Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Varovaiset onnittelut Astanga :)

Mul on aikalailla samoja oireita, mitkä viimeks meinas keskenmenoa :( Tosin keskiviikkona vasta menkkojen pitäis alkaa...

LiMinni on täällä vielä muitakin seurailemassa. Meillä siirtyy tämä keväämmälle, kaksi loppukesän lasta kotona jo on, joten hajontaa toiveissa...

Kiitos, katsotaan nyt kuinka käy... Huomenna testaan uudestaan :). Bettie: Toivottavasti täti tajuaa pysyä poissa! Plussatuulia ihan kaikille!

Mie haaveilen kolmosesta vaikka vastahan synnytin kakkosen (6.11) eli hän on vsta 5vkoa. ..esikko on 4 :). Mutta mie haaveilen jo et jos kolmanteen saisi miehen puhuttua...må vaan niin haluisin vaauvija lisää

Tässä tämän aamuinen. Testejä löytyy vielä joten testailut jatkuu :D

Oi bluerosella ihana pieni siellä nuuskuteltavana :)

Liitteet

• 1418595789827.jpg
    1418595789827.jpg
    76.1 KB · Katsottu: 199
Onnea Astanga :)

Mul pitäs tänää laskujen mukaa alkaa menkat, mut ei oo yhtää sellanen olo et alkais. Tosin ei oo yhtää sellanen olo et oisin raskaanakaan.

mä odottelen ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen...en tosin odota sitä kuin kipee olen ku ekat menkat tulee..

Mul tuli ekat menkat puoltoista viikkoa jälkivuodon jälkee täst nuoremmasta ja siitä seurannut kierto kesti 9pv. Vähänkö potutti. Kuitenki täysimetin 5kk.

Mul oli tänää se hammaslääkäri. Mä sain 4 väliaikaispaikkaa, lisäks se lääkäri sano et yks niist hampaist kaipaa juurihoitoa tai poiston. Ja poistoon ens suostu joten juurihoito tiedossa sitten joskus. Seuraavan ajan sain helmikuulle, sekin paikkausaika, laittaakohan ne sit pysyvämmät paikat mulle.

Heippa. Liityn myös mukaan plussaa odottaviin. Mulla on 1/2012 syntynyt tyttö ja 6/2013 syntynyt poika. Ehkäisyn jätin nyt pois 10.11 ja vielä ei ole tärpännyt. Nämä kaksi edellistä lasta on lähteneet matkaan heti ensi yrittämällä, mutta nyt on toisin. Ehkä stressaan asiaa liikaa. Ovulaatiotesteillä olen yrittänyt bongata parasta hetkeä, mutta edellisen oviksen aikaan ei kuitenkaan tulosta tullut :(

Tervetuloa mukaan Kuuku87 ja toivottavasti ei sun tarvi pitkään täällä roikkua :wink

Niin se "täti" kurvas nyt kylään. Ja supistuksin :(

tulipa tehtyä himoissaan jotain "tyhmää" ja no en päässyt hakee jälkiehkäsytabua...noh toivomme miehen kanssa että täti kurvais paikalle - ei ihan vielä kolmatta ku nuorimmainen on vsasta 7vkoa :D tosin ei tuo mies haluais edes enempää lapsia :D...noo jos vahinko kävi - niin en mä aborttia tekis...että hyvää joulua kaikille..kuin muuten nopeesti se näkykään testissä xD kun mä en ikinä ovulaatioo oo huomannu milloinkaan, en osaa laskea kiertoa...ja ei mul oo menkat viel tullu synnytyksen jälkeen...

Takaisin