Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ei sitä kiertoa oo yleensä ollut kun pco:n takia menkkoja/ovista ei juurikaan tule.
Aloitin ruokarempan pari kk sitten (nyt -5kg) ja tää on nyt toinen luomuovis joka tulee sen jälkeen. :nailbiting:
Clomien kans luteaali ollu 11 päivää. Nyt tän viimeisimmän luomuoviksen jälkeen luteaali jäi 8 päivän mittaiseks.

Aa aivan! Niin jotain lueskelenkin tuolta aiemmin. Mietin vaan tuota ajankohtaa kp 27. Ettei ovistesti ois raskautta näyttänyt ;) Kun mullakin on pitkät kierrot, mutta ovis yleensä kp 20 tienoilla +/-.
Ja tsemppiä ruokaremppaan! Kuulostaa hyvältä että on tuottanut tuloksia. :)

Muuten, luteaalivaihe, mikähän on yleensä normaali?

Oon jostain kuullu et luteaalin pitäis olla vähintään 10.

Clomeilla mun ovis yleensä oli kp18-21.

Oon raskaustestejäkin tehny mut en ny yli viikkoon. Vois sitäkin kokeilla mut tuskin oon raskaana.

Miitun viestistä innostuneena testasin myös r-testillä.:hilarious: Nega arvatenkin.
Jäädään siis odottelemaan pari viikkoa (tai ainakin reilu viikko).:grin
20191018_211210.jpg

Toivokaamme että seuraava testi ei ole täysin blanco, Emir! ;)

Miitun viestistä innostuneena testasin myös r-testillä.:hilarious: Nega arvatenkin.
Jäädään siis odottelemaan pari viikkoa (tai ainakin reilu viikko).:grin
View attachment 83036

Mä oon tihrustanut liikaa testejä, mutta mä nään tuossakin jotain viivaa :rolleyes: Mutta oon tosiaan sellaiset viivalasit silmillä kulkenut viimeiset puoli vuotta, että jäätelötikutkin on plussia :hilarious:

Mä oon tihrustanut liikaa testejä, mutta mä nään tuossakin jotain viivaa :rolleyes: Mutta oon tosiaan sellaiset viivalasit silmillä kulkenut viimeiset puoli vuotta, että jäätelötikutkin on plussia :hilarious:

Mäkin näen tuossa kyllä viivan. :)

Mäkin näen tuossa kyllä viivan. :)

Siis mun piti ihan alkaa katsoa uudestaan Emirin kuvaa, koska oon tunnettu mun viivalaseista ja te siinä jotain näätte :hilarious: Niin miehen koneelta näin myös minäkin jtn häilyvää viivaa, joten vaikuttaahan tää lupaavalta. :rolleyes:

Älkää ny hullujanne puhuko naiset.
Oli silti pakko testata kun noin innoissnne viivaa näitte.:p Pc tältä aamulta ja negan määritelmä kuin sanakirjasta. Ens viikon ke uutta testiä ellei menkat ennen sitä ala.
20191021_082454.jpg

Nyt tulee lisää testiä. Tein o-testin kun juili niin kovin muniksia, niin tulos oli tämä. On varmaan pco:sta johtuvaa et lh koittaa irrottaa mut ei vaan onnistu. Vai mikä lie syynä.
20191021_120330.jpg

Älkää ny hullujanne puhuko naiset.
Oli silti pakko testata kun noin innoissnne viivaa näitte.:p Pc tältä aamulta ja negan määritelmä kuin sanakirjasta. Ens viikon ke uutta testiä ellei menkat ennen sitä ala.
View attachment 83077

Kyllä mä näen jotain tuossakin. Mutta niin haaleana, että voi toki olla viivanpaikkakin. Aika näyttää. :) Itse en saa PC:n testeihin minkäänlaisia viivanpaikkoja, One Stepeihin kyllä.

Negaa tai ei, olisipa jotenkin kiva päästä itsekin testailemaan. Mullahan ei ole vielä edes kierto palautunut, kuopus kohta 14 kk.

Puhuttiin eilen miehen kanssa mahdollisesta kolmosesta ja se kysyi että oikeastiko sen kolmannen haluat, miksi? Sanoin että on vain sellainen tunne, ei oikein riittänyt perusteiksi. Sitä stressasi kun joutui taas lähtemään työmatkalle viikoksi. Että milläs maksat kolmannen lapsen ja sen vaatiman isomman talon, auton jne jne. Että eikö nämä kaksi ihanaa lasta riitä. Ja riittäähän ne, mutta kuten tiedätte, ei sitä tunnetta voi oikein selittää. Sylissä olisi tilaa vielä yhdelle.

Harkitsen tässä työpaikan vaihtoa ihan vain lyhyemmän työmatkan toivossa (nykyään menee 3h/pv jos toimistolle lähden). Tuntuisi typerältä mennä uusiin töihin ja jäädä saman tien äitiyslomalle. Ja nyt mies sai mut oikeasti kyseenalaistamaan tämän kolmostoiveeni. Plus se, että jos se ei haluakaan niin enhän mä nyt sitä ala pakottaa.

Nää on näitä samoja pohdintoja mitä monella on ollut. Miten onkin niin vaikeaa? Luulin että vauvan kasvaessa tunne laantuu mutta edelleen kolmas on päivittäin ajatuksissa ja suunnittelen elämän muita juttuja sitä silmällä pitäen.

Anteeksi avautuminen. En mä näistä muille puhu, mitä nyt joskus naureskellen totean että vauvakuume riivaa vielä hehheh. Jos tulis kolmas niin olisi kyllä kaikille yllätys.

Mulle tämä alkukierto on ollut varsinaista soutamista ja huopaamista. Vähän ajattelin jättää tämän kierron väliin ja katsella miltä se tuntuu, mutta nyt sitten kuitenkin houkuttaa tähdätä ovikseen. Mies ei varmaan kyllä loputtomiin jaksa tätä jahkailua vaan päättää kohta mun puolesta. Hän ei siis koe mitään tarvetta kolmanteen lapseen, muttei myöskään asetu mun vauvahaaveiden tielle jos mä sen kolmosen välttämättä haluan. Mutta jos mä alan empimään hän saattaa kyllä jossain vaiheessa todeta, että eiköhän tämä lapsiluku ollut tässä ja nyt keskitytään muihin juttuihin.

Puhuttiin eilen miehen kanssa mahdollisesta kolmosesta ja se kysyi että oikeastiko sen kolmannen haluat, miksi? Sanoin että on vain sellainen tunne, ei oikein riittänyt perusteiksi. Sitä stressasi kun joutui taas lähtemään työmatkalle viikoksi. Että milläs maksat kolmannen lapsen ja sen vaatiman isomman talon, auton jne jne. Että eikö nämä kaksi ihanaa lasta riitä. Ja riittäähän ne, mutta kuten tiedätte, ei sitä tunnetta voi oikein selittää. Sylissä olisi tilaa vielä yhdelle.

Nää on näitä samoja pohdintoja mitä monella on ollut. Miten onkin niin vaikeaa? Luulin että vauvan kasvaessa tunne laantuu mutta edelleen kolmas on päivittäin ajatuksissa ja suunnittelen elämän muita juttuja sitä silmällä pitäen.

Anteeksi avautuminen. En mä näistä muille puhu, mitä nyt joskus naureskellen totean että vauvakuume riivaa vielä hehheh. Jos tulis kolmas niin olisi kyllä kaikille yllätys.

Lapsen hankinta ei ole järkipäätös, ainakaan mun mielestä XD Kyllä vahvasti tunnepäätös on.

Jos näillä alkuun pääsis :p Jospa tulisivat jo tässä kierrossa käyttöön :nailbiting:

Mun mieskin sanoi että jos järkeviä oltais, ei tässä kolmosta tehtailtais. Tunnepäätös vahvasti. :grin

Liitteet

• IMG_20191021_173751__01__01.jpg
    IMG_20191021_173751__01__01.jpg
    39.3 KB · Katsottu: 185
Jos näillä alkuun pääsis :p Jospa tulisivat jo tässä kierrossa käyttöön :nailbiting:

Mun mieskin sanoi että jos järkeviä oltais, ei tässä kolmosta tehtailtais. Tunnepäätös vahvasti. :grin

Oho montako ostit? Mä ostin pari kiertoa sitten 30 kpl ja ne on jo lähes loppu. Eilen pissin yhden pois kuljeksimasta kun alkoi tulla limoja, mutta se oli täysi nega. En nyt osaa päättää pissinkö ne loputkin pois vai en. Mulla kun limat näyttää oviksen vasta jälkikäteen. Tai siis sitä tulee 2-10 päivää ennen ovista, niin vaikea päätellä niistä mitään ennenkuin ne oviksen aikaan kuivuu.

No siis maksoin 8e näistä, tässä piti olla jtn 35 kpl :grin
Ajattelin että jos riittäis sen pari kolme kiertoa mikäli aiomme hyödyntää.
Tänään kp 13, mulla yleensä ovis ajoittuu kp 20 tienoille. Mutta heitellyt tuolla 18-24 välillä.
Mullakin tulee limat vasta ovisplussan jälkeen, mutta niinhän se oviskin silloin vissiin tulee 24-48h plussasta. Limoja jos seurailen niin oisin varmaan aina myöhässä. :facepalm:

No juu eiköhän noilla hetken pärjää.:grin

Mä tilasin kans ovis ja raskaustestejä. Pitäs tulla loppuviikosta.

Jotenkin tää on nyt kääntynyt siihen että sitä kolmatta taidetaan kuitenkin yrittää.:nailbiting:

Mies ei tuntunut olevan pahoillaan tuosta mein "vahingosta".

Täällä "huonossa seurassa" meinaa se vauvakuumekin taas yltyä. :grin Olen aloittanut taas greippimehut ja vitamiinit ja hommasin jopa Terolut-reseptin kokeeksi luteaalia pidentämään. Illalla varmaan yritän miehenkaatoa ja huomisesta aloitan ovistesteihin pissailun. Se siitä tulee jos on tullakseen -kierrosta. :rolleyes:

Siis munhan pitäis kipaista gynelle hakee letro resepti jos tosissaan jotain yrittää. Mut katotaan ny alkuun et tuleeks tästä luomutouhusta mitään kun on pari ovista jo tullu.

Takaisin