaa tulostaan parin vuoden sisään niin aion muuttua takaisin täksi hormonihirviöksi ja nauttia elämästä näiden kahden ipanan kanssa, sekä tietysti miehen :Heartbigred Saas nähdä siis että milloin tapahtuu jos mitään tapahtuakseen :love7

:hello:helloMuutama tuttu nimimerkki täältä bongattu!:hello:hello

cupcake, mä kans pojan synnytettyäni olin sitä mieltä, etten yhtään enää synnytä! synnytys ei sinänsä ollut vaikea eikä paha, vaan monessa suhteessa helpompi kuin esikoisen aikoinaan, mutta kun molemmat lapset olleet yli nelikiloisia ja alateitse olen pakertanut niin tuntuu ettei paikat enää kestä. joten mulla vaihtui tämä ikinä en enää synnytä, "voisin synnyttää sektiolla":n :p:grin mä en varmaan pääse enää yrittämään kolmatta enkä edes tjottailemaan, mutta mikään ei estä mua haaveilemasta :rolleyes: en ole ainakaan innostunut mistään hormonaalisesta ehkäisystä tai ylipäätään minkäänlaisesta, jollei sitten ole endon takia ihan pakko (ottaa pitämään endo kurissa) enkä ole näillä näkymin hankkimassakaan mitään. mies hoitakoon ehkäisyn tai hankkikoon vaikka vasektomian :grin

della_79; Mulla esikoinen oli nelikiloinen ja synnytys oli ka-ma-la! Pojan (3,7kg) synnytys menikin kaikin puolin oppikirjan mukaisesti, ja esikoisen myötä syntyneet traumatkin pyyhkiyty mielestä.. :)

Mekin mennään ilman ehkäisyä. Minipillerit odottelee lääkekaapissa vaan en oo niitä uskaltanut ottaa käyttöön! :D Mietin et jos ottaisin sen kapselin, mut jos me "vaan" kaks vuotta ootellaan niin en tiiä kannattaako sitä sit ottaa. Niissä kun on ehkäisyteho kummiskin kolmeksi vuodeksi. En tiedä.. monikin asia pyörii nyt mielessä. Haluaako sitä enää kahden vuoden päästä alkaa uudelleen vauvarumbaan, kun esikoinen olisi kolmen vuoden päästä jo reilu 5v, ja poikakin 3,5v. Eipä nämä meidän lapset koskaan mitään tosi vaikeita oo vauvana olleet, mutta on siinä silti oma työnsä.. Nyt ei ainakaan kolmatta haluta kumpikaan, ihan on tarpeeksi härdelliä ja tekemistä. Miten tän ajan sais juoksemaan kahen vuoden päähän?! :D

Täälläkin kolmannen kuumeilija!
Meillä pian 5v täyttävä tyttö ja samoin pian 3v täyttävä poika.
Alettiin mieheni kanssa puhua jos vielä jossain kohtaa tehtäisiin se kolmas, mutta ei ihan vielä.
No kuinka ollakkaan tulin heti kohta raskaaksi! Vaikka raskaus oli ei niin loppuun harkittu niin olin onnellinen! Harmikseni tämä päättyi kuitenkin lyhyeen.. Rv5+2 todettiin varhainen keskenmeno... (ehkä kemiallinen raskaus)
Tässä on nyt muutama päivä itketty, mutta silti luulen että me aletaan heti yrittää uudelleen. :)
Keskenmeno on aina surullinen asia, mutta onneksi on jo nuo kaksi ihanaa mistä saa voimaa! <3

Kiva kun tänne oli tullut uutta luettavaa! :)
Itsellä menossa dpo6 ekassa yrityskierrossa eli piinaviikko edessä. Suuret kuvitelmat ei ole,mutta toiveita toki ja kaikki tuli tehtyä mitä tehtävissä oli :)

Tikkari voimia. <3 Keskenmeno koskettaa aina, olipa se varhain tai myöhemmin. Toivottavasti pian tärppäisi uudelleen! :)

Ja Nyytille peukkuja, että piinapäivien päätteeksi saatais toivottuja uutisia! :)

Ihan hölmöä jotenki hengailla tässä ketjussa, kun kuitenkaan ei oo sinänsä tiedossa koska alettais yrittämään, ja aletaanko me edes koskaan oikeasti. :D Mutta kun en oikein löytänyt itselleni toista yhtä sopivaa. Tuo yksi olis, missä on kuumeilijoita joilla matkaa yritykseen, mutta kun siellä tais olla tyyliin "aloitamme yrityksen kahden kierron päästä" tms. Hei, me aloitetaan MAHDOLLISESTI 24 kierron päästä. Ahahhhaa. :D Mä nyt sit möllötän täällä ja toivon sormet kyynärpäitä myöten ristissä, et aika juoksisi kaksi vuotta. :D

Ainiin, olihan mulla asiaakin! Menkat on viikon myöhässä! Jotain ihme tiputteluakin oli, vaan se loppui ja outo painontunne oli alavatsalla päivän kaksi. :|

Noup, en.. vielä. Kai se on tehtävä jossain vaiheessa, jos ei menkkoja ala näkyä! :| On vaan ollut niin vähissä peitonheiluttelut miehen kanssa, etten jaksa uskoa. Mieli tekee tepposia kun kaveriporukassa pari vasta raskautunutta! :D

Meillä on täällä kyllä peittoja heiluteltu, mutta toistaiseksi ei oo tuottanu tulosta. tosin yk 2 vasta menossa kkm:n jälkeen. (nyt kp 17/26 en kyllä usko että tästä kierrosta tärppäs)

Voimia sinulle Tikkari! minullekin helpotusta keskenmenoon toi se, kun normaali kierto alkoi ja pystyi aloittamaan uuden yrityksen.

Tervetuloa lisää Kuumeilijoita mukaan :)
Ja Tikkarille pahoittelut km:stä. :(

Cupcake, mullakin vähän sama tilanne mut oon myös lukenu tuota matkaa yritykseen-ketjua enkä mä kyllä sinne kuulu kun matkaa yritykseen on vielä pitkä matka... Siellä jo osa plussannutkin. :) ehkä mä seuraan hiljaisena tätä ketjua ja palaan asiaan kun sen aika on.

Takaisin