Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Avvi kuinka monta päivää oviksesta? Voisko vielä tummua? Testaa aamupissasta vielä huomenna?

Flikka mä olen vähän samanlainen. Eihän tässä oo kiire, tulee jos on tullakseen ja sit mä laskeskelen etukäteen koska ois laskettu aika jos nyt tärppäis :smiley-angelic006

Emir toivotaan et nyt tärppäis nopeammin!

Jospa se Avvi vielä kunnon plussaksi muuttuu. Jos sulla ei oo oviksesta varmuutta ja vuoto ei ole viä alkanut.
Täällä peukut pystyssä.:thumleft

Kyllä mä nykyään katon aina etukäteen mahdollisen lasketun ajan. :rolleyes:

Mieki kattelen aina lasketun :rolleyes: Vaik on se aika ittensä kiusaamista, muttako ei malta. Tääl pyörähti pari päivää sit yk7 käyntiin:sad001

Tässä vielä tämän aamun suoritus. Laskureiden mukaan tänään pitäisi olla suunnilleen 5+0, eihän silloin enää noin haaleaa pitäisi olla :bored:

Tässä vielä tämän aamun suoritus. Laskureiden mukaan tänään pitäisi olla suunnilleen 5+0, eihän silloin enää noin haaleaa pitäisi olla :bored:

Kyllähän siellä viivaa näkyy! Oisko ovis ollut myöhemmin? Minkä merkkinen testi?

Kyllä se saattaa haaleakin olla. Mulla esikoisen raskaus selvisi viikolla 9+, enkä paljon tuota tummempaa saanut testiin :)

Kiva kun valuu solkenaan vaan menkkavuoto. Eilen aamusta aikaisin sotkin sängyn lakanatkin, no ei voi muuta olettaakaan että jos kierto venyy ja paukkuu niinkin pitkäksi mitä oli. Silloin vuotaakin paljon.. :hungover:

Kiva kun valuu solkenaan vaan menkkavuoto. Eilen aamusta aikaisin sotkin sängyn lakanatkin, no ei voi muuta olettaakaan että jos kierto venyy ja paukkuu niinkin pitkäksi mitä oli. Silloin vuotaakin paljon.. :hungover:

Mulla oli nyt lyhyempi kierto ku aiemmin, mut silti sotkin lakanat vaikka yöllä kävin muutamaan otteeseen vaihtaa suojat:facepalm: Mihinkää voi lähtee tyttöjen kans ku päiväsaikaan tunnin välein käytävä vaihtaa :banghead: Normistikki on runsaat, mut nyt sit vaan tulvii:hilarious:

Mulla oli nyt lyhyempi kierto ku aiemmin, mut silti sotkin lakanat vaikka yöllä kävin muutamaan otteeseen vaihtaa suojat:facepalm: Mihinkää voi lähtee tyttöjen kans ku päiväsaikaan tunnin välein käytävä vaihtaa :banghead: Normistikki on runsaat, mut nyt sit vaan tulvii:hilarious:

Mä joudun jo puolentunnin - alle tunti vaihtaa uuden siteen. Kun vaan vuotaa, viime yönäkin heräsin 3 kertaa ainakin vessaan vaihtaa sidettä ja pakko oli käyttää tampoonia mutta nekin päästää läpi kun on niin runsasta vuotoa.

Ajattelin että jos seuraavaksi laittaa vaipan. :laughing001:laughing001

Ne synnärillä olevat siteet ois nyt kyllä käteviä.

Vuosi sitten mulla oli jälkivuoto myös 'päällä' kuopus täytti tiistaina 1v.

Mä joudun jo puolentunnin - alle tunti vaihtaa uuden siteen. Kun vaan vuotaa, viime yönäkin heräsin 3 kertaa ainakin vessaan vaihtaa sidettä ja pakko oli käyttää tampoonia mutta nekin päästää läpi kun on niin runsasta vuotoa.

Mä kans mietin sillon km vuodon alkupäivinä, että ne synnärin siteet ois ny tosi hyviä. Päädyin sit laittaa kuopuksen vaipan siteeks kun niin paljon vuoti.

Mä kans mietin sillon km vuodon alkupäivinä, että ne synnärin siteet ois ny tosi hyviä. Päädyin sit laittaa kuopuksen vaipan siteeks kun niin paljon vuoti.
:Heartred:Heartred

Mulla siis tuplasuojaus käytössä, mut silti sai pestä lakanoitasmiley-chores003. Onneks oli jälkivuodon takii vielä siteitä kun niitä normaalisti en käytä.
Vaipan lisäks mietin tollasta vaipanvaihtoalustaa tai mikä lie suoja onkaan:hilarious:. Miks miehet ei joudu painii tämmösten asioiden kans. Ne vaan marisee, et viikkoon ei saa o_O

Mie oon vielä aneeminen, mut tulehdusperäsesti, mitähän se edes tarkottaa nii tää järjetön vuoto ei auta jos hb lähtee tippuu. Oon nyt nukkunu jotain 12-16h päivässä kun vähemmillä en pärjää... Toivottavasti ovikseen mennessä vähän hellittäs kun eihän tässä jaksa peittoo viuhuttaa

Heippa, täällä ilmoittautuu kans kolmosta kaipaileva. :rolleyes: Ennestään on 9/17 ja 3/19 pojat. Pitkän taivuttelun jälkeen mies vihdoin suostu kolmanteen (alunperin piti jäädä lapsiluku kahteen). Vieläkin kyllä kuumottaa, että mies viheltääkin pelin poikki. :banghead: Nyt sitten olis eka yrityskierto, oviksen pitäis olla ens viikolla, ehkä torstain tienoilla. Jännittää.

Koitinkin vähän selata edellisiä viestisivuja, että ketä täällä on. Kauheen pitkältä asti en kuitenkaan jaksanut.:smiley-ashamed005
Oliko täällä minkälaisia ikäeroja lapsilla?

Tervetuloa AnnaS.

Meillä kans kaks poikaa ja ikäeroa heillä 2,5v. Tälle kolmannelle toivottiin alle kolmen vuoden ikäeroa kuopukseen ja kun keväällä plussasin niin olikin tulossa 2v8kk, mutta se meni kesken kesäkuun lopussa.
Nyt ei enää ehdi alle 3v ikäeroa saamaan niin katsotaan saadaanko se kolmas kuitenkin. Ensi vuosi vielä yritetään.

Tervetuloa joukkoon AnnaS!

Meillä on kaksi poikaa, esikoinen syntynyt 1/16 ja kuopus 8/19.

Kolmas lapsi tulee jos on tullakseen meiningillä mennään. Seksiä on, ilman ehkäisyä siis ollut jo kuopuksen syntymästä asti.. :shy:

Olimme myös esikoisen syntymän jälkeen ilman ehkäisyä mutta ei tullut sitten ilman apuja tää toinen lapsi.

Tervetuloa AnnaS! Meillä on sitten aikalailla sama tilanne, oviksen oletettua ajankohtaa myöten :) meillä on ennestään tyttö 6/15 ja poika 12/16

Onko Avvi vielä testannut uudestaan?

Mä oon tikuttanut ovista, nyt kp12 ja negaa näyttää. Viime kierrossa ovis oli oireiden perusteella kp 14 mutta kierrot mulla vaihtelee 26-36 päivän välillä ja yleensä on yli 30. Ovis saattaa myös jäädä tulematta ja silloin kierto voi venyä pariin kuukauteenkin.. Puolisen vuotta ollut nyt suht säännöllistä mutta pelkään, että just nyt kun kierukka lähti niin ovikset jää taas pois.

Meillä tyttö 5,5v ja poika 3,5v.
Olisin halunnut alle 3v ikäeron kolmannellekin, mutta mies ei ollut kolmannen kannalla. Sitten raskauduin ehkäisyn läpi, mikä meni kesken. Sitten tehtiinkin vauvaa puoli vuotta, ja tuloksena kesken mennyt raskaus. Nyt mies taas lämmennyt yrittämiselle. Katsotaan kuinka kauan tällä kertaa saa pettyä ennen raskautta.

Mutta ei siis tullut lähellekään sillä ikäerolla kuin olisin halunnut. Mutta toivotaan että se kolmas kuitenkin saadaan :)

Muillakin näyttää olevan vähän tilannetta että mies pitänyt ylipuhua kolmoseen :p Miksiköhän se menee niin..

Kiitos kysymästä Cessi, ostin kyllä viikonlopulle tuplapakkauksen testejä että saa tehtyä peräkkäisinä aamuina. Tänään tuli viiva toki taas, hailakka se on mutta selvä punainen kyllä. En tiedä enää mistään mitään. Mikä lienee luotettavin mahdollinen testi, anyone?

Jos huomenna pukkaa samanlaista viivaa niin kai se täytyy neuvolaan soitella maanantaina. En voi uskoa että olisin oikeasti raskaana näin nopeasti :eek: Miehellekään en ole vielä edes kertonut :angelic:

Meidän lapsosten ikäero on 2,5v, se tuntui tosi hyvältä! Nyt leikkivät kivasti yhdessä ja toinen ehti päästä vaipoista ennen kuin pienempi syntyi. Nyt jos on kolmonen tulossa (mitä siis epäilen kyllä) niin ikäeroa kakkoseen tulee 4v ja ykköseen 6,5v. Varmasti tosi erilaista olisi vauva-aika kun isommat jo niin paljon osaavampia ja reippaita. Ja saisi olla kotona kun esikoinen aloittaa koulun ensi vuonna, iiks :wideyed:

Meillä on 04/17 syntyny poika, 10/18 syntyny tyttö ja kolmas on siis 08/20 syntyny poika. Että pienet ikäerot lapsilla mutta ei voitu kauheasti odotella koska mä olen jo 35v. Alku on aina ollut rankkaa mut nytkin isommat leikkii keskenään ja mä voin keskittyä vauvaan.

Takaisin