Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tervehdys jännäiliät, täällä -07&-10 pojat eri isillä ja nyt kutittelee mahdollinen kolmonen... Isäntää on kutitellut jo pidemmän aikaa, itsellä kaksi vaikeaa synnytystä pelottaa takaraivossa...
Nyt kuitenkin (luultavasti pään sisällä) on alkanut jännät tuntemukset. microlutonia söin vajaa puoli vuotta ja kesäkuun lopussa heitin loput pois.
Testi kai pitäisi ostaa, vaikken ookkaan mitään laskeskellut (aina ollut epäsäännöllisen säännöllinen kierto) mut en taida vielä uskaltaa alkaa testailemaan...

Heissan! Enpä olis tänne kuvitellut koskaan kirjoittavani..siis tänne kolmosta kuumeileviin! Meillä piti olla lapsiluku täynnä kahden jälkeen, mutta niin se vaan on, ettei koskaan kannata sanoa "ei koskaan". Lapset ovat 6 ja pian 3. Kävipäs niin, että luulin tossa toukokuussa, että nyt ollaan sitten raskaana ehkäisystä huolimatta. Ensin pelästyttiin, ja panikoitiin. No menkathan silloin alkoikin, mutta nyt muuttunut ajatusmaailmamme ja molemmat olemme kuitenkin toiveissa saada vielä yksi pieni. Nyt onkin jännät paikat, ovulaatiosta 10 päivää ja etovaa oloa sekä nippailuja ollut. Myöskin ripulia? Kuulin, että sekin saattaa olla alkuajan oireena. Lisäksi armottomua väsymiskohtauksia tullut, yksi päivä nukuin 6 tuntia pätkissä, vaikka takana hyvät yöunet. Viikon päästä pääsee testaamaan :)

Sent from my LG-D605 using Vau Foorumi mobile app

Huoh... Niin ne menkat sit tänää alko. Nyt kierto kesti 31 päivää eli alkaa olee samois pituuksis ku ennen Tyynen odotusta.

Annu, meilläkin on sanottu tosikon syntymän jälkeen että kaksi on meidän lapsiluku, MUTTA nyt on ehkä pitänyt vähän alkaa luopumaan siitä ja mennäänkin ajatuksella että josko joku päivä vielä se kolmas ;) Niin se vain mieli muuttuu, mutta katsoo nyt minne elämä heittää :)
Tänne siis mahdollisesti kuumeilemaan kun aika kuluu hieman :)

Fiamma onko tullu plussa vai teitkö sä testiä?

En oo uskaltanut tehdä.... Kattellaan jos viikonloppuna. :D
Pahoittelut epätarkkuudesta; kp25-28 ja dpo (silkka arvio) 12-15...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Elisha86: ymmärrän tunteen :)
Mulla nyt oireet vahvistuneet, iltaisin kun riisun liivit, niin maitoa tullut molemmista rinnoista, oksentanut olen eilen ja edellispäivänä iltaisin ja tänään aamulla, heikottaa/pyörryttää ja hajut haistan voimakkaina ym. Tänään ostin 2 testiä koska tiesin, että toinen on tehtävä heti :D oli iltapäivä kun sen tein, ilmestyi haaleetakin haaleempi, just ja just silminhavaittava viiva?? Ei viivanpaikka kyllä, koska ne sellaisia läpikuultavia. Ei tässä auta kuin odottaa muutama päivä ja tehdä toinen sitten aamupissasta..jännät paikat nyt :)

Sent from my LG-D605 using Vau Foorumi mobile app

Annu, todellakin jännät paikat sinulla! :) Uskoisin kyllä että tummemmat kaksi viivaa saat vielä! :)

Annu, jos et ole viimeaikoina uinut Tampereen seudulla, niin kyllä ne viivat varmasti vahvistuu! Varovaisesti jo onnea :)

Tuonne raskaaksi 2014 laitoinkin jo että nega tuli. Mutta toivo ei ole menetetty (vaikka oireet on :D ) eli seuraava testi ku menkat on oikeasti myöhässä.

Tää vauvakuume on ihan kauhee, mä haluun vauvan nyt!

helou taas :)

onnea annulle, kuulostaa kyllä aika selkeeltä :) kerro miltä toinen testi näyttää?!

mulla ois kp 41 menossa, eli menkat ei vaan ala!! pakko kai se on kanssa ostaa testi, mielialat kyllä vaihtelee..

raskaus ois tosi epätodennäköstä, koska siihen on tasan 1 mahdollisuus, senkin ajoitus laskureiden mukaan 1 vko oviksen jälkeen, sillon kun alettiin virallisesti yrittämään.

pah, negaa näytti. hassua kun mahaa juilii mutta menkat ei vaan ala. alkais nyt et vois tosissaan yrittää :)

No voi harmi :sad001 Toivotaan et ne nyt sit alkaa pian sulla Satuvee ni pääsette yrittämään :)

Täällä kp 29/32 ja tätsän oletettu kurvaamisaika viikonloppuna, tämä kierto kun meni vähän reisille..

täältä ilmottautuu yksi kolmosen kuumeilija lisää. Ennestään siis pojat 2v3kk ja 10kk, ja nyt kolmosta siis tehdään urakalla ja kovasti toivotaan!
Kierrot on imetyksen lopettamisen jälkeen vasta palailemassa uomiinsa, mutta ennen Se on kutakuinkin huidellut 31päivän hujakoilla. Sen mukaan siis yritelty tässä vasta pari kiertoa..Nyt kai kp 28/31 ja hullun malttamattomana testaillut jo ties kuinka monta kertaa..ja välillä luullut/kuvitellut saaneeni haamun..Mm.tänä aamuna tein gb:lla ja sen tulkintaan tarvitsisin vähän mielipiteitä teiltä rakkaat kanssasiskot!
..yritän osata ladata kuvan.. Kertokaa näättekste mittään tuos!?!?
..aivan karseeta Tää kuumeilu...välil niin epätoivost ja sit taas joku haaleenhaalee haamu saa toiveet kattoon...toki Viel on liian aikaista testata, tiedetään..Niin, ja äsken iltapäivä pissasta tein "ei raskaana" digillä...plääh.. MUT onks teidän mielestä tuos tikussa vaan viivanpaikka vai haamu...? ...Plääh.. En saa liitettyy kuvaa kännykästä, eli Se siitä sitten..

tirpukka, mä oon kans koko ajan sitä mieltä et oon raskaana, mut kai tässä nyt vaan täytyy määräämätön aika oottaa menkkoja kun negaa näyttää testi :( kp 45 muka menossa?!

Oliko tämä satuvee vielä eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen? Ehkä siinä vaan kestää hieman pidempään ennen kuin ne ekat luomut käynnistyy, jos tästä voi olla kyse.

Miten Annu, teitkö jo testiä jossa näkyisi kunnon viivat?

Satuvee, Tää on kyllä niin hämmentävää, kun on vaan niin vahva tunne, että olisin raskaana. Ihan niinkuin tiesin noista pikkumiehistäkin. Tosin mitään konkreettisia oireita ole, muutakuin armoton väsymys, minkä kyllä huomaa, muuten kun oon ollu viime viikot tosi energinen.
Onks sulla mtn oireita?
..ja tietenkin, meinaan testata aamulla Viel toisella digillä josko kuitenkin oisin...juu ja tiedän, joka päivä ei ole mitään tolkkua testata..! Mut testaan silti!!

Takaisin