Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Hei!

Täällä kans kolmannesta haaveileva ilmoittautuu. Yritystä on takana nyt vuosi (ehkäisy jätettiin pois 3/2016). Lokakuussa tulin raskaaksi, mutta se päättyi keskenmenoon vuoden lopussa. Nyt sitten yritys on päällä taas. Menkat alkoivat 8 päivää sitten, eli ovulaatiota odotellaan. Kierto on kyllä ollut mitä sattuu (28-34 päivää) keskenmenon jälkeen:/

Onnea kaikille jo raskautuneille ja tsemppiä plussailuun muille!

Tervetuloa Emmaliina!

Tylsä vaihe menossa kp 8. Ensi viikonloppuna alkaa taas primolut kuuri. Loppu viikosta koitan pongailla ovista testeihin :)

Tervetuloa Emmaliina! :)

Marce, tsemppiä oviksen bongailuun, kun sen aika tulee!

Maijjjuuu, pahoittelut menkoista! :(

On: täällä tylsä vaihe menossa, kp5, ei päiviteltävää. :D

Tervetuloa Emmaliina!

Täällä kp 27/28, äsken tuli vähän vaaleanpunertavaa pyyhkiessä, eli eiköhän ne menkat sieltä taas ala. Nyt siis yk3 lopuillaan.

Meitä on nyt monta samassa vaiheessa.Täällä kp1 yk 5 (tai yk4).Mulla siis loppui just 42 päivän ovuloimaton kierto.Keskiviikkona otan ekan letron kun gyne määräsi niitä vahvistamaan omaa ovulaatiota ja mulle kyllä apu kelpaa [emoji23] Olen siis aiemmat kierrot ovuloinut kyllä mutta viime kierrossa tuli follikkelikysta.

Pitäisi nämä alkupäivät jaksaa että alkais taas kiinnostava vaihe.Yritän ajatella että ehkä noiden hormonien syönti nostaa mielialaa ja sit kohta onkin ovis [emoji1]

Huah, Mä en oo viittiny edes alkaa kirjoittelemaan, kun Meijän isäntä päättikin ettei vielä oo aika kypsä kolmannelle lapselle... Mä en oo samaa mieltä ja Mä pahoin pelkään, että ton mieli ei Tuu olemaan koskaan kypsä sille kolmannelle, sen mielestä viiden vuoden päästä ois hyvä ja musta tuntuu enemmän siltä, että me erotaan ennen sitä, jos me ei edes haluta samoja asioita Pettymys... Kun se jo oli valmis ja sit ei ookaan... Mulla on ihan kamala vauvakuume tai en Mä edes tiedä... Mä haluaisin vaan kaikki lapset nyt tähän samaan syssyyn, että vois sitten hetken opiskella ja palata takaisin työelämään... En Mä tota pakottamaankaan aio, ei ei... Täytyy nyt antaa sen rauhassa tuumia ja kumeilla täällä taustalla teidän seurana :)

Voi harmi Santra, kun mies tolleen muutti mieltään. :( Toivotaan, et hän asiaa mietittyään on valmis kolmannen lapsen yritykseen.

Täällä plussattu eilen yllärinä. Mullahan tuli tosiaan kp 27 ja 28/28 ihan aavistus vaaleanpunertavaa vuotoa pyyhkiessä. Menetin jo toivoni ja aloin odottaa menkkoja. Ei niitä sit kuulunutkaan. Eilen kaahasin illalla kauppaan testiostoksille ja plussahan sieltä tuli. :)

Ylempi eilisillalta kp 30/28 ja alempi tältä aamulta kp 31/28. Laskettu aika olis 29.11.

20170324_074758.jpg

Santra, voi ei :( saisitteko puhuttua miehen kaa vielä?

Miuk onnea!

Lyhyt on. Ei menkkoja, eikä mitään.plaa

Santra onpas kurja kelkan kääntö mieheltä. Toivottavasti hetken yritystauko teillä sitten auttaa.

Miukille onnea!

Mä odottelen innolla menkkoja :,D Ens kierrosta meilläkin aletaan yrittelemään, jee!

Onnea miuk

Mä anna ton nyt rauhassa tuumailla, me käytiin tää sama läpi ennen esikoisen yritystä, silloin syynä oli jännitys ja pelko pettymyksestä. Nyt on myös aika vaiheikas tilanne päällä, muuttoa työpaikanvaihtoa ja muuta sellasta, eiköhän se muuta mieltään, kun tilanne taas tasoittuu. Enköhän mä kestä sen hetken odottaa Se ensireaktio on aina itellä niin voimakas, vähän kaikkeen, mutta kyllä tää tästä. Pitää nauttia noista kahdesta pikkumiehestä nyt oikein urakalla

Jäikin tänne laittamatta; Sain toissapäivänä ja eilen o+! Jospa ne menkat sit saapus pian :) tallettelut vähän jäi kun meihin iski noro perjantaina :x

Mä oon seuraillut tätä keskustelua ja ajattelin kirjoitella kun se yleensä omaa mieltä kohentaa.

Meillä on siis -14 ja -15 syntyneet pojat, nyt kolmas toiveissa. Ekaa tehtiin seitsemän vuotta, toinen tuli lupia kysymättä heti perään. Nyt on toinen yrityskierto menossa ja menkkoja odottelen. En ole tehnyt ovistestejä kun yritän olla stressaamatta, mutta pitkät kierrot lienee kielivät siitä, ettei ovulaatiota ole.

Olen pystynyt suhtautumaan tähän yrittelyyn melko kepeästi, mutta välstämättä pitkä lapsettomuus ennen esikoista pyrkii mieleen. Sitten sitä alkaa ajattelemaan kuinka kiitollinen olenkaan näistä kahdesta ja haluanko oikeasti edes sitä kolmatta? Tosi ristiriitaista!

Mulla on endometrioosia, mutta viimeisimmät parit menkat ovat olleet hyvin inhimilliset kipujen osalta.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Hei.
Päätin kaikesta huolimatta ainakin seurata tätä ketjua. Meillä on kaks lasta 7 ja 2v. Noin vuosi on kohta yritetty lasta, mut tuloksena on kaks kkm keskiraskaudessa. Mulle ne on kyllä enemmänkin kohtukuolemia, vaikkei viikkoja ookaan niin paljon.
Nyt en tiiä uskaltaisko yrittää, mut en uskalla ehkäistäkään, kun kuitenkin tekis mieli vielä saada vauva. Menkkoja nyt ootan ku kohdun lääkkeellisestä tyhjennyksestä alkaa olla 4vkoa.
Ihana lukea, että on muitakin joilla on kolmannen vauvan toive.

• Tykkään
Reaktiot: Cho
Uusille tervetuloa! :)

Me päästään vihdoin tästä kierrosta tositoimiin. Menkat on just loppumassa, ja ovis osuu lomareissulle, joten toivon mukaan saadaan vaavi aluille Espanjan lämmössä. Vähän epäilyttää voiko ekasta yrityskierrosta jo muka tärpätä, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Tervetuloa uusille! :)

Gnome, tsemppiä yritykseen! Toivottavasti tärppää! :)

Muillekin plussatuulia! [emoji173]️

On: Täällä kp21/33 dpo 2. Ei muuta mainitsemisen arvoista. :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin