Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mahtavasti onnea PipaPoppana! :) 
Meinasinkin jo sulle kirjottaa että noi oireet ei voi viitata muuhun kuin raskauteen joten testaamaan ja niinhän sä olit tehnytkin! Ihanaa! 
Nyt jännäilemään montako sinne on  kiinnittynyt ;D 

Ja kiva yhteensattuma teillä. samana päivänä laskettu aika. :) JA vielä pojan syntymäpäivä! :) 

Toivotaan että vedätte meidät muutkin mukaan sinne heinäkuisiin odottajiin. Mun pitäis vielä viikko jaksaa odotella testaamisen kanssa. Ja kun ovulaatiosta ei ole mitään tietoa, korkeintaan jos on tullut, on tullut myöhässä niin ei kannattais pitää kiirettä testailussa. Mut mä olen kyllä niin malttamaton että varmaan heti maanantaina testaan jos maltan vain odottaa ja housut pysyy kuivina. :) 

Tsemppiä kaikille muillekin yrittäville! :) 

Moi moi kaikki!

kiitos älyttömän paljon onnitteluista <3 ei oikein meinaa uskoa että voisko tärpätä näin pian. Perjantaina veritesti josko sit jos arvot on kohdillaan ni uskaltais hieman enemmän iloita tästä...vaikka siis olenhan mä nytkin ihan onneni kukkuloilla tietenkin,mut jotenki niin epävarma olo silti vielä.Johtunee ehkä siitä kun hieman verta tuli eilen ni säikytti aika paljon mut nyt ei vielä ainakaan oo mitään tullu.

ANNULI84 Kiitos onnitteluista ja hyvää tulevaa matkaa,muistakaa rentoutua!!!:)

etk: kiitos onnitteluista!! Hyvältä kuulostaa sunki oireet! Tsemppiä testiin,pidetään peukut pystyssä bd,ja tosta lämmöstä,mäkin luin et oviksesta menkkojen alkuun on kohonnu ja sit ku menkat alkaa ni laskee.

MARZI Kiitos onnitteluista! Menispä 3kk nopeasti ni pääsisit sinäkin tosi toimiin:)

PePa Kiitos onnitteluista!!! Mä kyllä yritän kaikin voimia imeä teidän mukaan tähän plussajunaan ja yritän itekki pysyä täällä! Onnea yrityksiin<3

Flakes Kiitos onnitteluista!!! Ja pahoittelut negasta :`( ois niin haluttu sut mukaan plussajunaan:( mut tule ens kuussa jooko!!!

Hemppa Kiitos onnitteluista :D vai viittas vahvasti raskauteen,no täs vaihees voi todeta et näin oli :D joo kyl nyt todella ultra jännittää varmasti enemmän ku ikinä,et onkos kuin monta matkalaista!!! (niin toivotaan siis että sinne asti päästään!!!) sovitaanko niin että viikon päästä hyppäät junan kyytiin ;) tsemppiä!!!

Alissa Kiitos!!! Toivottavasti itsekin pääset pian yrityspuuhiin!!!

Onnea myös kaikille muille yrityksiin ja pitkää pinnaa kaikille<3 !!!

Huomenta kaikki!

kyllä tää odottaminen on tympeetä :( tänään olis dpo 9 oireet on jotenki hävinny, eilen illalla oli toispuoleista jomottelua alamahassa mut menkkakivuista ei tietoo.. tällä hetkellä usko siihen että olisin raskaana on hyvin kaukaa haettua.. viime kuussa olin niin varma että odotan ku oli kaiken maaliman oireet,että kaippa se täti pian tulee.. viime kierto oli 47 joten ne voi alkaa koska vaan,  kp olis ny 31. eilen ei lämmöt ollu koholla mut tänä aamuna nenä oli tukos kun heräsin ja äsken mitattuna oli 36,8. eli ihan pikkusen ne koholla on. on niin ihana lueskella noita plussanneitten tekstejä :) toivon niin koko sydämmestäni et mäkin saisin ensviikolla soittaa ekaa neukka aikaa <3 mukavaa päivän jatkoa kaikille :)

Vähän hiljaista viime päivinä täällä! Kertokaa vaan fiiliksistä, vaikka ei olisi vielä jännittäviä päiviä käsillä.

Minä aloin tutkia auto-juttuja. Meillä menee kakkosauto vaihtoon pian, ja samalla koitin vähän tutkia mihin autoihin mahtuisi kolme istuinta vaivattomasti. Jos vaikka miehen saisi ylipuhuttua, niin pitäisi olla tähänkin ratkaisu, koska silloin pitäisi isompi autokin vaihtaa. Vaikuttaa siltä, että aika harvaan mahtuu kolme isofix-penkkiä, mutta VW Sharan vaikuttaa olevan hyvä malli. :)

Aika lailla kova vauvakuume tällä hetkellä, joka EI vaan hellitä, pah! Napurin vastasyntyneet ja raskaanaolevat äidit, omien lasten ihanat leikkihetket keskenään ym ym vain pahentaa kuumetta. Töissä ihan ok, mutta, mutta, ihan hyvin voisin olla pois pari vuotta. Tähän asti olen ollut aika vähän poissa töistä, mieheni on hoitanut oman osansa kotona.

Hohoijaa, taidan toistaa itseäni koko ajan näissä viesteissäni. Ainoa mikä vähän hillitsee vauvakuumetta on se tosiasia, että meillä on terveet lapset, josta pitäisi olla kiitollinen. Ja tietysti olenkin.Miksi pitää kaivata lisää? Aina on olemassa joku riski raskaudessa, synnytyksessä, vauvan terveydessä jne jne.Silti intuitio tai jokin muu vahva tunne näyttää aina voittavan tämän sisäisen taistelun...

Kertokaa kuulumisia naiset!

Juu vähän on ollut hiljaista, mites nää meidän plussaajat? Onko minkälaisia oireita ilmestynyt?

Täällä eletään kierron tylsää keskivaihetta. Tai no eihän pupuilu miehen kanssa koskaan tylsää ole, mutta vielä pitkä aika ennenkuin pääsee testailemaan :)
Oon syönyt tässä kierrossa pieniä määriä Disperiiniä, sen tarkoitus on ohentaa verta ja ehkäistä tukoksia ja jostain luin että se saattaisi vahvistaa kohdunseinämiäkin tms. joten toivotaan että olisi jotain apua siitä.
Mulla alkoi eilen taas työt 4kk:n "äitiysloman" jälkeen. Ihan kiva päästä taas töihin ja tekemään muutakin kuin kotona siivoilla lasten sotkuja. Ainoa kurja puoli on ollut se ettei ihan kaikki töissä tiedä miten mun raskaudelle kävi ja oonpa saanut onnittelujakin vauvan syntymän johdosta. Kyllähän mä sen ymmärrän että kun on iso talo ja paljon työntekijöitä niin ei ne juorut kaikille kulje, mutta kurjaa on ollut joutua selittelemään että missä olen ollut.

moikka!!
täälä kans ei mitäään uutta :( menkkoja odotellaan edelleen.. testejä tehty, tällähetkellä negaa.. dpo 10 mukamas sain sofi one stepillä haamun (herkkyys10) mut nyt muut testit ei näytäkkään mitään.. kp olis 35 ja dpo 14. huomisaamuksi varattuna rfsu-testi jonka pitäis näyttää jo viikkoa ennenkun menkkojen pitäis alkaa.. aamulla olin varma et nyt alkaa menkat mut ei :/ seuraavaksi varmaan soitettava neuvolaan että mikä avuksi tämmösiin kiertoihin. varasin muuten greippimehua jääkaappiin, jos seuraavan kierron kokeilis sillä xP

Moikkelis kaikille!
Ajattelin tulla antamaan väliaika tietoja,eli veritestissä kävin perjantaina ja eilen sain arvot tietää eli viitearvo tolle päivälle 120-580 ja mun arvo oli 1400 :D eli toistaiseksi vahvasti ollaan raskaana <3 tuli neuvola ja varhaisultrakin varattua,ultra siis 20.11 ja sit näkee onko eloa ja kuinka monta on kyydissä :D hirveesti ei ole oireita,tuntu et enemmän oli ennen testiä :/ mut tissit on aika arat ja välillä ällöttää moni asia ja välillä taas ei yhtään. Oon muuten huomannu ku yleensä oon hirvee herkuttelija ni nyt ei maistu mikään herkku ja makea. Sit jos syön muutaman karkin niinku tein viikonloppuna ni sit tuli tosi oksettava olo. Ja jos joku ruoka ei maistu ni sitä on sit todella turha edes yrittää syödä vaik ei varsinaista pahoinvointia olekaan, se ei vaan mee alas:D nyt on kyl tää raskausasia saanu kyl mun kaikki ajatukset ja tuntuu et on koko ajan ettimässä netistä milloin mitäkin tietoa...niinku en ois ikinä ennen kokenu tätä ?!?!?!? :/ ei se muuten haittais mut ku sit ei touhuu mitään lasten kanssa ku pitää vaan netistä ettiä jotain luettavaa,mä en tykkää siitä yhtään mut ku sitä vaan on niin innoissaan.No,toivotaan et tää ensihuuma menee kohta ohi ja osaa ruveta ajattelemaan jotain muutakin...:D
Toivon koko sydämestäni että pian te kaikki plussaisitte ja saisitte ne kolmannet nyytit kainaloon <3

greippimehupurkki aamulla avattu :/ onneksi kierrosta tuli lyhyempi kuin viimekierrosta :) positiivisin mielin porskutetaan etiäppäin :) toivotaan että greipissä on sitä taikaa :DD

Onnea PipaPoppana! :) 
Pahoittelut etk! 

ON: Testasin aamulla. Tulos: roskishaamu. Se ei kyllä vielä kerro mitään tilanteesta kun mun yks roskishaamu nukkuu nyt tuolla pinnasängyssään. Että jännäksi menee. 
Viikonloppuna olis kavereiden kanssa lähtö juhlimaan. saan siis vielä jännätä, pitääkö lähteä vai eikö tarvitse! 

Heippa! Täytyypä tulla vaihteeksi tännekin kommentoimaan, lähes päivittäin käyn kyllä yhä jutut lukemassa :).

Elise, täälläkin autojuttuja mietitään. Mä himoitsen tuota VW Sharania, mutta sitten pelkään että se tuntuu liian isolta ajaa, kun tulisi ensisijaisesti mun autoksi. Mulla on nyt Avensis farkku ja se on musta just sopiva, miehellä työsuhdeautona "pikkuauto", jolla ei koko perhe liikuta. Voi olla että kallistun kuitenkin VW Touraniin, siihenkin taitaa mahtua kolme istuinta vierekkäin. Esikoinen voisi jo siirtyä korokejakkaraan, mutta haluaisin vielä hänelläkin mukaavussyistä pitää turvavyöistuimen.

Etk, pahoittelut. Ja greippimehulla kohti toivottua tulosta, eikö!!

Hemppa, ihanan jännää! Koska meinaat testata taas? Toivotaan että haamu siitä vahvistuu.

Täällä viikkoja 5+1 ja olo on, noh, raskaana oleva. Pahoinvointi on ihan erilaista kuin poikien kanssa, nyt alkaa iltapäivästä ja pahenee iltaa kohti. Tissit on arat, nenäverenvuotoja, mahajomotteluja, vessassa ravaamista, väsymystä, kaikenlaista löytyy. Tasan kahden viikon päästä ultra yksityisellä ja kylläpä sitä odotetaan! Mullakin sama vaiva, kuin PipaPoppanalla, eli ajatukset tuntuu pyörivän vain raskaudessa ja kaikkeen muuhun on vaikea keskittyä. Josko se siitä rauhoittuisi, kun saisi varmuuden että masussa oikeasti on joku.

Plussapuhureita kaikille, tuonne heinäkuisiin ehtii vielä hyvin!

Heippa! täällä ois yks lisää kolmosen yrittäjä :) Olen nuori äiti ja mulla on 4 vuotias tyttö ja 9kk vaha poika. Vauvakuumetta ollut oikeastaan heti synnytyksen jälkeen! tai oikeestaan kolmosvauvakuumetta. nyt päätettii sitten miehen kanssa, että on aika yrittää! En tee mitään ovistestejä sun muita. Ollaan aktiivisesti ja tiedän suunnilleen kiertoni ja parhaat päiväni :) Nyt ois kierto päivä noin 6-8 ja ensimmäinen yrityskuukaus!

Onnea kaikille plussanneille, tunne on varmasti uskomaton <3

Moikka vaan kaikille..olen käyny lueskelemassa mitä ootte kirjoitellut, mutta siihen se on sitten jäänytkin...on ollu tässä pari päivää niin saamaton olo... =/

Etk: pahoittelut, mutta mehut vaan kehiin, itse join greippi mehua kun kakkosta yritettiin, hyvin näköjään tehos =)

Hemppa: jännittää todella, jospa se haamu siitä vahvistuu, peukut sulle!!

Elise & Mariannu: Mä kanssa toivoisin uutta kärryä meille, me tossa kateltiinkin viime talvena Touraneita, muutama koeajettiinkin, se on niin mun suosikki auto, tilava ainakin, mutta tuppaavat olemaan aika tyyritä korjattavia, niin kun uudet autot nyt yleensäkkin, mutta ne oli käytettyjä ja suurin huolto just edessä päin, joten kuopattiin se autohaave.

Omaaa napaa: Meikäläinen se taitaa vedellä viimestä pillerilistaa täällä, vaikka suunnitelmissa oli ostaa vielä yksi 3kk satsi =))) eka yritys lähteepi luultavastikin jo sitten ensi kuussa käyntiin..wuhuuu..mutta olen asennoitunut kyllä siihen että ekasta ei tärppää kun hyvällä tuurilla, on kumminkin taas kroppa sekasin noista pillereistä. Mutta hyvää kannattaa odottaa. Loppu vuosi on meillä kiireistä, olisi ystävättären polttarit joulukuun alussa, sitten joulu ja viikko siitä hääjuhla juhlittavana sekä uusi vuosi..juhlaa juhlan perään..mutta mikäs sen mukavampaa kuin juhlia rakkaimpiensa kanssa...rakastan niin kovasti joulua <3 Vähän masentaa kun meillä ei ole enää kun yksi auto käytössä, en voi lasten kanssa käydä missään kauvempana, mutta onneksi asutaan ihan tässä palveluiden vieressä ja  muu perhe asuu 1-2 km säteellä, niin voi nekin matkat kävellä jos on hyvä ilma. Mutta mukavaa keskiviikkoa kaikille tasa puolisesti

Joo, tota auto-korttia säästän vielä käytettäväksi "kunnon ylipuhumispuheen" yhteyteen. Sen verran sivuutettiin taas aihetta, että kun mies kysyi taas saako myydä jotain varusteita, niin vastahakoisesti suostuin siihen, mutta lisäsin, että mitä sitten jos kaduttaa myöhemmin, vaikka vuosienkin päästä. No eihän sitä kuulemma sen takia kannata monta vuotta säästää (=tulkitsin sen niin, että silloinhan saa tarvittaessa ostettua uutta). Eli edelleenkään ei tullut täysityrmäystä, mutta voi olla että tässä luullaan molemmat olevamme "voitolla"... Mies ajattelee kenties, että voitti taas vähän aikaa, luulee että kyllä mä kohta lakan puhumasta vauvasta. Silti kartan sitä kunnon keskustelua edelleen, äääk.

Tänään tajusin että jos nyt kuulisin tuttavaperheissä jonkun läheisemmän kaverin odottavan kolmatta (aika monella tällä hetkellä kaksi), niin silloin iskisi kyllä "kateus" ja melkein itku...

Appiukko on monesti kysellyt eikö tilaa olisi useammallekin lapselle, mutta kun poika ei ota kuuleviin korviinsa.

Kiva jännätä Hempan puolesta! Toivottavasti roskishaamu vahvistuu!

Ajattelin malttaa maanantaihin ellei kuukautiset ala! Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Stressiä on joten voi olla että kierto pitkittyy myös sen takia. 

Kestävyyttä kaikille jotka vartoo menkkoja =)

ON: Täällä on selvitty matkasta, jotenkuten... Olipahan se, lapsilla ja vanhemmilla vatsat sekaisin. Nähtävyydet jäi hieman vähänlaisiksi mutta käytiin sentään London Bridge tsekkaamassa ennen kuin lähettiin kotiin.
Kovin odotan kans alku viikkoa että näkee alkaako menkat vai ei. Ilmaa on vatsassa enemmän ku tarpeeks ja vatsa oli tosiaan sekasin matkalla, varsinaisesti ei kuitenkaa mitään oireita oo mihinkää suuntaan... No viikolla sen näkee. Kovasti vaan toivois että ois pikku nyytti jo matkassa mukana =) Odotellaan siis täälläkin.

Ei hitto, nopeesti vaan täältä omaa napaa! 
Plussahan se pärähti tikkuun ja selvä sellanen. Mä en usko tätä. Apua. 
Nyt en kerkee muuta, tuun myöhemmin uudestaan. En oo vielä laskettua aikaa käyny kattomassa ja digin ajattelin tehdä huomen aamulla kun mieskin on kotona sairaslomalla! Nyt on hammaslääkärissä, mitenkähän sitä kertois hälle :) 

HEMPPA  Ihan mielettömän ihanaa <3<3<3 ONNEA ja tervetuloa heinäkuisiin ...vai meneekö jo elokuun puolelle ?  oon tosi innoissani sun puolesta :D

Kyl mä heinäkuisiin tuun! Huippua <3 Siellä on "tuttujakin" sitten. 
La on suunnilleen 14.7.13! 

Takaisin