Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea miuk ja kärhö <3

Täällä tuli koiralle ruokaa laittaessa tänä aamuna eka oikee ällötys.. :-S eipä silti tämän asian kanssa ällötykset kestää helposti :-)

Testaushullu täällä moi! Aamulla näytti, et pregcheckin viivat ei oo yhtään vahvistunut. Mut äsken tein tunnin pidätyksellä rfsu:n ja sain tämmösen. Musta ihan jees dpo 13 viivoiks, kun mun mielestä rfsu:n testeissä on aina jäänyt viivat haaleammiks ku esim. pregcheckeissä. :)

Liitteet

• 20160903_185238.jpg
    20160903_185238.jpg
    795 KB · Katsottu: 158
Hmm.. onkohan jollain muulla ollut samaa? Tässä kierrossa olen juonut greippimehua, kun paikat ovat tuntuneet todella kuivilta läpi kierron kierukan poiston jälkeen. Mehun lipitys on tuntunut auttavan, kun oli kunnon ovislimat alkaen kp9 ja nyt kp16 ovis on todennäköisesti jo ohi. Tarkkaa päivää en osaa sanoa, mutta olisiko joku dpo 2? Ehkä? Tuskin ainakaan enempää.. eilen ja tänään on tuntunut sellaista outoa paineentunnetta kohdun seudulla, jollaista en muista aiemmin kokeneeni. Mitään raskausoireita ei nyt vielä voi mitenkään olla, mutta aiheuttaako ovis tällaisia tuntemuksia? Vai mistä nämä nyt yhtäkkiä tulivat? Sellaista pienen pientä jomotusta on myös, vähän kuin alkuraskauden kasvukivut tuntuvat. :confused:

Pelkään kovasti, että minussa on jotain vikaa. Se ei ole todennäköistä, eikä pelko varmaan ole aiheellinen, kun kaksi raskautta on kuitenkin alkanut ihan normaalisti, kierto on ollut hyvin säännöllinen, eikä mitään vuotohäiriöitä ole normaalisti ollut.

elaffy. Mulla on kans ollu ihmeellisiä tuntemuksia ovulaation aikaan nyt synnytysten jälkeen ja oon kans kerenny pyöritellä päässäni vaikka mitä.. Joku mulle sanoi et sitä vaan tuntee herkemmin kaikki kohdun tapahtumat mitä ennen... :wideyed:

Heippa! Kävin tääll joku aika sit esittäytymässä mutta kierto ei ollut startannu vielä. Aamulla hihkuin onnessani että kp1! Nyt on kroppa muistuttanu kuukautisten brutaalisuudesta korkojen kera :/ voisin siis nyt virallisesti sanoa että tjot1 alkaa :)
Tsemppiä! Ja plussatuulia kaikille <3

Onpas täällä hiljaista...

Meillä meni tää kierto harakoille kun mies joutu yli viikoks työreissulle ja ovis oli jo ja mies palas vasta nyt... No ens kierrossa toivottavasti päästään tallettelee.. :)

Mitäs muille kuuluu?

Piinailen.. menkat pitäisi tulla keskiviikkona, mutta tissit ovat kipeät, nivusia särkee ja muutenkin on kaikkia ihme oireita.. tulen putoamaan korkealta! :D

elaffy. Toivottavasti sun ei tarvii tippuu vaan saisit plussan testiin.. :) Tuuhan kertoo heti kun testin teet. Plussatuulia sinne...

Niin ja siis mulla nyt kp.21 niin eihän tässä kauaa mee kun pääsee uuteen kiertoon.. :)

Täällä on kp24 ja tätiä odottelen keskiviikkona kp27, ihan viimeistään torstaina kp28 paikalle. Olen palellut törkeästi oletetusta ovisajankohdasta lähtien. Kp9 alkoivat kananmunan valkuaislimat ja niitä jatkui vajaan viikon. Kp17 oli todella kovat vatsakivut, mutta ei enää ovisoireita, joten en oikein tiedä, mitä mahtoi olla.. kp13 alkoi nännien aristus ja on siis jatkunut tähän päivään asti. Etenkin iltaa kohden on sellainen olo kuin olisi liian pitkä aika edellisestä imetyksestä. Rintoja kihelmöi samalla tavalla. Imetyksen lopetin kuitenkin jo heinäkuussa, joten ainakaan siihen liittyvää se ei ole. :D

Eilen puhkesi naama kukkaan ja nivusia on särkenyt nyt muutaman päivä. Kohdunnapukka on niin korkealla, että en siihen meinaa edes ylettyä ja on todella kova. Menkkajuilimiset puuttuvat, mutta se nyt ei varsinaisesti kerro mistään.. voivat alkaa vasta kp2. Lämmöt eivät ole olleet mitenkään erityisesti koholla, ihan normaalit ja ennemminkin liian alhaiset. Aiemmissa raskauksissa lämmöt ovat nousseet muutenkin vasta vähän myöhemmin.

Seksiä on ollut kerrankin riittävästi. Aiemmin olen ovisplussan saanut kp14, mutta plussakierroissa en sitä ole saanut ollenkaan kiinni digitesteihin ja muistelisin tyttöjä alkaessani odottamaan, että liuskatestit olivat mielestäni jo aiemmin plussaa, vaikka digitesti antoi vain vilkkunaamaa. Ovuloinut olen siinä kierrossa kuitenkin kahdesti.. silloin kananmunanvalkuaista tuli kp10 alkaen ihan vain pari päivää, joten olisiko ovis voinut kuitenkin olla aikaisemmin? Samaa meinaan epäilen käyneen tässä kierrossa.

Aiemminkin raskausoireita (kaksi raskautta) on ollut näillä päivillä, vaikka testin olen tehnyt kp28-29, kun menkat ovat olleet myöhässä. Minulla on normaalisti kierto ollut 25-27 päivää.

Joo, testin voisi varmaan jo tehdäkin, mutta päätin, etten niitä osta ennen kuin menkat ovat myöhässä. Sen verran monta kertaa tehnyt ihan turhaan "valeraskaana" niitä ennen kuukautisten alkua. :D Nyt olo on ihan erilainen kuin aiemmissa kierroissa ja itse epäilen raskautta, mutta pelkään tädin tänne kuitenkin löytävän ihan oikeaan aikaan.. :(

Toisaalta pelkään myös, että olenkin oikeasti raskaana! :D

Tänään olen hikoillut kuin suomituristi etelänlomalla ja nännipihat olivat nousseet täyteen niitä pieniä valkoisia hormoninäppyjä, joita raskaana tulee.. :D Vitonen vetoa, että testaamaan en edes pääse! :D

elaffy.Taitaa tulla plussa sulle ja mä jään tänne yksin...:D

Tuskin.. juuri laitoin kuukupin, kun vessassa käydessä jäi pyyhkiessä kirkasta verta paperiin. Eiköhän hanat aukea tänään ihan kunnolla.. tänään on kp25, joten vähän aikaisessa on kyllä täti ja kierto jää lyhyeksi. :confused:

Höh seuraan kyllä ketjua ja ei ilmota jos tänne kirjotetaan mutta näköjään aika moni jo siirtyny tonne toukokuisiin ja voi elaffy mä niin jännityksessä luin ja toivoin jo että kohta sieltä plussa tulee :(

Oireet olivat hyvät. Harmittaa itseäkin ihan reippaasti, vaikka tavallaan kyllä tiesin, että näin käy kuitenkin. Noh, ehkä toukokuisiin 2018..

No voi höh elaffy... :( Ei sitten vois olla kiinnittymisestä johtuvaa..? Vai onko sulla ennenkin jääny kierto noin lyhyeks?

Takaisin