Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Sieltähän Se punainen viiva eilen pärähti.. Housuun nimittäin!
..eli täti kaahasi paikalle aiemmin kuin olimme sopineet. Kierto jäi 29pvään.. Eli luultu ovis olikin sitten aiemmin mitä kuvittelin..
jepjep, takaisin maan pinnalle ja yritetään taas unohtaa koko vauvan tekeminen..ainakin korvien välistä, ei muuten.

granger, on just eka luomukierto, eli siinä mielessä ihan odotettavissakin ettei heti tuu menkat. mutta kohta kp 50, eipä oo näin kauaa ikinä menny kun oon pillerit lopettanu!

tirpukka voi kökkö, että se olikin sellanen tyhmempi punanen viiva :P

onhan mulla ollu kaikenlaista oiretta, oksetuksesta kúukautiskipujen kautta mahan turpoomiseen, mutta varmaan ne hormonit heittelee pillerien lopetuksen jälkeen. näin sanoo järki, mutta toivon silti salaa että oisin raskaana :D :D no, eniten nyt toivon että ne menkat vaan alkais, että pääsis hommiin!! tää on turhauttavaa ku ei voi ees edistää asiaa mitenkään. yritänpä nyt vaan ajatella muita asioita seuraavat pari viikkoo.

Harmi tirpukka kun tuli viiva väärään paikkaan!

satuveelle toivon pikasta kierron loppumista, josko se täti löytäisi sinnekin että alkais kierrot tasaantua.

Omaan napaan tuijotellen voisin kertoa, että täällä menossa kp 34/32 eli dpo15.
Tädin piti tulla siis jo eilen, mutta eipä tuota ole näkynyt. Viime viikolla koin parit vilunväreet ja olin väsynyt ja hajut tuntui vahvemmilta, sekä pahoinvointia viikonloppuna. Meillä tosin perheessä oli mahat sekasin kaikilla loppuviikosta, joten en ole osannut hirveästi uskao näiden olevan raskausoireita, kun ne mahdollisuudet jäi kyllä tosi vähäisiksi. Tilastojen mukaan onnistumisprosentti olis 4-10% :p

Nyt päätin, että en ala hermoilla vaan testaan että mikä on homman nimi. Tämä kun voi hyvinkin olla jälkiseuraamusta viimeisimmästä keskenmenosta.

Eilen kyllä jo toiveet vähän nousi kun kierto on ollut kellontarkka tähän asti ja nythän sitä kuvittelee oireita.
Mutta tänään apteekkiin ja testin kippuun illalla tai aamulla!

Töiden jälkeen tekasin digin ja siihen tuli "raskaana 2-3" :)

Uskomatonta, mutta paksuna ollaan kunnes toisin todistetaan. Tulkaas tekin perästä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Onnea Dawwe ja paljon tarrasukkia matkaan :)

dawwe, mitä ihmettä, mahtavaa, onneks olkoon niin paljon, ja onnea matkaan!!! kunpa onnais täälläkin..! oon niin hormoniherkillä että itkeskelen vaan vauvoille ja kaikille lapsia koskeville uutisille..! pliis menkat tulkaa!

Täällä on viikko sitte tehty plussa :) Nyt pitäisi olla 6+1. Vähän kyl huolettaa ku pahoinvointi oli alkuu todella voimakasta mut nyt on jo helpottanu. Varhaisultraa joutuu odottelee viikolle 9+2 30.9. Ja kunallisen on niin meil pääsee vast tuolloin.

Onnea Bettie plussasta!

mä kävin ekassa varhaisultrassa 2.9. ja yksi sykkivä sydän löytyi, tuolloin rv 7+6 keskenmenovuodosta laskettuna, mutta voiksesta laskettuna 7+2 ja ilmeisesti kokokin vastasi tuota 7+2, korttia en kuitenkaan vielä saanut niin en tiedä tarkkaa laskettua aikaa, mutta 15.-19.4 välille se sijoittuu.
uusi ultra mulla on 16.9. (rv9+2) jollon tarkistetaan onko edelleen kaikki hyvin ja samalla sit eka neuvola.
Jännittää edelleen eikä olla kerrottu kellekkään. En tiedä kerrotaanko seuraavan ultran jälkeen, niinku kahesta ekasta vai odotellaanko tällä kertaa nt-ultraa.

Mikäs muilla tilanne?

Me ollaa kerrottu kahdelle ystävälle, mut muille sitte vasta joskus. Tekis kovasti mieli kertoa, mut ainaki varhaisultraan asti odotellaan.

Paljon onnea bettie ja dawwe

Miten voitte nyt??
Mä kans toivon kovasti 3:tta tähän jo hulluun huusholliin :)

Minkä ikäisiä olette ja minkä ikäsiä
Lapset ovat?

Mä oon 27v ja esikoinen 3 v ja kohta täyttää kuopus 2.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon kans 27, esikko on 4 ja kuopus 1.

Mul oli pahoinvointia, mut tuntuu et se on hiipunu. Jos ei syö tarpeeks usein, alkaa huippaamaan. Mikään makea ei maistu, tavallisesti olen sokerihiiri. Kahvi ei maistu ja haisee pahalta, moni muukin asia haisee pahalta. Rinnat on arat, imetys ei enää tunnu mukavalta ja se onki tän viikon aikana tarkotus lopettaa. Imetän vielä kerran päivässä. Hirveä suolasen himo. Alavatsa on todella turvoksissa ja nestettä on kyl kertyny liikaa muualleki. Pitäs vaa hillitä itteään, ettei koko aikaa söis jotai sipsejä ja salmiakkia :smiley-ashamed008

Mä oon 26v ja lapset 3v ja 2v

Mua paleltaa ja väsyttää 24/7, ihan järkyttävää miten voiki olla tämmönen olo! Samoin mua etoo, välillä enempi ja välillä vähempi ja ruokahalu on kadoksissa. Siis semmonen oikeeruoka ja salaatti ei uppoo, pitäis olla vaan hedelmiä, marjoja ja vaikka pizzaa tai muuta roskaruokaa ns. tukevampaa noiden hedelmien lisäks.
Tänään on ekapäivä ku tää etominen on vaihtunut asteelle melkein oksennan, mut en tiijä onko joku mahapöpö vai mikä kun mahaanki koskee, ikäänku närästää.
Mä oon lisäks ollu jo 2vko räkätaudissa, kurkkukipeenä ja kuumettakin pidin, eli osa tästä surkeesta johtuu ihan tästäkin taudista.

Että jos ihan alussa olinkin oireeton ja pelkäsin menevän kesken, niin nyt rv7+ oireet kyllä tuli, enkä muista että ihan tämmöstä olis kahen ekan kohalla ollu. Tosin tää nuha nyt sit voi voimistaa tätä oloa.

Ensviikolla ultraan uudestaan, varmistetaan että kaikki ok ja samalla sit eka neuvola.

Mua lisäks huvittaa, kun aika aikaseen mä kahesta ekasta arvasin kumpi tulee, kun tytöstä teki mieli vaan hedelmiä ym. raikasta syötävää (hedelmät, marjat, salaatti, hedelmäkarkit) ja pojasta vastaavasti kaikki rasvanen mättöruoka kelpasi (pizza, lihapiirakat, salmiakki, suklaa) ja nyt tekee mieli molempia!

Mä naureskelin että jospa onki kaks ja sekä tyttö että poika, mut ultrassa todettiin vain yksi, joten nähtäväksi jää kumpi tulee :D

Kesken meni. Vituttaa ja itkettää. Verta tulee ja jonkun aikaa supisteli, se tosin loppu mut verenvuoto ei. :sad015 Huomen varmaa pitää sit neuvolaa soittaa, en yhtää tiiä miten pitää nyt menetellä.

Mä soitin aina neuvolaan koska ne ottaa sinne noi tiedot kuitenkin ylös jos sattuu että niitä tulee enemmänkin. Ei tartte sit muistella millon meni kesken ja millä viikolla ja millä oireilla jos tilanne vaatii tutkimuksia.

Kovasti voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen heti kun siltä tuntuu!

Bettie tosi harmi :(
Toivottavasti sul on jo tänään parempi olo!!!! Voimia sulle

Harmony on mulla jo vähän parempi olo, jos ei tätä kuumetta ja flunssaa lasketa mukaan. Kävin tänää ultras, ja kohdus ei näkyny muuta ku paksuhko limakalvo, se sieltä sitte pikkuhiljaa vuotelee pois. Munasarjat oli kuulemma hyvännäköset eikä vatsaontelossakaa ollu nestettä. HCG-arvo oli nyt jo tosi matala (12) ja ens viikolla pitäs mennä viel kerran verikokeesee. Aloin vaa miettiä et on tosi aikasee jo menny kesken tai sit se on ollu tuulimuna. Yhet menkat pitäs kuulemma odottaa jotta kaikki varmasti tullee ulos, ja sitte uutee yritykseen :)

Joo varhainen keskenmeno oli kyl.
Mut nooo hättäää tuu takas kuumeilee meijän kaa.
Saat muutakin ajateltavaaaa

Im still so Sorry!!!! ;(

Heippa kaikille! :)

Liityn myös tänne joukkoon.
Itsellä ikää 24v ja esikoinen pian 4v ja kuopus nyt 1v.

Jätetään nyt pillerit pois, ja arviolta ens kuun puolivälin kieppeillä olis ovulaatio. En halua tietää mitään tarkkaa päivää, etten sitten ressaa sen enempää tärppääkö vai ei. :)

Edelliset raskaudet alkaneet todella helposti ilman mitään sen kummempia yrittämisiä. Laskureita käyttäen oon arvioinu millon on ollut ovulaatio, ja kummallakin kerralla tärppäsi. :) jospa sitten tälläkin kerralla.. :)

No kylläpä kattelin et on tutun olonen nimimerkki sulla LilMinni mut sähän kirjottelitkii LA Elokuussa 2013-ryhmässä :) Tervetuloa takaisin :) Ja jos haluat muitaki kuulumisia kertoa ni mee tonne meiän ryhmän sivuille kertomaan. Sielt niin moni katos synnytyksen jälkee kokonaan, ja nyt tuntuu et naamakirja alkanu pikkuhiljaa hiljentämään loputkii ryhmästä :sad001

Takaisin