Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Minä olen pysytellyt taka-alalla jonkin aikaa tässä mutta nyt aktiivisemmin yritystä jatkossa.. onko kellään tietoa voiko ikinä, missään tilanteessa esim jos kaksi munasolua irtoaa samaan aikaan, raskaustesti näyttää positiivista ovulaatiosta? Minulle tuli haalea mutta selvä plussa ja sitten se hävisi, ja vuotoa ei näy eikä kuulu. Ja näin käynyt kaksi kertaa tämän loppusyksyn aikana...:confused:

Ulkopuolisena tulen huutelemaan, että mulla näyttää r-testi haamua oviksesta. Joskus saanut kunnon hepulit aikaiseksi sen takia mutta nykyään tuttua kauraa. En syytä tiedä asialle.

Olin eilen illalla kuulevinani pientä toivon kipinää kolmosesta miehen puheista, ehkäpä se alkaa pikkuhiljaa lämpiämään! :D

Onkos ketää testaamas ny?

Täällä mennään vain katsellen facesta toisten ultrakuvia[emoji16]
Jotenki mieles ajatus 2019 vuodesta että tulis raskaaksi..toki kaikki vähä pelottaa kun esikoisen aikaan ennen raskautta koin tuulimunaraskauden,kemiallisen,ja monen yrityksen jälkeen sanoin miehelle että jos ei tärppää niin ei sitten yritetä ollenkaan..no tulihan se plussa vappuna 2013[emoji7] noh toisen kaas meinas käydä samoin..keskenmeno rv5+ ja ajattelin että taas sama kuvio[emoji21] no ennen ku menkatkaa kerkes tulla niin oli joku ihme että oon raskaana..jouluna 2014 tein testin ja plussaahan se näytti..
Jotenki nyt oon ristiriitaisissa tunteissa uusien raskauksien myötä...mutta aika näyttää onko pieniä ihmeitä meille tarkoitettu[emoji7]

Letrozol aloitettu tänään. En tiedä johtuuko siitä, mutta pieni päänsärky kiusaa. Onneksi sentään menkat alkaa olla jo ohi.

Mulla menossa dpo7 ja sormet ristissä oottelen kiinnittymisvuotoa (niinku joka kuukausi). Molemmista aikaisemmista sitä tullu..
voi kun ei haluaisi pettyä taas. Vaan eteenpäin mennään ja niin monta kk ku tarvis!!!

Vähän olen hämmästynyt kun oireita on näin vähän. Clomit aiheutti paljon enemmän oireita. Toivottavasti lääke kuitenkin toimii.

Millä annostuksella sulla menee? Ja mones päivä ku syöt?
Mitä oireita nyt?
T. Kyselyikä :D
Eli syön 2 pilleriä/päivä (5mg) ja nyt on neljäs päivä kun syön näitä. Aloitin päivän myöhässä en tiedä onko sillä jotain vaikutusta. Oireista en ole ihan varma kun taidan saada lasten taudin. Pojat olivat alkuviikosta kipeitä. Päänsärky on selkein oire.

Pakko tulla tänne hehkuttamaan, että ostin alesta läjän äitiysvaatteita! Mamalicious-hame 2,50 ja Mamalicious-mekko 7 euroa. Oon ihan fiiliksissä! Meillä yritys alkaa reilu parin kuukauden päästä. :)

Menkat alko. Äh. No huomenna alkaa taas letrozol-kuuri ja näillä mennään taas. Kaks kiertoa vielä letroilla ja sitte päästään klinikalle takas ja mietitään mikä seuraava askel. Mut jospa se tärppäis täs kahen seuraavan kierron aikana.

Missä mun menkat toki tänään pitäis alkaa,mutta yleensä alkanu aamuisin ja nyt ei edes oireita..yleensä oon ollu kiukkuunen pari päivää ennemmin,mutta en ollukkaan ainut mikä vaivaa niin kolmena päivänä ollu aamupahoinvointia mä en nyt käsitä..ei me juuri olla keretty mitään tekemään ja jos ollaan niin kumin kaas..no jos ei menkkoja näy niin sitte onpakko testata[emoji4]

Ovistestit saapuivat juuri sopivasti. Ensimmäisen kerran pitkään aikaan tunsin oviksen ja pitihän sitä testata :) Kp 13/31-42 yk 24. Ilmeisesti letrot aikaistaa ovista.

Liitteet

• sketch-1515167825731.png
    sketch-1515167825731.png
    390.9 KB · Katsottu: 230
Takaisin