Eilen tuli kirkasta veristä vuotoa[emoji21] ajattelin että nyt peli menetetty,mutta yhtäkkiä tänään vuoto loppunu kokonaan..voiko kiinnittimys vuuoto olla kirkasta? Kun loppu lähes samantien..
Voi hyvinkin olla! Mikä dpo meneillään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen tuli kirkasta veristä vuotoa[emoji21] ajattelin että nyt peli menetetty,mutta yhtäkkiä tänään vuoto loppunu kokonaan..voiko kiinnittimys vuuoto olla kirkasta? Kun loppu lähes samantien..
Meillä yrittäminen alkaa aikaisintaan loppukesästä, jos alkaa. Joka ikinen päivä olen sekä puolesta että vastaan kolmatta lasta.

itselläkin tosi ristiriitaiset tunteet, toisinaan oon ihan satavarma että haluan kolmannen ja mahdollisimman pian, ettei lapsille tulisi isoa ikäeroa, ja joskus taas ajattelen ettei meidän kannata enempää lapsia hankkia 
Mulle on selvää se kolmannen (ja ehkä enemmänkin) haluaminen, mutta järki sanoo, että myöhemmin. Tunteet taas, että NYT heti kiitos.
Nyt tämä vauva on jo 3 kk, ja hyvin on mennyt. En enää osaisi kuvitella, ettei tätä pientä olisikaan meille tullut. Aivan ihana tyyppi

Täällä kans yks joka haaveilee kolmosesta. Oon aina(tai ainakin ennen) haaveillut useammasta lapsesta ja nyt meillä on 08/2015 ja 05/2017 syntyneet pojatitselläkin tosi ristiriitaiset tunteet, toisinaan oon ihan satavarma että haluan kolmannen ja mahdollisimman pian, ettei lapsille tulisi isoa ikäeroa, ja joskus taas ajattelen ettei meidän kannata enempää lapsia hankkia
Mutta kummiskin ajatus siitä että meille ei tuu kolmatta lasta, saa mut surulliseksi
Meillä on ollut puhetta jo jonkun aikaa että alettais yrittämään kolmatta kun tämä nuorimmainen täyttää 1v, mutta täs nyt sen verta itsellä epävarmuutta asiasta että taitaa siirtyä tuonemmaksi![]()
On tää yks suo tää puolensa päättäminen.