flikka, Mun mies on myös sanonut tuota samaa. Että kaksi aikuista ja kaksi lasta, hänelläkin vain kaksi kättä jne. Kolmesta triplasti töitä..
Mutta jokin on tapahtunut kun hän nyt kuumeilee kolmatta muakin enemmän. Juuri eilen sanoi että vaarallista puuhaa, kun mitä enemmän lapsia on, sitä enemmän niitä haluaa ja rakkauttakin on.
Mulla menee kyllä piuhat kii kolmannen jälkeen.
Toivoisinkin ehkä sektiota, ja jos siinä samalla olisi mahdollista operaatio toteuttaa. Kolme olisi ihan maximi!
Emir, Millaisia sun sektio kokemukset ovat olleet? :) Mulle sektio on ollut pahin mitä voisi tapahtua. Kaksi siis synnyttänyt alakautta. Mutta koska molemmissa ponnistusvaihe on pitkittynyt, on alkanut pelottaa ja olen miettinyt tuota sektiota senkin takia että ainenkin olisi päivä tiedossa. Meillä kun ei oo yksinkertaista hoitoakaan järjestää lapsille, kaikki läheiset asuvat 100km päässä. Mun mies pitää mua ihan kahelina.
Tips, Kuulostaa siltä että tilanne on teille molemmille rankka. Oma aika on kuitenkin äärimmäisen tärkeää oman jaksamisen takia. Jos työ stressaa miestäsi, ehkä hänkin jotenkin tarvitsee erityisesti lepoa ja vapaa-aikaa, eikä kaipaisi siihen muuta.
Turhautuneena ja väsyneenä sitä tulee aina sanomista asioista, vaikka oikeasti ne eivät olisikaan niin mustavalkoisia. Ihanalta kuulostaa tuo hotelliyö!
Oon siitä onnellisessa asemassa että mun mies vastaa aina että totta kai saat mennä, vaikka minne ja koska. Hän on aina valmis olemaan lasten kanssa ja sama pätee toiseen suuntaan. Eli meillä mennään ja touhutaan myös yksin, kuin yhdessä lapsista huolimatta. Mutta mulla oli jossain kohin käsitys, itse kun kotiäitinä olen että mies "lepää" töissä

Koska itse olisin töissä kuin lomalla. No niin se ei todellakaan ole, koska miehen työ on vastuullista ja hektistä, sekä vaativaa. Miehen tarviikin usein akkuja ladata ensimmäinen vapaapäivä. Tämä kismitti meidän välejä joskus ennen kuin löydettiin se kultainen keskitie jossa molemmat saa myös tarpeeksi omaa aikaa jotta jaksaa tätä arjen hulinaa ja täyspäisenä sen keskellä.