Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

V-I-H-D-O-I-N-K-I-N KP1.:dance011

Saas nähdä millaset nää menkat on. Ekat km jälkeen joka oli siis kesäkuun lopussa ja kierto oli nyt 57 päivää.
Mutta jes tähän kiertoon nyt sitten letrot mukaan.
Täällä ollaan taas back in business.:cool05

Loistavaa Emir! Ja extrapeukut letroille. Onks sulla follikkeliultraa?

Loistavaa Emir! Ja extrapeukut letroille. Onks sulla follikkeliultraa?
Kiitos.:happy:
Sain letrot jo maaliskuussa ja sillon oli folliultra, jossa todettiin että 1tabl. kp3-7 toimii mulla. Joten nyt ei oo ultraa.
Toisesta letrokierrosta tulikin sillon plussa joka meni kesken.

Hienoa Emir et kierto vihdoin alkoi :)

Täällähän on hirveästi tullut juttua ja tuntuu että käyn vaan omiani tänne höpöttämässä.

Heydi, tervetuloa mukaan ja pikaista plussaa sinne :)

Täällä alkoi siis uusi kierto, niin kuin arvelinkin. Tosiaan viime kierrossa oli vaan kerran seksiä ja tyyliin viikko ennen ovista joten ei ollu odotukset korkealla. No menkat on taputeltu ja toivotaan tästä kierrosta parempaa. Viikonloppuna pitäis olla ovis ennusteen mukaan. Onneks kierto on ollu raskauden jälkeen sen 28pv niin voi suunnilleen laskea oviksen eikä tarvi testailla.

Ei olekaan pitkään aikaan ilmoittanut tän ketjun uusia viestejä o_O

Menkkoja odottelen tällä viikolla alkavaksi. Eihän sitä tietysti tiedä milloin ne tulee, kuitenkin vasta tokat menkat km jälkeen. Ei ole ollut ainakaan vielä sitä tiputtelua!

Rinnat on vähän arat, iltaisin ollut huono olo ja itkettää milloin mikäkin.
Mutta sitten taas tuttu kiukkuisuus ja leukien jännittäminen ettei koko ajan tiuskisi kaikille.
Tein testinkin, eikä herkässä testissä mitään näkynyt. Ei edes sitä perhanan viivanpaikkaa, joka aina rfsu:n puikkotestissä näkyy :hilarious:
Eli eiköhän ne menkat pian ala :rolleyes:

Just huomasin saman, että mitään ilmotusta ei uusista viesteistä oo tullu, sama muissa keskusteluissa, osa tökkii ihan urakalla.

On: dpo2. Digistä hymy toisenaki päivänä ja tikku pamahti testiviivan osalta vahvemmaks ku kontrolli. Uteliaisuuttani tikuttelin tähän päivään asti ja tänään haaleni, joten laskin nyt suoraan ekasta hymystä plussan ja sen mukaan mennään. Veikkaan tosin et ovis ois ollu eilen eikä sunnuntaina, jos pc tikkuja kattoo, mutta kun ei tunne omaa kiertoa vielä hyvin niin vaikea sanoa miten tikut käyttäytyy oviksen jälkeen. Viime kierrossa en tosiaan saanu yhtä vahvaa, eikä pysyny vahvana niinkuin nyt. Nyt sitte taas ootellaan. Toinen tissi on arka :wacky: ja jonkunsortin juilintaa ollu alavatsalla enemmän ja vähemmän. Endokipuaki olin tuntevinani ja toivottavasti olen väärässä, pysyis nyt pois ees muutaman kierron :arghh:

V-I-H-D-O-I-N-K-I-N KP1.:dance011

Saas nähdä millaset nää menkat on. Ekat km jälkeen joka oli siis kesäkuun lopussa ja kierto oli nyt 57 päivää.
Mutta jes tähän kiertoon nyt sitten letrot mukaan.
Täällä ollaan taas back in business.:cool05

JES!! :smiley-bounce013 Nyt kaikki peukut pystyyn ja tsemppiä tähän kiertoon, vauvapölyjä ja silleen!! :hello2

:wav

Tulen tänne pitkästä aikaa kurkistamaan. Vajaa vuosi sitten täällä olin aktiivisena mutta km jälkeen poistuin takavasemmalle. Vauvajutut jätin täysin pois mielestäni. Tarkoituksena oli parin viime kk aikana ottaa kierukka, mutta jostain syystä en sitä pystynyt ottamaankaan. Nyt aloin miettimään että mitä jos... Tilanne on muuttunut sen verran että muutimme uuteen isoon kotiin jossa on tilaa vaikka yhdelle pienokaiselle lisää. Viimeksi kun tämä olotila tuli, niin ajauduimme kaikkeen vähän liian nopeasti ja sitten tulinkin raskaaksi ja sitten tulikin elämäni ensimmäinen keskenmeno. Nyt yritän miettiä tätä tilannetta hitaammin ja päättää että alanko kuumeilemaan... :wideyed:
Tervetuloa vaan takaisin jos siltä alkaa tuntua, että kolmas olis tervetullut.
Muistan sut kyllä.:happy:

Minä täällä vielä kuumeilen. Mullakin oli km 8 viikkoa sitten rv11. Hyvin tyhjeni itekseen.

Tällä viikolla luulin jo ekojen menkkojen alkaneen km jälkeen, mutta ei ne meinaa ottaa tuulta alleen. Kahtena päivänä aamulla tuli kunnolla verta mutta sit päivällä ei mitään ja tänään ei oo taas vuotanut yhtään.
Nyt kp60 kun ei se vuoto vielä kunnolla alkanutkaan.:sad001

Heippa!

Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu. Olen lueskellut tätä foorumia jonkun aikaa ja nyt rohkastuin itsekin kirjoittamaan "ääneen".

Lapsia ennestään 2, 4v. ja 6v. Nyt on alkanut olla helpompaa kun lapset on omatoimisempia ja ison oloisia, ja niinpä ajatus kolmannesta on syntynyt. Mies voisi ajatella edes asiaa vasta vuoden päästä, mutta itse haluaisin ottaa kierukan pois jo loppuvuodesta. Esikoisella alkaa koulu syksyllä, joten olisi kiva olla silloin kotona ja antaa lapsille enemmän aikaa..

Tervetuloa Moonaliisa ja Mamabella!

Voihan pahus Emir. Millaiset menkat sulla yleensä on? Mulle vois (ilman kuparikierukkaa) kahden päivän vuoto riittää ihan oikeiksi menoiksi, etenkin jos on ollut ovuloimaton kierto. Otitko sä ne letrot?

Tervetuloa Moonaliisa ja Mamabella!

Voihan pahus Emir. Millaiset menkat sulla yleensä on? Mulle vois (ilman kuparikierukkaa) kahden päivän vuoto riittää ihan oikeiksi menoiksi, etenkin jos on ollut ovuloimaton kierto. Otitko sä ne letrot?
Mulla vuotaa yleensä ihan kunnolla. Muutaman kerran mulla on ollu ekana yönä tamponi ja siitä on tullu läpi yösiteeseen. 2-3 päivää tulee kyl iha huolella, että sidettä saa vaihtaa tiuhaan.
Ja kun ei nytkään noina kahtena ekana päivänä tullut kuin aamulla kunnon vuoto ja sit pitkin päivää ei mitään. Nyt on jo kp61 niin kyl sitä tavaraa pitäis tulla.:grin
En ottanut letroja. Ne tarttis alottaa kp3, mutta kun ei se vuoto oo alkanut vielä kunnolla.

Tekis jo mieli mennä ultraan kurkkii et mitäs tua on meneillään.:wtf

Ensimmäiset viirut paperiin tuli eilen. Ehdin tehdä eilen vielä yhden testin, johon sain haamun. Mutta kemiallinen taisi sit taas olla, tai väärin tulkittu testi.

Lähipiirissä taas vauvauutisia. Ihanaa! Mutta silti kävin eilen aika syvissä vesissä ja itkin, kun mun keho ei enää näytä saavan aikaiseksi muuta kuin kuolleita sikiöitä :sorry:

Ensi viikolla alkaa harjoittelu, saa muutakin ajateltavaa :)

En nyt tiedä yhtään onko tää haamu vai viivanpaikka. Eilen sain jo jonkun haamun esiasteen tai viivanpaikan. Tänään mielestäni punertanu selkeämmin, mutta silti tuntuu että on kuitenkin viivanpaikka, kun nämä pregcheckitkin nykyään kuulemma antaa niitä. :finger:

Menkat pitäs alkaa ke-pe. Jotenkin en nyt luota tähän, että olis haamu :sad001 hitsi kun tää huonontaa laatua, kun tänne laittaa kuvan. :banghead:

Liitteet

• IMG_20200830_173559.jpg
    IMG_20200830_173559.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 220
En nyt tiedä yhtään onko tää haamu vai viivanpaikka. Eilen sain jo jonkun haamun esiasteen tai viivanpaikan. Tänään mielestäni punertanu selkeämmin, mutta silti tuntuu että on kuitenkin viivanpaikka, kun nämä pregcheckitkin nykyään kuulemma antaa niitä. :finger:

Menkat pitäs alkaa ke-pe. Jotenkin en nyt luota tähän, että olis haamu :sad001 hitsi kun tää huonontaa laatua, kun tänne laittaa kuvan. :banghead:
No joo kyl siinä jotain näkyy. Tästä kuvasta en erota väriä, mutta ehkä tää on hailakka alku kunnon viivalle.:thumright
Mä en ole koskaan saanut näihin edes tollasta viivaa.

Kyllä mäkin siinä jotain nään :happy: Toivotaan että vahvistuu!

Omaa napaa sen verran et tänään dpo 8 ja tunnen miten päässä alkaa surista päivä kerrallaan enemmän :wacky: lupasin itselleni etten testaisi ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa (pe odotan alkavan) mutta saapa nähdä. Onneks ei oo kuin ovistestejä kotona niin on ees vähän isompi kynnys. Oireita nyt on ja ei oo, ei sen enempää kuin normaalisti loppukierrosta mutta nyt niitä kuulostelee lähes hysteerisesti. Ymmärrän tosiaan miks mää on piinapäivät.

Takaisin