Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä on pelko noussut kohdunulkopuolisesta raskaudesta. Alavatsa on ollut kohta kolme viikkoa kipeä ja pahoinvointia päivittäin mutta testit näyttää negaa. Soitin terkkarille ja suositteli soittamaan huomenna uudestaan, jotta saan huomiselle akuutin ajan. Hienosti lähtenyt käyntiin tämä kolmannen yritys.

Ollaanko bluerose joskus aikaisempina vuosina kirjoiteltu samaan ryhmään, sun nimimerkki kuulostaa hirmu tutulta? Mulla lapset syntyny 10/2011 ja 10/2014.

Oliko sulla ollu hormooni ehkäisy käytössä hiljattain?

Mä lopetin nuvaringin maaliskuussa ja siitä lähtien lähes päivittäin kuvottava olo. Välillä oli jopa aivan oksennus lähellä. Nyt se alkaa tasaantumaan :)

Olihan mulla, hormonikierukka. Kiva tietää että sekin voi aiheuttaa pahoinvointia [emoji3] kävin tänään varmuudeksi yksityisellä gynellä. Ultrassa kaikki näytti hyvältä/normaalilta, mutta otettii verikokeita jotta saatais selvyys vatsakipuun. Väläytti kohdun ulkopuolista raskautta mahdolliseksi, mutta myös virtsatien tulehdusta, toivotaan jälkimmäistä.

Ei ollut kumpaakaan, hormonit sekaisin kierukan jäljiltä. Sain 10 päivän luge kuurin ja eilen aloitin. Vatsakivut ja pahoinvointi hävisi yön aikana. Nyt olen taas normaali itseni. Toivottavasti kuurin jälkeen hormonitoiminta olisi tasoittunut ja yritys pääsisi alkamaan.

S1N1, ollaan varmaan mulla 11/2010 (la oli joulukuusssa) ja 11/2014. =) Varmaan 2014 ollaan, ainakin sie oot tosi tuttu =)

S1N1, ollaan varmaan mulla 11/2010 (la oli joulukuusssa) ja 11/2014. =) Varmaan 2014 ollaan, ainakin sie oot tosi tuttu =)

YK2 ja nyt KP 25/28. Ovulaation huomasin 8.9 ja tikutin sen vahvaksi positiiviseksi ja touhuiltiin koko se viikonloppu. Vahva tunne tosin että menkat sieltä pitäisi pe alkaa. Yk1 petyin pahasti niin nyt ei odoteta mitään, katsotaan mitä tuleman pitää. Onnea raskautuneille ja tsemppiä myös muille kuumeileville!

Täällä tänään kp 32/29-32. Menkkoja ei oo kuulunu, oon niitä tässä jo muutaman päivän ootella. Tissit on kyllä ollu niin kipiät että huhhuh. Vaan sekin voi tarkoittaa mitä vaan nykyään minun kohalla :D
Eilen illalla vaan oli kummallinen kun peittojen heiluttelun jälkeen saman tien iski aivan hirviä tuska alamahaan, jonnekki kohdun tietämille. Itkua sai pidätellä ja kolminkerroin sängyssä pyöriä. Mikähän lie, onko muilla ollu samanlaista koskaan?
Ajattelin vielä muuan päivän odotella et alkaako vuoto vai ei ja, jos ei niin sitten testailla. Ei haluais taas pettyä. Eikä tietäö jos menee taas heti alussa kesken :/

Täällä tänään kp 32/29-32. Menkkoja ei oo kuulunu, oon niitä tässä jo muutaman päivän ootella. Tissit on kyllä ollu niin kipiät että huhhuh. Vaan sekin voi tarkoittaa mitä vaan nykyään minun kohalla :D
Eilen illalla vaan oli kummallinen kun peittojen heiluttelun jälkeen saman tien iski aivan hirviä tuska alamahaan, jonnekki kohdun tietämille. Itkua sai pidätellä ja kolminkerroin sängyssä pyöriä. Mikähän lie, onko muilla ollu samanlaista koskaan?
Ajattelin vielä muuan päivän odotella et alkaako vuoto vai ei ja, jos ei niin sitten testailla. Ei haluais taas pettyä. Eikä tietäö jos menee taas heti alussa kesken :/

Mulla tuli vastaava kerran. Se oli suunnilleen kp16. Kesken kaiken, valtava viiltävä kipu kohdunkaulasta kohdun vasenta sivua pitkin munasarjoihin! Se oli niin kova että kiljaisin! Pelottavaa mutta ei ole käynyt uudestaan.

Sama juttu Cupcake! Mäkin pyörin täällä aina välillä vauvakuumeen kourissa mutta mitään yritystä ei ole eikä ole edes kolmosen yrittäminen varmaa muutenkaan.

Saanko antaa vinkin? Vaikka ette vielä yrittäisikään, lopettakaa jo nyt hormooniehkäisy!! Siinä voi nimittäin kestää että kroppa alkaa toimimaan :( :( nimim. Seven months and counting!

Eihän minä sitten malttanut oottaa sitä testin tekemistä :D aamulla googlailin sitä eilistä mahakipu, niin nii monessa paikkaa oli juttua et alkuraskaudessa monella ollut samanlaisia kipuja seksin jälkeen.. Noh, päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä prisman 2€ tikkuun pärähti heti kaks viivaa[emoji7] nyt ei tiiä miten päin olis, en ikinä ois uskonu että se napsahtaa nyt heti kun keväällä ei millään :)

cupcake, tervetuloa, niin mäkin olen pitkään mukana ollut ilman mitään yritystä, eikä meil vielkään yritystä...kuumeilen silti

Maijjjuuu, onnea, vähänkö ihanaa <3 se tulee ku vähiten odottaa <3

Mrs.Smith, juu mulla on molemmista ekasta kun ollut hormonaalinen niin mennyt 3-4kk ennenn kuin kroppa normalisoitu, siks ois ihana jos voisin jo nyt jättää pilelrit pois xD

Mulla ei ole ollut hormoniehkäisyä sitten esikoisen jälkeen. Eikä tule enää.

Cupcake, täällä sitä vaan aina käydään lueskelemassa vaikka ei ole ollenkaan varmaa tuleeko lapsia enempää. Meillä on 5v. poika ja tyttö 3v. Odoteltiin sillon samaan aikaan noita kuopuksia. :) Mulla on krooninen vauvakuume enkä malta pysyä täältä pois. Kidutan siis itseäni kun käyn täällä lukemassa muiden plussauksista.

Ja yk2 ja tänään kp 29/28 alkoi menkat.. Näin arvelinkin mutta pettymys on silti suuri joka kerta vaikka vasta onkin yk2..

En tiedä muistatteko Aamu ja cupcake, mutta taidettiin kirjoitella samassa ryhmässä raskaaksi 2013/14, meille syntyi kuopus 10/2014. Hassua miten nämä vauvakuumeilut menee samaan aikaan, kai sitä on tässä unohtanut jo sen vauva-arjen.

Takaisin