Enpä olisi uskonut joku päivä tänne liittyväni, mutta täällä sitä ollaan Lapsien piti olla tehtynä ja nauttia rauhallisesta elosta, Hupsis! Olen siis kohta 41v ja kahden kohta teinihirviön (poika 13v, tyttö 10v) äiti. Lasten isästä eronnut ja uusikin mies ollut kuvioissa 7v, kaiken piti olla hyvin näin... mutta järjetön vauvakuume ihan puskista! Liekkö neljänkympinkriisi? Nyt on vuosi mennyt "tulee jos on tullakseen", ja eilen kävin lääkärissä hakemassa kovemmat otteet käyttöön. Letrot nyt tukemaan ovulaatiota, joka kuitenkin onneksi ainakin jossain määrin tapahtuu. Pelkäsin että mulla on alapään toiminta jo kuopattu Esikoinen aikanaan odotutti vuoden, joten en ajatellutkaan mahdollisen iltatähden helpolla tulevan. Mutta kuume ja yritys on kova. Neiti 10v myös haaveilee isosiskoudesta, vaikken ole lapsille tästä projektista puhunut. Nut tuntuu aika kaikin puolin optimaaliselta vauvalle, kun nuo ovat jo isoja ja mä ehkä jo luotan että saan lapset pidettyä hengissä. Näin jälkikäteen tekisinkin lapset vähintään 10 vuoden erolla, nuo ovat toistensa kimpussa koko ajan.