Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tervetuloa uusille! :)

En tiedä olenko listalla... Jos en niin tässä tiedot..

Pätkis85 yritystä 07/2015, lapset -04 ja -08

Ymmärsinköhän mä oikein, et aina kopsaa edellisten tiedot ja lisää itsensä?

PiPaNat yritystä 07/15, km 02/16, lapset -13 & -14
miuk, yritystä 6/16, lapset -13 ja -15

tiikeriLuukas tjot 5/15, lapset -12 ja -14

heinukka yritystä 6/-16, lapset -12 ja -14

Sunmom tjot 7/16, lapset -11 ja -13

Mitäpä tähän sanois, kp1. Arvasin niinku aina, et ei tullut yllätyksenä. Eikä oikeastaan ole pettymyskään, kun en odottanut mitään. Pitäis varmaan uskoo ettei ketään enää tule.

Voi ei, pahoittelut ei-toivotusta vieraasta tiikeriLuukas :sad001

Täällä kp 4 ja menkat ohi... Nokka kohti uusia pettymyksiä! :grin

Täällä on kp9. Pitäisi ehkä alkaa tehdäkin jotain lapsihaaveiden eteen, kun neitseellisesti nyt en usko sikiäväni..

Kaikenlaista nyt vain ollut ja tulee olemaankin. Olen ollut todella todella väsynyt ja kiukkuinen. Miehen loman alku oikein tuntui kaatavan kaiken sen väsymyksen päälleni.. viikonloppuna on häät ja maanantaina hautajaiset edessä. Toinen tytöistä tekee ilmeisesti hampaita, kun vain maito maistuu. Onneksi pullosta, kun olen varovasti yrittänyt lopetella imetystä kokoaan. Pari kertaa päivässä ovat tytöt rintaa saaneet. Tänään ei toinen ole imenyt enää kertaakaan. Haikea fiilis itsellä, mutta yritän olla sitä ajattelematta..

Molemmat tytöt ovat mukana rokotetutkimuksessa ja siitä tulee nyt vähän ylimääräistä kitinää ja ohjelmaa. Tänään saivat ensimmäiset rokotukset ja onneksi kummallekaan ei mitään oireita tullut. :)

Pahoittelut tiikeriLuukas! :(

Joo, todellakin pitäisi tehdä jotain! Kunnon eggwhitet bongattu! :D

TiikeriLuukas, pahoittelut :sad001 Anteeksi kun en muista, minkä aikaa ekojen lasten kanssa meni ennen kuin tärppäsi? Kävittekö missään hoidoissa tm.? Oletko harkinnu sitä nyt? Toivoisin sulle ja kaikille muillekin raskautumisia :Heartred Vaikutatte kaikki niin mukavilta että minusta todella ansaitsisitte vielä ne pikkunyytit.

Lavinia, esikoisen kans meni lähes neljä vuotta ja kuopuksen kohdalla 1,5 vuotta. Hoitoihin piti hakeutua esikoisen kohdalla, mut lykkäilin ja lykkäilin sitä ja toisaalta sain uutta toivoa, kun multa leikattiin endoa niiden vuosien aikana kaksi kertaa. Lopulta 10kk toisen leikkauksen jälkeen tulikin pysyvä plussa. Kuopuksen kohdalla käytiin tutkimukset ja oli muutama kuukausi aikaa yrittää luomusti ennen ivf-hoitoja (endon takia ne ois olleet se ainoa oikea vaihtoehto) mut sit tuliki tärppi. Kumpikin on siis luomulapsia, joskin heitä on yritetty kauan. Nyt me on päätetty, ettei aktiivisesti yritetä, et saa tulla jos tulee ja hoitoihin ei enää tämän ikäisinä lähdetä. Oon aatellut vain käydä säännöllisesti kerran vuoteen lääkärissä seuraamassa endon tilannetta.

Sunmom tjot 7/16, lapset -11 ja -13
Pilvenhattara, yritys/tjot, lapset -11 ja 12

Kp13 menossa, pitäisi myös varmaan jotain tehdä vauvan eteen. Viimeksi jotain tehty kp9 ja ovis tuntuu olevan ihan käsillä. Onkohan tämä kierto kohta jo menetetty :-/
Mites se olikaan, limojen jälkeen/aikana on vielä mahis?

Ymmärtääkseni limojen aikana on kaikkein paras :) Ne limat just tekevät otolliset olosuhteet siittiöille. Auttavat uimaan pidemmälle ja elävätkin siinä pidempään :) Tää meidän kolmas on saanut alkunsa semmosen lotinan aikana että hyvä jos ei sänky jo ollut märkä! :D
Limojen loputtua tärppi on hyvin epätodennäköinen siinä kierrossa. Siis jos ovat olleet ovislimoja.

Mä en itseäni tuohon listalle lisää kun olen jo plussannut, mutta ajattelin vaan tähän laittaa samalla tapaa omat tiedot :)

Sandy tjot 08/15, yritys 12/15, lapset -13 ja -14, plussa 01/16 LA 21.9.16 :)

Ihanasti sanottu Lavinia :Heartpink Tää on kyllä kiva foorumi! Sellaista sydämellistä meininkiä, ei mitään jatkuvaa pätemistä :) Mäkin toivon kaikille plussaa ja sitä myötä kolmatta pientä rakasta :happy:

Pilvenhattara, toivottavasti saatte vielä hyödynnettyä oviksen :)

Täällä kp1, tai oikeestaan huomenna kun alkoi vuoto niin myöhään et virallinen kp1 on sit huomenna. Noh, lasten kanssa reissussa ja hauskaa tiedossa niin lapsille kuin äitillekin, yhdessä ja erikseen. Näillä mennään taas. Kaikki vitskutkin jäi kotiin niin eipä tarvi niitäkään ressata. Ajattelin kyllä aloittaa taas geleet ja vehnäalkioöljyn kunhan kotiudun. Vaikka ei enää pitänytkään "yrittää" .. :shy: Anna kun arvaan et kohta olen tilaamassa ovistikkuja postiin :rolleyes:

Se piti vielä sanoa että Tiikeriluukas, mä niin tiedän nuo fiilikset kp1kohdalla. Mä kävin ne läpi toissapäivänä kun tein negan testin.

TiikeriLuukas, menipä vain pitkään, onneksi saitte silti ainakin ne kaksi! :)

En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta itse silloin kun luulin ettei mies suostuisi enää kolmanteen lapseen, yritin lohduttautua sillä että jospa vaikka nämä kaksi jälkeläistä sitten aikanaan antaisivat lapsenlapsia :) Ehkä itsekästä joo, enkä tietenkään oikeasti tuollaisesta paineita heittäisi kellekkään, mutta toivo siitä helpotti ehkä hitusen sitä vauvanikävää. Kaukaistakin vielä joo, mutta kun ei niin helposti keksi asioita joista saisi lohtua kun tahtoisi lapsen ja arvelee ettei sitä saa. Itsellä pelottaa että jos tämä menisi kesken, jaksaisiko mies - joka alunperin oli vähän nihkeä ajatukselle - enää uudestaan alkaa koko hommaan. Ei varmaan. Mahdollista siis täälläkin että se kolmas jää vain haaveeksi, jos jotain menee pieleen :/

Mutta toivo elää ja toivottavasti teilläkin. :) Onko kukaan muuten harkinnut, että alkaisi tukiperheeksi jollekin lapselle? Tai onko joku miettinyt jopa adoptiota?

Meillä, tai minulla, oli tukiperhe/sijaislapsi silloin mielessä kun esikoista se 5v tehtiin. Mutta suomen lait ovat niin syvältä monilta osin varsinkin sijaislapsi asioissa että se ei oikein tuntunut omalta jutulta sen takia. Tukiperhe sattaa tulla kysymykseen jossain vaiheessa kun omat ovat isompia!

Takaisin