Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä ei ole haaveissa/suunnitelmissa alkaa tukiperheeksi. Jos tämä kolmas ei ota tullakseen niin olemme hyvin onnellisia näihin kahteen :)

Äärettömän sekavat fiilikset omassa päässä, kamala vauvakuume mutta toisaalta on oli että olisi ihan ok jos ei tärppäisi tästä kierrosta. Töiden puolesta tosi kiireinen syksy tiedossa ja kuukauden sisällä työmatkakin, voisi olla kiva käydä työmatka muuten kuin alkuraskauden väsymyksen siivittämänä.

Mahtuisiko mukaan yksi kolmannen kuumeilija lisää? Meillä on ennestään -11 ja -12 syntyneet lapset ja viime syksystä asti ollaan miehen kanssa mietitty, vieläkö tähän perheeseen mahtuisi yksi. Ollaan todettu, että mitään järkeähän siinä ei ole, mutta.. Yk1 on nyt siis meneillään ja kp27/28-30. Mulla tosiaan ikää on jo 35v. ja kierto heittelee välillä parilla päivällä, joten en ole ihan varma, milloin menkkojen pitäisi alkaa. Mullakin on töiden puolesta kiireinen syksy tiedossa eikä TODELLAKAAN helpota, jos olisi raskaana. Mutta toisaalta ikää on jo sen verran, että parempi aiemmin kuin myöhemmin.

Ketju on sen verran pitkä, että en ole ehtinyt lukea sitä alusta asti, mutta olisi kiva päästä mukaan keskusteluun ja kuulla teidän muiden aatoksia kolmannen lapsen kaipuusta. Plussatuulia kaikille! :Heartpink

tiikeriLuukas tjot 5/15, lapset -12 ja -14
PiPaNat yritystä 07/15, km 02/16, lapset -13 & -14
Pätkis85 yritystä 07/2015, lapset -04 ja -08
miuk, yritystä 6/16, lapset -13 ja -15
heinukka yritystä 6/-16, lapset -12 ja -14
Sunmom tjot 7/16, lapset -11 ja -13
Pilvenhattara, yritys/tjot, lapset -11 ja 12
Kärhö, yritys 7/2016, lapset -11 ja -12

Meillä on lähipiirissä sijaisperhe ja sitä mietin, mutta en pystyisi siihen että pienet, kovia kokeneet lapset tulisivat meille ja sitten lähtisivät pahimmassa tapauksessa takaisin samoihin kurviin oloihin.. Adoptoida olisin tahtonut siinä tapauksessa, etten olisi saanut yhtään omaa lasta. Mutta nyt kun niitä on jo kaksi niin olen enemmän kuin onnellinen. Eli jos ei kolmatta meille tule niin sitten ei tule :)

Kiitos miuk ja heinukka! :happy:

Me muuten käytiin miehen kanssa tukiperhekoulutus vuosi sitten. Ajateltiin siis alkaa tukiperheeksi, mutta sitten miehen työkuvioiden takia asia jäi ja nyt siirtyy toivottavasti eteenpäin perheenlisäyksen takia. :rolleyes: Tuttavapiirissa on kaksi sijaisperhettä, ja vaikka todella kunnioitan sitä mitä he tekevät, en kyllä itse pystyisi alkamaan sijaisperheeksi. Mutta tukiperhetoiminta voi olla mahdollista joskus tulevaisuudessa. :)

Muokattu viimeksi:
Tukiperheasia oli joskus vuosia sitten meillä tapetilla, kun haluttiin auttaa yhtä miehen kaveria, kuka jäi yh:ksi, mutta jäi sittemmin eikä asiaa ole enää mietitty. Sijaisperheeksi en haluaisi just, koska sijoitettavat lapset voi olla aika haastavia taustoineen, erityishaasteineen ja hankaline biovanhempineen. Adoptiosta heittelin ajalla ennen lapsia, että jollei omia tule, voisin adoptoida sitten jostain, mutta olen käsittänyt, että adoptiolapsen saaminen on pitkä ja jopa vuosia kestävä juttu, joten se ei ole se juttu. Eli jos ei kolmosta tule, ollaan onnellisia näihin kahteen ja eletään hyvää elämää heidän kanssa ja odotellaan lapsenlapsia :)

Tervetuloa Kärhölle! Säkin asetut tähän vähän vanhempien kuumeilijoiden joukkoon, itsellä ikää 37vee :)

Tervetuloa kärhö :) Pikaista plussaa toivottaen :)

Mä olen haaveillut tukiperhetoiminnasta :) Ei kylläkään ole juuri nyt ajankohtaista, mutta toivottavasti joskus tulevaisuudessa :)

MiuMau79, yritystä 08/15, kkm 12/15 ja ku 5/16, lapset -95 ja -98

Tervetuloa uudet ja kaikille toivon plussatuulia.. :)

Pahoittelut tädin kohdanneet.. :(

Mä aina välillä käyn teitä kurkkimassa kun en saa itselleni oikein kunnon vastausta et odotetaanko loppuvuoteen et alotetaan yrittämään vai annetaanko jo lupa tulla jos on tullakseen..Vaikken vielä vanha oo niin kyllä se mullakin jo alkaa vaan pelottamaan et mahtaako kolmatta ees tulla jos yritetään... Oon siis 32...mies 39..

MiuMau79, yritystä 08/15, kkm 12/15 ja ku 5/16, lapset -95 ja -98
Wheelchair Mama yritystä 08/15, km 01/15, monta kemiallista km:a, lapset -12 ja -13

Laitoin itseni listaan :)

Tervetuloa uusille :)

Täällä menossa dpo12 ja eilen tein testin. Ihan kuin joku hailura olisi. Nyt odotan la tai su kun vielä testaan jos ei menkkoja. Sit pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen.

WM

Liitteet

• testi 4.8.16.jpg
    testi 4.8.16.jpg
    249.2 KB · Katsottu: 198
Täällä kp 30/28. Menkkoja ei näy, ei edes tuhrua. En kuitenkaan uskalla innostua vielä, kun kierrot on synnytyksen jälkeen ollut niin sekaisin ja vaihdellut välillä 21-46 vrk. Pari viime kiertoa säännöllisiä, 28 vrk, niinku aina ennen. Tääki kierto oli ihan outo, jotain välitiputtelua, ovislimoja outoon aikaan jne. Huomenaamulla testaan, jos täti ei siihen mennessä tuu. Haluan tietää uskallanko juoda punkkulasillisen huomenillalla :D

wm. jotain mäkin oon siinä näkevinäni. :) Toivottavasti saat viikonloppuna kunnon plussan..:Heartred vahvistumista viivalle..

miuk. Toivottavasti huomenna saat plussan.. Plussatuulia sinne.. :)

WM, mä kyllä näen myös tuossa toisen viivan :) Toivottavasti vahvistuu ja olisi nyt se pysyvä plussa! <3

Miuk, kuulostaapa lupaavalta :) mullakin oli tässä plussakierrossa välivuotoa, tietääkseni elämäni ekan kerran. Uskon sen olleen ovisvuotoa (veristä) ja oli siis hyvä juttu :) Huomista testiä jännäten ;)

Plussatuulia kierron loppuvaiheessa oleville!!!

Täällä on nyt ovis hyödynnetty silleen rennolla asenteella. Tänään ollut ihan järkyttävät kivut alamahassa, en tikuta ovista mutta olisiko se tänään sit ovis kun muutkin merkit viittaisi siihen. Jännää tulee parin viikon päästä!! :)

Nega testattu.

Eniten tässä vituttaa nyt se, et mun kierrot on edelleen sekaisin. Haluis nyt vaan mahdollisimman nopeesti uuteen yritykseen.
Testaan vielä alkuviikolla, jos ei ala menkkoja näkyä. Mulla oli viime viikon ti tosi kovat vatsakivut ja ovisliman tyyppistä, eli JOS vasta silloin oliskin ollut ovis, niin nyt ois vasta dpo 10. Mut kyllä mä oon nyt toivoni menettänyt tän kierron suhteen.

WM, kyllä se toinen viiva sieltä kurkkaa :) Vahvistumisia sille!

Pahoittelut negasta miuk :( Toivottavasti sun kierto tasottus pian ettei sun tarvis odotella ja arvuutella, mitä on tapahtumassa...

Pidetään peukkuja pystyssä pilvenhattara, että olis tallettelut tuottanu toivottua tulosta :wink

Täällä tylsä vaihe edelleen menossa.. Ovis oletettavasti viikon päästä, maanantaina alan tikutella niillä tikuilla mitkä viime kierron epäselvän oviksen suivaannuttamana tilasin :grin

Takaisin