Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea Sunmom! :) vahvistumista viivalle!

WM, ikävä kuulla että yrittämiseen ei saa enempää apuja. Toivotaan sitä kestävää plussaa syksylle :) Mä olisin ihan samanlainen etten pystyisi vaan olla ilman ehkäisyä, joko tai. No ehkä sitten vaihdevuosien jälkeen lakkaisi vasta toivomasta että plussaa tulisi.

Mä kovasti haluisin alatiesynnytyksen. Täytyy nyt kuitenkin miettiä olenko oikeista syistä liikkeellä. Vauvan kannalta kun se sektio olisi vähempi riskinen vaihtoehto perätilassa. Mutta onneksi mun ei tarvi nyt tehdä päätöstä. Kuunnellaan ammattilaisia ja ehkäpä vauva vielä itse kääntyy (toivossa on hyvä elää...). Äsken ainaki Yritti ihan selkeäst työntää päätänsä navan yläpuolelta läpi :D

Onnea Sunmom! Ja vahvistumista viivalle!

WM, voi kuin ikäviä uutisia saitte :( Toivottavasti saisitte luomusti plussanne!

Mitenkäs Heinukka? Sinullakin oli jännät päivät, pääsitkö testaamaan vai mitenkä? Toivottavasti ei kuitenkaan menkkoja!!

Hormigakin ihanan pitkällä! Vastahan me jännättiin, että oliko siellä pikkuinen vai ei :eek: Loppusuora sinullakin edessä :)

on: Ja mulla alkoi tiputtelu, tänään joko 27/22-32 tai sitten kp1. Katsotaan nyt lähteekö tuhrusta runsastumaan. Jotenkin kyllä mennyt mielenkiinto tuohon yritykseen, joten täytyy unohtaa koko juttu. On mulla onneksi muutakin elämää, mutta vähänhän se kirpaisee, kun ei vaan voi ikinä onnistua. Käyn toki katselee, mitä teille kuuluu, mutta en varmaan enempää rupee kiertojani seurailee enkä varmaan kauheesti kirjoittele, jollei sitten ole jotain iloisia uutisia jollakulla teistä :)

Tänään on kuitenkin iloinen päivä, nimittäin juhlimme kuopuksen 2vee synttäreitä (oikea päivä huomenna). Vielä on paljon puuhaa tarjoamusten kanssa, mutta vieraita ei tule onneksi paljoa ja hekin niin läheisiä ystäviä lapsineen ettei tarvii liikaa stressata mistään :)

TiikeriLuukas, oikein ihanaa synttärijuhlapäivää ja onnittelut huomiselle :) Varmasti vie ajatukset muualle siitä kp1 pettymyksestä edes vähäksi aikaa.

Meillä on samanlaista juhlintaa huomenna :) Kylläkin esikoisen 3 v synttärit :) Oikea synttäripäivä on vasta parin viikon päästä, mutta juhlimme etukäteen koska kolmannen LA on myös kohta.
Mulla vähän puskee stressiä... Jotenkin nyt niin tärkeää mulle järjestää nämä "viimeiset omat" synttärit esikoiselle, kun jatkossa sitten varmaan juhlitaan siskojen yhteisiä synttäreitä.

Ihanaa Sunmom! Onnea ja vahvistumista viivalle ♡

Toivotaan, ettei sulla tiikeriLuukas ala nyt kunnolla ne menkat!

Oltiin vkl mökillä ja tultiin hetki sitten kotiin. Tein just hetken mielijohteesta n. 3 tunnin pidätyksellä testin johon siihenkin ne kaksi viivaa piirtyivät :eek: Testiviiva oli hieman haaleampi mullakin, mutta selkeä kuitenkin. Toivon niin että se vahvistuisi.... Vähän outo olo kun kummastakin aiemmasta viivat ovat olleet kirkuvan punaisia kumpikin... Tosin en kyllä muista kuinka monta päivää menkkojen oletetun alkamispäivän jälkeen testasin silloin. Sunmom tiivisti nuo tunteet hyvin mitkä mullakin tällä hetkellä on :wideyed:

20160828_135157-1-1-1-1-1-1.jpg

Sunmom ja Heinukka!!! Ihanaa... Onnea miljoonasti molemmille ja tarrasukkia pikkuisille että pysyvät masussa kevääseen saakka.. :Heartred :)

Olipas rankka viikonloppu töissä... Kysyin johtajalta että kuinka pitkä se koulutusaika on vuoropäälliköksi niin sanoi että puoli vuotta niin ei mun ehkä sit tarvi miettiä etten ehtis sitä suorittamaan...Jos siis kävis niin hyvin että pikkuinen hyppäis kyytiin mukaan.. :)

Onnea plussasta heinukka ja sunmom! :Heartpink Oletteko katsoneet nettilaskurilla, milloin on suurinpiirtein LA?

loora84, eihän tuo tosiaan mikään mahdottomuus ole. Masuasukki saattaisi olla hyvä motivaattori siihen, että saisi koulutuksen loppuun. :)

Milloin sulla mytty on se ultra tällä viikolla? Toivottavasti kaikki on kunnossa!

ON: Meillä oli sähköt poikki reilun vuorokauden nyt viikonloppuna ja olen aivan kuitti kaikesta säätämisestä. Meillä ei siis ees vesi toimi, jos sähköt on poikki. Onneksi kuitenkin palasivat eilen, olisi muuten mennyt melkoiseksi tämä arki. Nyt menossa dpo8, ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Enpä tosin kauheasti ehtinyt viikonloppuna oireita kuulostellakaan.

Kiitos kaikille :) Pikkuisen enemmän rupeen luottamaan jo tähän juttuun, toivottavasti pysyy rakas kyydissä mukana :Heartred

Saattaisit ehtiäkin loora :) Tietty oman jaksamisen mukaan aina!

Kärhö, Vaun laskurin mukaan 5.5. olis laskettu :) Teillä onkin ollu hurja vkl :eek:

Kiitos ihanat onnitteluista :) kurkkasin vaun laskurilla, niin LA olis 7.5. Toivottavasti näin.

Loora84 Sehän voi olla ihan kiva tollanen opiskelu raskaana, ei ehdi niin kovin odottaa ;-)

Ja heinukalle onnea <3

Onnea raskautuneille! ♡

Pieni kateuden siemen viilsi sydämessä, vaikka mitään syytä ei siihen olisikaan. Toisten raskaus ei ole minulta pois! Tämä kierto on tehokierto ja tavoitteeksi otettiin vähintään joka kolmas päivä. Voin sanoa, että se on kaksosten perheessä paljon! :D Nyt on kp11 ja ovis on toivottavasti tuloillaan lähipäivinä. Viime kierto meni löysin rantein, enkä ihan rehellisesti usko mahdollisuuksiin tässäkään kierrossa, koska on vasta yk3, mutta yrittänyttä ei laiteta! :) Laskettu aika menisi nippanappa tyttöjen 2v synttäreiden ohi, mutta toki tytöt syntyivät kuukauden etuajassa.. JOS tulisi toiset monikot perään, olisi meillä neljä lasta alle kahdessa vuodessa. En oikein tiedä, onko se uhka vai mahdollisuus.. :D

Täälläpä on ollut hiljaista. Miten kävi elaffy, saitteko oviksen hyödynnettyä? Onko teillä suvussa enemmänkin kaksosia? Neljä lasta tuolla ikäerolla kuulostaa kyllä aika hurjalta! :)

Joko olette heinukka ja sunmom varanneet ekan neuvolan?

ON: Mulla menossa dpo 11 ja kaikenlaisia oireita tässä on ollut.. :think005 Yritän olla liikaa miettimättä, että en ala turhan toiveikkaaksi, viime kierrossakin oli vaikka mitä, mitkä kuitenkin kaikki taisivat ennakoida vaan menkkoja. Lisäksi oon ollut flunssassa kohta viikon, joten päänsäryt, palelut ja heikotukset menee varmaan sen piikkiin. Nyt on lisäksi parina päivänä ollut vähän etova olo, joka pahenee jos sitä yhtään miettii (mistä syystä epäilenkin, että on vain luulosairautta) ja tissit on kipeytyneet sivuilta ehkä hivenen eri lailla kuin ennen menkkoja yleensä. Alamahaa nippailee ja muutaman kerran on ollut repäisykipujakin, mutta samaa tais olla viime kierrossa.

Onkos muita piinailijoita ja koska aiotte testata? Mä ajattelin odottaa alkuviikkoon, kun nyt kuitenkin menossa vasta kp25.

Täällä menossa kp 27/28-30. Etovaa oloa, väsymystä ja palelua. Mut oon kyl flunssassa ja vetelen lisäks ab-kuuria tulehtuneeseen viisuriin, et uskon siinä olevan syy ainakin tohon huonoon oloon. :P Ei oo yhtään sellanen olo et ois tärpännyt, eikä kyl toisaalta semmonenkaan olo et menkat olis alkamassa.

Meinaatko milloin testat miuk? Mä sain itseni just kiinni.. kröhöm.. lueskelemassa toukokuisten ketjua.. Ei ainakaan yhtään helpottanut piinailua.. :sorry:

Kärhö, nyt on kp14 yk3 ja ovislimoja on ollu muutaman päivän. Eilen oli alamaha kipeä ja tänään on ollut myös juilimista. En ole ovista tikutellut tyttöjen jälkeen, mutta ennen viimeisintä raskautta ovisplussan sain yleensä kp14. Kierto on kutakuinkin sama kuin silloin, joten olisiko tänään tai huomenna ovis oikeasti? :) Tämä kierto on menty ihan kalenterin mukaan seksiä vähintään joka kolmas päivä. Onneksi mies on tuntunut olevan myös täysillä mukana yrityksessä.. Sormet ristiin siis tärpille!

Mummoni oli kaksonen ja myös äitini toisella mummolla on ollut kaksoset, jotka kylläkin ovat kuolleet kohtuun kuudennella kuulla. Saimme näistä kaksosista kuulla vasta joku aika sitten.. isäni serkuilla on useammat kaksoset, joten melko paljonhan noita on. :) Olen odottanut myös yksöstä, joka meni kuitenkin kesken, joten vaikka todennäköisyys kaksosiin olisi merkittävästi kohonnut, on todennäköisyys saada vain yksi vauva vielä suurempi. Vaikka kaksoset ovat ihania ja iloa kahdesta pienestä on paljon, toivoisin silti saavani kokea ihan normaalin yksisikiöisen raskauden ja synnytyksen, sekä vauva-arjen. Jos toiset kaksoset tai useammat minulle suodaan, on ne ilolla otettava vastaan, vaikka ei helppoa tulisi olemaan. Tytöt ovat vielä toki pieniä (1v3kk), mutta sen verran isoja jo, että eiköhän se kolme (Tai neljä :D ) menisi jo siinä, missä kaksikin! Yksi lisää tähän sirkukseen ei näy missään. :)

Muokattu viimeksi:
Kärhö en oo vielä, tarttis varmaan pian saada aikaseksi soittaa et saa ajan sille 8 viikolle... Mun työ on vähän sellasta ettei mulla päivän aikana oo oikein aikaa soittaa silloin kun neuvola olis auki.. Täytyy sit vaan kahvitauolla mennä johonkin ulos soittamaan niin ettei työkaverit kuule :D Enkä oo tonne odottajien ryhmäänkään uskaltanut vielä siirtyä :wideyed:

Täällä vähän samat fiilikset. Odottajiin ei oo vielä uskaltanut. Neuvolaan ajattelin soitella ens viikolla. Varhaisultran varasin viikolle 8 (yksityiseltä), malttamaton kun olen, haluan saada jo aiemmin tiedon, että onko raskaus lähtenyt normaalisti käyntiin. Aiemmissa raskauksissa olen myös käynyt. Oireet aika vähäisiä edelleen, väsymys lisääntynyt, hajut tuntuu voimakkaasti ja tissit kipeät, muuten ei juuri mitään oireita.

Voi, että miten olis kiva saada tästä porukasta lisää toukokuisia. Toivon todella plussia kaikille. Miuk kerroppa sitten, kun testailet. Ja

Takaisin