Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mulla ei mitään hajua mun kierron pituudesta kun viimeksi ollu kuukautiskierto ennen pojan syntymää ja poikakin reilu 2, 5v :D

Täällä pitäis menkat alkaa tällä viikolla. Eilen kävin ottamassa vesirokkorokotteen, ja vauva sais tulla siis ens vuoden puolella. Tai no siis se raskaus sais alkaa ens vuoden puolella. Rokotteen jälkeen pitää odotella kuukauden verran.
En ota paineita vaikka vauva ei olis heti hetkellä tulossakaan, vaikka lupa olis. Tulkoon kun tulee, eli mitään kunnon yrittämistä ei olla alottamassa.
Välillä kyllä hirvittää ajatuskin siitä hullunmyllystä, kun kolme vintiöö pyöris jaloissa, mutta onneks nää kaks muuta ehtii kasvaakin ensin :)

Täällä ovis meni just ja nyt odotellaan menkkoja tai tärppiä...

Siitä hammaslääkäristä mistä aiemmin puhuin. Kävin maanantaina suuhygienistillä ja se sano et hammaslääkäri oli merkannu tietoihin peräti 6 reikää :smiley-ashamed008 Ja 17.12. on paikkausaika, mut eihää ne kaikkea kerralla paikkaa, ja en tiiä paikkaako ne muita ylipäätää ku ton ison, mikä mua jo häiritsee itteänikii. Mut on eka kerta ku meen tollaseen hommaan ja kauhulla odotan. Ja niitten viisureiden poistoon tuli lopulta kutsu ja se on 28.1.2015 jos en siis oo raskaaks siihen mennessä tullu.

Jokos muilla on jo jouluvalmistelut täydessä käynnissä? Meil on kinkku pakkasessa ja just sain jouluverhot keittiön ikkunaan :) Kortteja en oo viel laittanu, ku en oo osannu päättää et tehääkö ite vai mennääkö helpomman kautta.

Mä kammoon ite niin hirveesti hammaslääkäriä, etten oo käyny siellä vuosiin. Tiedän että pitäis mennä, mutta pelkään liikaa. :/

Täällä kyllä odotellaan jo joulua, jouluverhot on laitettu jo pari viikkoo sitten, ja jouluvaloja laitettu vähän sinne ja tänne. Parit joulutähdetkin käytiin hakemassa :) onneks ei tarvi ite valmistella jouluruokia, anoppi hoitaa sen puolen kun kaikki kokoontuu yhdessä syömään :)

Huomasin tänään, että meidän nuorimmaiselle on tullu kolme poskihammasta yhdellä kertaa :O

Meilläki Tyyne tekee niitä poskihampaita. Yks on tullu ylös sillee et terävät kärjet siitä hampaasta on tullu ikenen läpi ja nyt samaa syssyy tulossa alas sille vastapari. Kulmahampaat puuttuu, mut kaikki etuhampaat on nyt tehty :)

Tänää tuli ostettua joulukorttiainekset, vielä ku pitäs ne askarrellakii. Jos vaik sunnuntaina. Huomen menee aamuåäivä siivotessa ja leipoessa, ku iltapäivällä tulee vieraita.

Nii ja LilMinni tykkäsin tosta muksun hampaiden tulosta :D En sun hammaslääkärin pelosta. :Heartred (sympatiasydän)

Täällä tontut hyppii pöydällä ja muutenkin alkaa joulufiilis nousta pintaan :) vielä kun sais loput lahjat ostettua. ..

Oli pakko lähteä iltakaupoille, kun ei menkkoja kuulunut tänäänkään.

ImageUploadedByVau Foorumi1418067825.239155.jpg

Oi ihanaa granger!!!!!!! Aivan mieletöntä! Onnea Onnea Onnea! Nyt tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikki tökömentit päälle! :)

Onnea Granger !!! :) Tarrasukkia ja ihmisliimaa <3

Mua jännittää. Mä oon ihan varma et tärppi on käyny täälläkii, menkkojen tosin pitäs alkaa vast ens viikon keskiviikkona. Mut viime perjantai-illasta asti ollu tää tunne. Silloin iski turvotus ja mun mahaa särki häpyluunrajalla koko se pe-la yö. Ja siitä asti ollu enemmä ja vähemmän kaikkea. Tosin voi olla mielikuvitustakii.

Kiitos ihanat!

Tää olis kyllä rennon kierron tulokas, sellainen tuurilla tehty :)

Toivottavasti bettie ja astanga plussaatte myös nyt ja tuutte mukaan elokuisiin porisemaan odotusajasta.

LilMinni, kauan tuon rokotteen jälkeen pitää odottaa vai oliko se sen viisurin vuoksi?

Granger: sen rokotteen jälkeen pitää odotella kuukausi, ennen kun sais raskautua. Jos raskautuu ennen kun kuukausi on kulunu, niin se rokote aiheuttaa sikiölle kehitysvammaisuutta.

Kattoo jos viikon päästä ei mitään kuulu niin sitte :)

Koko ajanhan tuo pyörii mielessä.

No aiotkos sä sit testata viikonloppuna Astanga :wink

Huomenna tippuu läjä testejä laatikkoon :D tuskin maltan odottaa sunnuntaihin joten tod.näk testaan jo lauantaina :)

Tänä aamuna herkkään 10mlU testiin ilmestyi haalea haamulainen testiajan puitteissa. Toivottavasti vahvistuu :)

Takaisin