Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tervetuloa Marsku82.

Kysyin yks päivä esikoiselta et olisko toinen pikkuveli-/sisko kiva. Ni hän vaan sano lyhyesti että EI. Kuopuskin totes siihen, että hän ei ainakaan halua mitään pikkusiskoa.:grin

Kiitos! Minäkin kysyin esikoispojalta 6v, että oisko kiva, jos ois vielä vauva, pikkusisko tai veli? Poika katsoi mua hetken ja sanoi, että äiti sä oot liian vanha. Eikä hän haluu mitää vauvaa, kun se häiritsee ja sotkee hänen leikit. :grin

Kovasti olen jo asennoitunut että meille riittää kaksi lasta nyt kun tehdään uraa jne jne. Olen myynyt vauvakamoja ym. Miehen sisko odottaa nyt kolmattaan ja menin sanomaan että olisihan se yksi vielä kiva niin mies lähes raivostui että mitä hittoa me vielä yhdellä kun kädet on näidenkin kanssa täynnä, työt vie paljon aikaa ja kumpikin meistä nauttii omasta ajasta (jota molemmilla on liian vähän).

No, nyt viikkoja myöhemmin mies kysyi että oikeastiko haluan sen kolmannen, että sitten hänelle pitää ensin antaa aikaa järjestää omat työasiansa että voisi olla enemmän kotona. Toisti vielä useana päivänä kysymyksen tai mietti ääneen kolmatta lasta. Eli nyt mä olen taas täällä haaveilemassa :hilarious:

Mietin että kesäksi 22 voisi mahdollisesti yrittää tähdätä, joten yritys voisi alkaa tänä vuonna kesän jälkeen. Ehkä? Onkohan vauvakuume jotenkin krooninen tila...? :joyful:

Täällä menossa yk13 kp7. Tähän kiertoon tosiaan isompi annos letrotsolia ja ultra ens viikolla.

Mä sain vakkaripaikan omalta alalta ja aloitan kolmen viikon päästä.
Mun tuurilla plussa tulee ekan työpäivän aamuna. Ei sillä se olisi enemmän kuin tervetullut vaikka uus työ nyt onkin.

Onnittelut Emir vakituisesta työstä! :happy:
Ja näinhän se usein taitaa mennä, että sitten se plussa pärähtää. Ja toivotaan niin!! :love7

Onnittelut Emir vakituisesta työstä! :happy:
Ja näinhän se usein taitaa mennä, että sitten se plussa pärähtää. Ja toivotaan niin!! :love7
Juu toivotaan. Vaikka olis se vähän "noloa" ilmoittaa pian jäävänsä pois. Pomo oli kyllä niin mukavan oloinen että ymmärtäis varmaan hyvin. Varsinkin jos kertois et tätäkin on yritetty 1,5v (jos siis nyt tärppäis).

Mites teillä on Miitu alkanut sujua uudessa kodissa ja paikkakunnalla.

Millanen tapaus tämä nuorin on?:)

Tervetuloa k3ttu.:greet025

Kumpa se hailura sieltä vahvistuisi. Kuvia saa myös laittaa tänne, niitä on kiva tiirailla.:grin

Hei. Terveisiä täältä yhdeltä kolmannen haaveilijalta. Tässä kuussa oli ensimmäinen kerta kierukan poiston jälkeen kun on todellinen mahdollisuus tulla raskaaksi, koska hommailut osuivat sopivasti ovulaation päivälle. Nyt on dpo 5. Mitään tuntemuksia ei ole vielä.. :)

Hei. Terveisiä täältä yhdeltä kolmannen haaveilijalta. Tässä kuussa oli ensimmäinen kerta kierukan poiston jälkeen kun on todellinen mahdollisuus tulla raskaaksi, koska hommailut osuivat sopivasti ovulaation päivälle. Nyt on dpo 5. Mitään tuntemuksia ei ole vielä.. :)
Jee peukut pystyyn plussan puolesta.:happy:

Oliko sinulla ultra jo? Yritin selailla viimeisiä sivuja muttei osunut silmään?
Huomenna on ultra. Jännittää et jos johtofolli on taas vasemmalla niin mää en kyllä ala. Mutta huomenna selviää.:nailbiting:

Johtofolli on oikealla eli jotain toivoa on tässä kierrossa.
Tänään kp13 ja folli oli 19mm eli ihan pian varmaan ovis.:)

Loistavaa Emir, hyvältä kuulostaa! Tervetuloa uusille myös.

Pahoittelut kun katosin pari viikkoa sitten. Alkoi jotenkin ottaa päähän koko yrittäminen ja halusin vähän aikalisää. Yritysväsymyksen lisäksi ilmassa on orastavaa työuupumusta, en tiedä oikeasti kannattako tähän nyt vauvaa edes haluta.. Otin kuitenkin lääkkeet ja kävin kiltisti folliultrassa alkuviikosta, tänään ovisplussa kp 15. Että nyt sit vaan taas odotellaan.

Kuun vaihteeseen muutakin jännättävää kuin aloittaminen uudessa työpaikassa.
Eilen tuli O+ joten tänään dpo0.:)

Millon ajattelit testailla? :)

Takaisin