Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tervetuloa Milottina! Oli kiva kirjoitus.

Mun omassa navassa alkaa kp31/28-34. Toistaseksi ei menkkoja tai siihen viittaavaa särkyä ja eilen olisin sanonut ettei oloja toiseenkaan suuntaan. Mutta illemmalla huono olo pilkahteli ja nyt kun heräsin niin ei epäilystäkään lievästä pahoinvoinnista. Illalla palelua ja välillä särkee päätä.
Jään siis odottamaan tarkoittaako menkkoja vai plussaa! Niin kiire etten ehdi testiä hakea mikä on ihan hyvä.

Muokattu viimeksi:
Kiitti loora84, Cho ja o sole mio! :) Hieman hiljaiselta tääl vaa tuntunu, ni rustailin eäaiemmin sit enempi tuonne raskaaksi 2017- ryhmään..

O sole mio: Kiire on hyvä, ettei ehi koko aja ressata ja miettii näit juttuja :D Miekii lähin just viien yön reissuu ja koko ajan tiedos tekemistä, ni ei tartte koko aja jännitellä xD Plussatuulia sinne! :)

Omaa: Tänää kp 34 / 32-40 (38) dpo 7
Nippailuja masus välil ollu, aivastuksia, nenä vähä vuotaa, välil tulee huono olo (mut aamul ollu nyt ain normi olo).. Pari päivää oli aikasemmi etova ja huono olo. Yhten päivän tuli yhtäkkii tosi ärsyttävä menkkamaine olo. Ei niiku särkeny mihkää, mut kunmiskii mahas kiers ja seläs tuntu ja just sellanen ärsyttävä olo, et mitekää päi ei oo hyvä :D Maha oli myös sekasi parin päivän.. Tänää olo viel iha normi.. Pitkä automatka alko, et toiv ei huonoo oloo tuukkaa! Jos ei reissus vuodot ala, ni viikonloppun testailemmaa..

Aurinkoisii päivii kaikille! :) ❤

Tervetuloa Milottiina :)
Tsemppiä viimesiin päiviin o sole mio :)
ON: tänään dpo1, ovulaatio sattuikin viikonlopulle vaikkei laskelmien mukaan eka pitänyt.. Tällä kertaa kivutkin oli sen mukaiset ettei tarvinnu arvailla että onko vaiko eikö :DVaan ei mua haittaa yhtään :D saatiin hyvin talleteltua kun mies tuli kotiin :) nyt vaan malttaa ootella parisen viikkoa että kuis käy :)

image.jpeg
Luulin että kun taas paha olo niin näkyisi jo. Oudon punanen väri kyllä läpi tikun. Ensin normaalisti läpi ja sitten poikittaisia punaisia viivoja. Tämä jäi näkyviin?

O sole mio. Hö,toivottavasti vielä muuttuu plussaks.

Plussatuulia teille toivon :)

Nyt mä päätin et tän aamunen testi on viimenen minkä teen. Ja soitan nyt vaan neuvolaan.

Yksittäisessä tän aamunen ja toises alhaalla lauantain testi ja ylempänä tän aamunen

img20170306_092004.jpg
img20170306_091939.jpg

O sole mio, toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi!

Loora84, ihanan selkee viiva jo! :)

On: Täällä kp23/33, dpo 4-5. Ei oloja eikä oireita. Tylsää olla tällänen oireeton. :D Ainoa oire mulla on ollu raskauksista se, että menkat ei oo tullu. Mitään muuta en oo ikinä huomannut/huomioinut. :D

Voi sentään. Menkat alkoivat! Olen pettynyt. Mitä noi hailurat taas toisen kerran peräkkäin merkitsee? Yrittää kiinnittyä muttei onnistu, vai? Voi höh.

Oliko joku testi pc? Minä ainakin olen saanut niihin todella selviä viivanpaikkoja ja turhia haamuja. Eivät toimi minulla ollenkaan.. :/

Pahoitellut tädistä!

Oli joo pc testi. En ole ennen saanut mitään niihin jos ei ole mitään ollut, jos nyt oikein muistan.
Hämmentävää että mulla alkoi pahoinvointi lauantaina ja eilen melkein oksensin kunnes pahoinvointi loppui kuin seinään. Tänään ollut hyvä olo paitsi äsken alkoi taas etoa ihan kunnolla. Menkat on runsaat mutta menkkakipuja ei ole.
Mietin että olikohan kiinnittymisyritys niissä määrin että ehti hormonia välittyä ja nyt kroppa ei vielä ole tajunnut ettei onnistunutkaan? Kaiken järjen mukaan jos tämä ei ole vatsatauti niin pahan olon pitäisi jo loppua?

Tervetuloa millottiina!

Tänään otin viimeisen primolutin saa nähdä miten käy. Tuleeko täti vai vihdoin plussa. Nyt vasta kp 23/? (32)

Voi höh o sole mio :(
Tänään dpo5 ja nyt iltapäivästä välillä tuntunut semmoisia nipistyksiä/vihlaisuja häpykummun päällä/yläpuolella. Mitään muita oireita ei oo kyllä mihinkään suuntaan ollu. Vaikka aikaistahan se kyllä oliskaan mitään oireilla :) onneksi huomenna alkaa loma ja niin paljon kaikkia suunnitelmia, ettei varmasti ehdi paljoa miettiä, niin meneepähän piinapäivät nopeammin :D

Eilen oli dpo7 ja ihan samanlainen tuska mahassa kuin edellisessä kierrossa oli viikko oviksesta.. Eilen oli lisänä myös aivan järkyttävä pahoinvointi.. Oli kiva kun mentiin appivanhempien kans syömään, niin en pystyny syömään mitään kun ruoka tuli kun tuntu että kaikki nousee ylös mitä yritti suuhun laittaa.. Sitä ennen ei ollu mitään ja nälkäkin olis ollu.. :( mikähän ihme tekee nyt nämä mahakivut tällai viikko oviksesta :/

Muoks jaha, tänään iski pahoinvointi kans, pari tuntia vaan aikasemmin kuin eilen :( Saas nähä mitä tämä nyt on..

Muokattu viimeksi:
Marce86, pahoittelut menkoista. :( Tsemppiä uuteen kiertoon, tulkoon plussa sitten! :)

Täälläkin alko vuoto, eli kp1.. :( Onkii vissii päällä ollu sit pari viikkoo kohta jo joku mahapöpö, nice.. Nooh paremmal onnel seuraavaan yritykseen! :)

Milottiina, pahoittelut menkoista! :( Mutta niinkuin sanoit, paremmalla onnella uuteen kiertoon! :) Tsemppiä!

Eilen aamulla dpo14 puhdas nega testiin. Tänään ois pitäny vuodon alkaa vaan ei oo vieläkään näkyny.. Mahaa on kyllä juilinu ja ollu tunne et iha just alkaa, vaan ei.. Saas nähä josko ne aamuun mennessä ois alkanu..

Takaisin