Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä en uskalla testata kun pelkään negaa. En halua kokea sitä pienintäkään pettymystä. Nyt on kp 40/34-45. Ovulaation ajankohdasta ei oo mitään tarkkaa hajua tai että oliko sitä ollenkaan. Raskausoireita on, mutta niitä nyt on ollut ennenkin kuukautisia odotellessa. Ja raskausoireita enemmän on ollut pms-oireita.

Onko muilla tätä testien teon välttelyä?

Tervetuloa uusille :) ja tsemppiä kaikille kiertoihin :)
Täällä oli eilen ovulaatio, ja voi järkky mitkä kivut.. Meillä on nyt tämä kuukausi ollut vähän sillai varovasti, kun odotan ilmoitusta pääsenkö töihin, niin en haluais heti sanoa et no jään sit äitiyslomalle jo tälle vuotta :D

Minäkin pelkään sitä testaamista, tai oikeastaan vain välttelen juurikin sen negan takia. Ovulaatiotakaan en ole tikuttanut, koska koetan olla stressaamatta.

Huomenna pitäisi alkaa menkat, mutta ei ole ollenkaan "sellainen olo". Yleensä tunnistan alkavat menkat pari päivää etuajassa. Toisaalta en usko olevani raskaana koska ne tunnistanut ovulaatiota tässä kuussa ollenkaan. Kivut yleensä kertovat milloin se on.

Viikko sitten kävin lähetteellä verikokeissa, joissa testattiin mm. S-prog arvo. Tuolloin oli kp 21, ja arvo oli 20,8. Eli ymmärtäisin ettei riittävän korkea todistamaan, että ovulaatio on tapahtunut. Toisaalta, jos tää menkkojen alku venyy pitkälle niin voihan se olla et testattiin vaan liian aikaisin. Siispä vain odotellaan...

Kaapissa odottamassa olisi myös terolut-kuuri, jonka kait aloitan ensi kierrossa. Söin teroja viimeksi syksyllä ja silloin huomasin, että ne vaikuttivat itellä tosi paljon mielenlaatuun ja aiheuttivat ailahtelevaisuutta. Onko kukaan muu huomannut vastaavia sivuvaikutuksia teroissa? Tuosta syystä en ole niitä nyt syönyt. Viimeksi ehdin syödä kaksi kiertoa ennen kuin raskauduin.

Tervetuloa uusille :)

Itse odotan tuleeko täti käymään vai tuleeko plussa. En uskalla yhtään testata etukäteen ehkä viikonloppuna ellei täti tule käymään sitä ennen. Nyt kp 25/26 yk 14.

Tukevatko ne terolutit ovulaatiota vai mikä niiden merkitys siis on?

Ei ne terolutit tietääkseni vaikuta ovulaatioon mitenkään. Eli ei niistä tässä kierrossa ois mulle kait ollut muuta hyötyä kuin että säännöllinen kierto. Mulle ne määrättiin alunperin "tukemaan keltarauhasen toimintaa" ja tasaamaan kiertoa. Saattoi olla siis vajaa viikko tiputteluvuotoa ennen mekkoja, ja kierron pituus vaihteli. Viime kierrossa oli samaa tiputtelua taas, tässä kierrossa se ei oo vielä vissiin ees alkanut (nyt kp 26/25-35)

Toivotaan marce86 et ei tätiä näy eikä kuulu viikonloppunakaan! :-)

Englanniksi Aunt Flow. :) Sitä en tiedä, mistä on englanninkieleen tullut tuo ilmaisu.. :D

Ok. Kiitos tiedosta. Tolla alkup. Sanalla löytykin jo vähän tietoa. Mut hassu sanonta mun korvaani. Kukaan tuttu ei oo käyttänyt. Täällä foorumilla vasta törmäsin.

Tässä sitä nyt jännään tuleeko täti huomenna kylään :wink. Aamulla kyllä oli pahoinvointia, mut km.n jälkeen ekat menkat on kuitenkin ihan mitä sattuu. Kun en enää muista millaset oli normaalit oireet.

Menkat alkoi joten ei tule vauvaa tänä vuonna. Uudet konstit kehiin ja lauantaina alkaa clomifenit. Onko jollain kokemusta clonifeneista? Nyt kp 1/25-26 yk 15.

Mä hyppään mukaan :) kp19 dpo3? Kierrot heittää mitä sattuu.. viime kierto meno harakoille työreissujen takia nyt ois aika hyvin menny puuhat eli jos vaikka tärppäis? :)

Mytty tervetuloa [emoji4]

Marce,mulla ei ole clomeista kokemusta mutta letrozoleja söin tän kierron ja nehän vaikuttaa aika samalla tavalla.Ovis tuli hyvin ja nyt jännätään dpo 7.

Heei miul on kokonaa unohtunu tänne laittaa et kierto vihdoin starttas!! Nyt jo kp12 menossa ja kauhea ovistikutus :)

Huoh, täältä suunnasta ei mitään uutta, mies tahtoo lisää lapsia sit neljän vuoden päästä ... Ihan "helposti" jaksaa odottaa.
Oon yrittänyt vaan halia enemmän noita jo olemassa olevia pieniä ❤️ Onhan mulla työkuviokin niin sekava, ettei ehkä tähän rakoon sovikaan ihan vielä lisää pieniä. Puolen vuoden päästä uskallan ehkä taas alkaa kuumeilemaan kunnolla, vaikka salaa ovista metsästänkin joka kierrossa omaksi ilokseni ja ehkä ääneen olen huomauttanut että ovis olis lähipäivinä. Kyllä tää tästä, vaikka kuume ei laannu. Ehkä tuo loppuvuodesta alkaa heräilemään mörkölästä kun tuo Meijän pienempikin jo juoksee niin kovaa vauhtia :)

Täällä pitkä hiljaiselo, palaan takaisin.

Kp huitelee 33 tällähetkellä ja normisto Kp ollu sen 27-29

Alaselkää vihloo, ja tissiä vihloo välillä sivulta, mutta muuten ei oireita. Odottelen rauhassa tän viikon ja testaan viikonloppuna jos ei tätiä kylään näy :)

Onneksi on paljon muuta ajateltavaa [emoji23]

Nyt on clomit syöty ja nyt odotellaan milloin o+ tulee. Eli odotetaan, että aikaa kuluu. Nyt kp 7/25-26.

Mekin päästiin alottamaan vauvatalkoot, mutta on toistaseks tää reissaaminen ollu sen verran stressaavaa että luulen ettei tästä kierrosta vielä tärppää. Ovistelut kuitenkin kohdilla, joten kyllä me vielä yritellään. Tuloksen näkee sit loppukuusta.

Santra toivotaan et mies taipuu aiemmin :)

Täällä ovis ehkä oli tai sit ei, tai sit on tulossa tai sit ei :rolleyes: ovistestit vahvalla viivalla useempana päivänä, ei kuitenkaan plussaa. Jos oli niin oli kai viime yönä ja huomenna pitäs lämpöjen nousta.. eli kp 15/32(?) ja ehkä dpo0(?!). Voisko kelata vaikka kolme päivää eteenpäin niin selviäis tilanne :s

Takaisin