Mä oon 26v ja lapset 3v ja 2v
Mua paleltaa ja väsyttää 24/7, ihan järkyttävää miten voiki olla tämmönen olo! Samoin mua etoo, välillä enempi ja välillä vähempi ja ruokahalu on kadoksissa. Siis semmonen oikeeruoka ja salaatti ei uppoo, pitäis olla vaan hedelmiä, marjoja ja vaikka pizzaa tai muuta roskaruokaa ns. tukevampaa noiden hedelmien lisäks.
Tänään on ekapäivä ku tää etominen on vaihtunut asteelle melkein oksennan, mut en tiijä onko joku mahapöpö vai mikä kun mahaanki koskee, ikäänku närästää.
Mä oon lisäks ollu jo 2vko räkätaudissa, kurkkukipeenä ja kuumettakin pidin, eli osa tästä surkeesta johtuu ihan tästäkin taudista.
Että jos ihan alussa olinkin oireeton ja pelkäsin menevän kesken, niin nyt rv7+ oireet kyllä tuli, enkä muista että ihan tämmöstä olis kahen ekan kohalla ollu. Tosin tää nuha nyt sit voi voimistaa tätä oloa.
Ensviikolla ultraan uudestaan, varmistetaan että kaikki ok ja samalla sit eka neuvola.
Mua lisäks huvittaa, kun aika aikaseen mä kahesta ekasta arvasin kumpi tulee, kun tytöstä teki mieli vaan hedelmiä ym. raikasta syötävää (hedelmät, marjat, salaatti, hedelmäkarkit) ja pojasta vastaavasti kaikki rasvanen mättöruoka kelpasi (pizza, lihapiirakat, salmiakki, suklaa) ja nyt tekee mieli molempia!
Mä naureskelin että jospa onki kaks ja sekä tyttö että poika, mut ultrassa todettiin vain yksi, joten nähtäväksi jää kumpi tulee :D