Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Vielä pitää tietenki oottaa ne tulokset et oli varmasti tuulimuna...ja tehä raskaustesti et raskaushormoonia ei oo enää.

Ottiko ne sulta verestä hcg:n määrää? Rypäleraskaudessa hcg on todella korkealla viikkoihin nähden. Mulla epäiltiin kans tuulimunaa eka rypäleraskaudeksi, mutta erikoislääkäri totesi olleen tuulimuna ja kaavinnan jälkeen tulos oli varma. Ultra näytti jotain lumihiutalemaista minkä takia alkuun epäilivät ja mulla oli hcg korkea taas tuulimunaan verrattuna. Mutta mun hcg on ollut kaikissa raskauksissa myös aika korkea jostain syystä. Ja kaksi tervettä lasta olen saanut.

Hirveästi tsemppiä Zalla ja marce! Kyllä nyt taas raskaamman kautta pitää sitä kolmosta kohden mennä :sad001 Toivottavasti pian on Sen Plussan aika!

Heippa. Kirjoittelempa kuulumisia. Käytiin keskiviikkona lapsettomuushoitoja miettimässä ja päädyttiin että ens viikolla kun menkat alkais lähdettäis inssillä etenemään. Vaan eipäs nyt tarvikkaan mennä sillä plussa pärähti äsken testiin <3 vihdoinkin.. varovaisin askelin eteenpäin <3

Ottiko ne sulta verestä hcg:n määrää? Rypäleraskaudessa hcg on todella korkealla viikkoihin nähden. Mulla epäiltiin kans tuulimunaa eka rypäleraskaudeksi, mutta erikoislääkäri totesi olleen tuulimuna ja kaavinnan jälkeen tulos oli varma. Ultra näytti jotain lumihiutalemaista minkä takia alkuun epäilivät ja mulla oli hcg korkea taas tuulimunaan verrattuna. Mutta mun hcg on ollut kaikissa raskauksissa myös aika korkea jostain syystä. Ja kaksi tervettä lasta olen saanut.

Joo otti ne muistaakseni ja mulla tuliki sillon plussa tosi ajoissa ja selkeesti jne. Ni just tuosta sanoivatki..en muista oliko kuitenkaan puhetta tuosta raskaushormoonin määrästä muuten,et oliko sitä paljon. Just kun ei selvältä tuulimunalta vaikuttanu ja vähän hiutalemainen näkymä oli ultrassa.. jospa ens viikolla tulis tulokset.

Moi! Saanko liittyä seuraanne? Olen täällä ollut aiemmin mutta eri nimimerkillä. Nyt on annettu lupa kolmannelle lapselle tulla meille jos on tullakseen, ei estellä enää. Kaksi on jo, alle kouluikäisiä. Välillä estely ei ole ollut kovin täydellistä :wink Ja nyt odotellaan alkaako menkat vai ei. Olen jo unohtanut miten näitä lasketaan :rolleyes: Mutta olisikohan kp30/28-34. Turvottaa paljon ja palelee iltaisin. Välillä särkenyt selkää ja mahaa.

Kp 37/? Saa nähdä kuinka paljon kierto venyy. Ei mitään oireita tai oloja. Testiä en tee ennen kuin on ainakin pari viikkoa myöhässä. Kierto kun on ollut kaikkea 25-47 välillä.

Tervetuloa Piut paut! Täällä ei aktiivisessa yrityksessä -kolmosta haaveileva :) Toivotaan nopeaa plussaa teille!

Ja marce, kunpa kunpa kunpa..

Tällainen testi tuli keskiviikkona kp 45. Pelottavaa ja samalla jännittää kauheasti. Toivottavasti tällä kertaa saa nyytin syliin asti.
DSC_0133.JPG
DSC_0134.JPG

Me oltiin miehen kaas minilomalla[emoji7] samalla ovulaatio osui hyvihin saumoihin[emoji2] saa nähärä miten käy vai kävikö mitenkää[emoji8]
Mutta odotettu on jos näin pääsi käymään[emoji173]

Yhtään en tiedä että mitä minä täällä teen, kaksi lastahan piti olla meille juuri sopivasti :rolleyes: Kakkonen täyttää kohta vuoden ja pieniä poikkeuksia lukuunottamatta vauvavuosi on ollut aika helppo, siksi kai kolmosta uskallan vähän haikaillakin. Mies ei ole ihan vielä lämmennyt ajatukselle mutta ei sitä täysin tyrmännytkään. Hormonikierukka on paikoillaan ja eipä tässä ole kauheasti ehditty pelehtimään muutenkaan, mutta jospa tuossa syssymmällä sitten :wink Liian pientä ikäeroa en edes haluaisi, ei vaan tunnu meille oikealta. Ykkösen ja kakkosen välillä on 2,5v ja se oli ja on oikein sopiva.

Toisaalta, elämähän alkaa olla juuri rauhoittumaan päin, onko kolmosessa oikeasti mitään järkeä??

Ei ole mitään järkeä
ja on täysin järkevää. :D Kolmen kanssa on omat haasteensa. Etenkin, kun kaikki kolme ovat vielä alle 3v, mutta toisaalta juuri nämä kolme meidän perheeseen kuuluukin! :)

Ei mitään järkeä[emoji23] esikoinen 4v3kk ja kuopus 2v7kk[emoji1]
Kolmas tulee kun tullakseen mutta silti salaa haaveilen

Moi! No ei se kolmas heti matkaan hypännyt. Niin, jo 2 ja aivan puhki välillä niin mitenniin 3? Hah

On tää aina yhtä jännää ja pelottavaa:) tänään kp 23/ 26-28
Mies jo rupes kyselemään oonko testaillu? Kysyin miten niin ? Kyllä nuo oireet taas viittaa siihen:) mä kyllä odotan menkkoja tosin nyt on aiva ihme himoja..hmm..sipsiä en syöny tyttöjä odotellessa jos näin ajetellaan,mutta jos tuohon 26/26 niin tekis ekan testin:)

Hei! Saanko liittyä seuraan? Kolmosta haaveillaan ja oikeestaan lupa annettiin tullakkin jos on tullakseen. Alunperin suunnitelma oli vasta kesällä häiden jälkeen alottaa työstäminen mutta hormoonit taitaa hyrrätä näin keväisin [emoji3]. Lapset 10/13 ja12/16.

Heippa!

Tänne ilmoittautuu yksi kolmosta kuumeileva!
Tosin meillä yritys ei oo vielä ajankohtainen hetkeen, mutta olisi siis kiva hypätä jo tähän ryhmään ja seurata teidän muiden matkaa. :)
En mahda itselleni mitään, heh.

Esikoinen 11/15 ja kuopus 10/17.
Järki sanoo että kaksi ois sopivasti, mutta sydän
toivottaa myös kolmannen tervetulleeksi.
Toisaalta toivoisin kolmannenkin pienellä ikäerolla, en jaksaisi sitten myöhemmin palata vaipparuljanssiin. Mutta toisaalta taas olisi hieman tulevaisuuden suunnitelmia, joille täytyisi myös antaa aikaa. Ja tässä on sellainen max 5 vuoden aikaikkuna, jonka jälkeen en ainenkaan enää lasta halua. (Ikä)

Plussatuulia toivottelen kanssa kuumeilijoille! <3 :)

Eilen tuli kirkasta veristä vuotoa[emoji21] ajattelin että nyt peli menetetty,mutta yhtäkkiä tänään vuoto loppunu kokonaan..voiko kiinnittimys vuuoto olla kirkasta? Kun loppu lähes samantien..

Takaisin