Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Bettie, mulla on myös ekat menkat km:n jälkeen todella oudot. Nyt jo kp 11 ja edelleen tuhruttaa. Alkoi samalla lailla ja varsinaiset vuotopäivät kesti kolme-viisi päivää, eli sen mitä menkat yleensä. Ei toki olleet mitenkään kamalat, että olisi kipuja tms ollut ja pms-oireetkin oli varsin miedot "normaaliin" verrattuna. Laskennallisesti mulla pitis olla ovis ihan käsillä (yleensä on kp 13/14), mut nyt ei kyllä voi olla ainakaan siinä mallissa tuo kohdun tartuntapinta, että nappaisi kiinni.

Hammaslääkäriasiatkin tuli tsekattua, kun täällä niistä juteltiin ja sitä myöden oli mielessä. Ensi viikolla vielä kiven poistoa ja se olisi sitten siinä seuraavaksi pariksi vuodeksi, jos ei reipastu tiuhempaan asioimaan :)

Astangan mies on kivasti kuumeilussa mukana! Toki meilläkin tämä toive on yhteinen ja raskausuutisista innostuttiin niin että hankittiin jo rattaatkin valmiiksi elokuussa... No toivottavasti saadaan niille käyttäjäkin aikaiseksi, olisihan se mukava korkata kiesit vaikka hankinnan vuosipäivänä.

Se on jotenkin tosi söpöö, jos mieskin ilmasee sen vauvakuumeensa :)
Mä en saanu ees sanaa suustani (yleensä en kyllä jää sanattomaks), kun meillä mies ilmotti haluavansa kolmannen ja hössötti siitä kauheesti :D

Oih :) Oon niin samaa mieltä et on se sulosta ku mieskin on kuumeilussa mukana. Me haaveillaa poikavauvasta, mut kyllä se kolmas tyttökin on tervetullut, mut ite jotenkin niin kovasti haluisin sen yhden pojan edes. Toiset näkee et tytöille on paljon ihania vaatteita mut must niitä löytyy pojillekin ja joskus vielä ihanampia. Mä ku en muutenkaa mistää prinsessaröyhelöistä tykkää.

Bettie: meillä taas ennestään kaks poikaa, ja tyttö sais kyllä tulla seuraavaks :)
Tytöille tuntuu olevan hirveesti enemmän vaatteita tarjolla, tai sitten musta vaan tuntuu siltä :o

Onhan se totta et tytöille on laajempi valikoima, mut mun silmää miellyttää jotenki enempi poikien vaatteet, niiden värit ja mallit. Se että ne on jotenkin käytännöllisemmän olosia. Ja se mua harmittaa et kovin monesti tyttöjen vaihtoehdot tietyis asuis on tyyliin Hello Kitty- tai DisneyPrincess-kuosi ja pojilla taas siinä paremmin vaihtoehtoja ku ei välttämättä oo mitään tiettyä hahmomuottia (eli just tv/leffa-hahmot) vaan löytyy esim. dinosauruksia ja traktoreita. Ite oon ollu mieleltäni ja käytökseltäni lapsena poikatyttö ja esikko on samansuuntanen, joten on ollu kiva ku ei oo tarvcinu olla ehdottomasti "tyttö-vaatteita" , mutta tää nuorempi on selvästi paljon tyttömäisempi (omaa tosin leveät hartiat ja tietynmalliset vaatteet ei siksi sovi ollenkaan). Nuoremmalle ei siis oo (mun omaa silmää) miellyttäny pukea mitään vaaleansinistä/poikamaista esim. kaivuripaitoja.

Heh, käytiin miehen kanssa tänään kirpparilla ja ostin KOLMET äitiyshousut :D Kahdet kotiin ja yhdet töihin. Ja vauvalle sukkahousut... En onneks yhtään ajoissa liikenteessä.... :) Nyt viides pilleritön päivä eikä mitään tapahdu...
On tämäkin, odottaa odottavansa :rolleyes:

No mutta äitiyshousuthan on niin mukavia :) Mäki suurimmaks osaks kuljen niissä ja oon kulkenu jo 5 vuotta :rolleyes:

Päivitelläänpä tännekin.

Nyt pitäis olla kai kp28, ja menkkojen olis kai pitäny alkaa tänään, mutta ei oo näkyny.
Nännejä vähän aristaa.
Parin päivän välein mieli muuttuu, että onko raskaana vai ei, ja tää on niin rasittavaa!
Mahdollisesti sitten huomenna testin ostoon, jos ei kuukautisia kuulu..

Tosin mietin, että voiko se nännien arkuus merkata kuukautisten alkuakin, ettei aina pelkkä raskauden oire..?

Toivottavasti osuu epäilyt oikeaan LilMinni! Onko sulla kuinka säännöllisestä kierrosta tuo kp 28 viimeinen? Tai mitään muita ennakko-oireita jotka enteilisi raskautta?

Sehän tässä on, kun en tiedä mun tarkkaa kiertopäivien määrää, kun tää on ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Mutta ovulaatio oli suunnilleen sillon, kun olis pitänykkin olla.
Eli voihan ne menkat vielä alkaa..
Ainakin ennen edellistä raskautta kiertopäivät on ollu melko täsmälleen 27.
Niin ja siis on mulla kaikenlaisia kolotuksia ja tuntemuksia ollu, mutta oon myös ehkä saattanu kuvitella kaiken.. En tiedä... :O

Tuun nyt vielä avautuun tän hetken fiiliksistä.

Poikkesin tänään apteekkiin hakeen testin. Olo on ollu kyllä koko päivän, että en oo raskaana kun ei yhtään tunnu siltä, mutta isännän mieliks teen sen testin nyt sitten huomenna.
Nännit ei oo enää kovinkaan arat, ihan siis nipinnapin vaan ja välillä vähän kihelmöi. Rinnat on aika turvonneet ja mukamas vähän raskaat.
Siihen oon asennoitunu, että negatiivista varmaan näyttää.
On se jännä miten noi fiilikset menee ihan laidasta laitaan päivittäin. :o

Peukut pystyssä että plussaa näyttää! Jännää :)
Itsellä nyt yhdeksäs päivä ilman pillereitä menossa eikä tyhjennystä kuulu.... Tein sunnuntaina varmuuden vuoksi testin ja negatiivinen oli. Tajusin eilen että söin kaks ja puol vuotta minipillereitä putkeen ja heti siihen perään kaks laattaa e-pillereitä putkeen joten niitä
menkkoja saattaa joutua odottamaan. ....

No negatiivista se testi näytti, ihan kuten ajattelinkin.. Vähän ehkä ärsyttää, mutta ei voi muuta kun odottaa menkkojen alkamista. :(

LilMinni mul itellä se rintojen lievä aritus ja turvotus on ihan kuukautisia ennakoiva oire, mut myös raskausoire. Tosin mulla on menkkaoireet ja raskausoireet muutenki tosi samankaltasia.

Täällä alkaa olla mahdollisesti tärppipäivät käsillä, joten ne pitäs nyt sitte hyödyntää.

Sain eilen kirjeenä ajan siihen viisureiden poistoon ja sepä meneeki sit tammikuun lopulle. Kyllä potuttaa et niin kauan joutuu odottelemaan. Ja sit jos tässä välissä tuliskii raskaaks ni se poisto-operaatio lykkääntyis hamaan tulevaisuuteen. Tosin en raskauden yritystä ala sen takia lykkäämään, ku ei sitä voi koskaa tietää koska se tärppi tulee vai tuleeko.

Nyt oon saanu innostuksen kohentaa omaa kuntoa, ja toivottavasti se pitää edes vähän poissa mielestä vauvahaaveet.

Niin mäkin jostain luin, että se rintojen aristelu/turpoominen voi ennakoida menkkojen alkua. Mutta sais ny sitten tulla jo, ettei tarvis kauaa arvuutella että joko ne nyt alkais. Ja sais tän kierronkin tasaantuun..

Woop woop, mulla on olo, et oon paksuna. Nyt vasta kp 18, eli vielä varmaan kymmenkunta päivää testaukseen, jos on tarvetta. Oottelen kuitenkin lisää oikeita oireita, ennen kuin liikun apteekin suuntaan.

Tai sit tää on vaan edelleen jotain hidasta palautumista keskenmenosta, mutta
* maitoa tulee, jos vähän heruttaa
* limat jatkuu edelleen, jo viikon putkeen
* alavatsalla tuntuu hassu paine, kuin olisi ummetusta, mutta kun ei ole siitä kyse

Jos viikon päästä on vielä kuppikoko turpoamaan päin, hajut herkistyy ja kahvi ei uppoa, niin testi voi vaan vahvistaa tän tuumauksen.

Omituista, kun tää kierto piti olla se välikierto, niin on vaan ihan tärppitunne. Dpo on tuntematon, toki supermenkat loppuivat vasta viikko takaperin, joten voihan olla et ovis olisikin vasta tuloillaan.

Molempi parempi :)

Granger: pidän peukkuja että pienokainen olis nyt matkassa mukana :) pidä meidät muut haaveilijat ajantasalla :D

Rupee oleen kai jotain toivoo menkkojen alkamisesta tässä lähipäivinä, kun rupee ilmestyyn finnejä naamaan..

Ennen pysy nekin hyvin poissa edellisen pillerimerkin ansiosta :)
Ei sillä että tykkäisin milläänlailla menkoista, mutta tietäis taas vähän missä mennään..

Plääh. Ne mun tärppituntemukset taisi olla ihan hanurista. Nyt kun tätä kiertoa logista katsoin ihan ajatuksella verraten alkuvuoden normiin, niin voi räkä hmph :( En vain ollut muistanut näitä ovistuntemuksia, kun raskauden vuoksi edelliset menkat oli olleet heinäkuun alussa...

Taitaakin olla siten, että ei napsahtanut, vaan että oon tässä kierrossa ovuloinut (jos lainkaan olen) vaan hieman myöhemmin mitä yleensä, ja siksi menkat alkaakin vasta isänpäivän aikoihin eikä jo ens keskiviikkona.

Ylläri olisi sittenkin jos plussa pärähtää ens viikon jälkeen. Naisellahan on lupa muuttaa mieltä ja aika tiuhaan tahtiin, pari päivää sittenhän olin NIIN raskaana että :D

Mites muut, tuliko ovis hyödynnettyä Bettiellä? Ja onko LilMinnillä tai Astangalla jo kiertopäivät nollautuneet?

Takaisin