Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

WM mäkään en näe mitään mut se nyt ei oo yllätys, en osaa nähdä haamuja. Mut vahvistumista joka tapauksessa!

Mulla kp 5 menossa ja vuoto alkaa olla ohi. Tylsä vaihe tämäkin!

Miksihän mulle ei ole tullut ilmoitusta, että tänne on ilmestynyt kirjoituksia? :confused004 Luulin että täällä on ollut hiljaista nyt,tulin vilkaisemaan mihin oli viimeksi jääty. Mutta olihan tänne ilmestynyt paljonkin juttua :)

WM, minustakin tuossa jotain näkyy! :)

Ärsyttäviä nämä piinapäivät. Jotenkin sellainen varovasti toiveikas olo, tissit ollu kipeät pari päivää sekä alamahassa jänniä tuntemuksia. Taikka sitten kuvittelen vain oireita, sekään ei olisi ihme :D olisiko nyt ehkä dpo 3 tai 4.

WM. ootko tehny uutta testiä? :)

Pilvenhattara. Toivottavasti saisit pian plussan testiin ja tsemppiä piina päiviin.. :)

Täällä kp.19/28-42 Perjantaina tuli tehtyä talletus ja oviksen luulen osuvan näihin main.. Kirkasta limaa on tullut to-tänne saakka... Tikuttanut en oo kun ei meillä vielä oo täysyritys päällä..Ehkä mä voisin itteni laittaa tohon listaan tjot meiningillä alkuun..:rolleyes:

tiikeriLuukas tjot 5/15, lapset -12 ja -14
PiPaNat yritystä 07/15, km 02/16, lapset -13 & -14
Pätkis85 yritystä 07/2015, lapset -04 ja -08
miuk, yritystä 6/16, lapset -13 ja -15
heinukka yritystä 6/-16, lapset -12 ja -14
Sunmom tjot 7/16, lapset -11 ja -13
Pilvenhattara, yritys/tjot, lapset -11 ja 12
Kärhö, yritys 7/2016, lapset -11 ja -12
MiuMau79, yritystä 08/15, kkm 12/15 ja ku 5/16, lapset -95 ja -98
Wheelchair Mama yritystä 08/15, km 01/15, monta kemiallista km:a, lapset -12 ja -13
loora84 tjot 6/16, lapset -13 ja -15

Se oliski hyvä kun looralla tärppäis ilman sen kummempia yrittelyitä :)

Täällä kp11/28 ja eka ovistesti tehty puol tuntia sitten. Nega oli, niin kuin tässä kohtaa vielä oletuksena onkin. Perjantaina pitäis oviksen olla :) Mä olen nyt viime viikosta alkaen ollut töissä niin en niin kauheasti ehdi miettiä ja kuumeilla, mikä on ihan hyvä!

Ääk jotenkin kroppa reagoi johonkin (mahdollisesti raskaus toivottavasti!!!) mutta naama kukkii kuin teinillä, otsassa ihan järkky finni joka on iso ja kipeä. Myös muualle naamaan tullut yhtäkkiä finnejä, yääh :-/
Muina oireina nyt ollut palelu illalla ba pitkästä aikaa tuli nukahdettua sohvalle illalla!

No, mutta onhan tämä kuumeilu kutkuttavan jännää. Mites muilla menee? :)

Hyvältä kuulostaa!

Täällä on kp16 ja ovis ehkä juuri nyt tai juuri ollut. Herran haltuun jää, kun häät ja hautajaiset vähän sotkeneet kuvioita.. yhtä paljon ollut toimintaa kuin siinä kierrossa, jossa aloin odottamaan kaksosia eli kaksi kertaa.. :D Riittää tai ei riitä ja kun todennäköisesti ei, niin voinpa taas kuvitella kaikki miljoonat oireet loppukiertoon.. :D Tällä kertaa ei ole yhtään testiä kaapissa, enkä osta, jos ei tule tarvetta eli täti kunnolla myöhässä! Ei se ole niin päivän päälle se testaaminen, jos sille oikeasti on aihetta. :)

Nyt vaan sormet ristiin ja toivomaan parasta elaffy ja pilvenhattara :)

Täällä kiehuu........ Anoppi on jostain keksinyt, että meille olis tulossa kolmas vaikka ei todellakaan olla hänelle kerrottu yrityksestä. No, hän oli kysynyt mieheltä miten me aiotaan pärjätä rahallisesti kolmen kanssa :mad: Ensinnäkään se ei hänelle pätkän vertaa kuulu ja toiseksi, ollaan aivan normaalituloinen perhe, eli ihan sillä samalla kun nytkin. Hän onkin sitten ainut joka mahdollista kolmatta vastustaa koska aina pitää saada puuttua lastensa asioihin. Tiedän, että toiset ovat onnellisia niin kuin kuuluukin. Sama juttu oli esikoisen kohdalla, mutta silloin hän vastusti vielä astetta enemmän. Tokaa hän sitten taas oli jo odottanut, että missä viipyy kun hänen lapsillaan on 1v8kk ikäeroa niin sitten olisi meidänkin lapsilla pitänyt olla. Anteeksi vuodatus, mutta tämä aihe on oikeasti aika raskas kun toinen ei vain tajua olla puuttumatta. Hän puuttuu aina ja kaikkeen lastensa elämässä. Miehen isä ja minun vanhempani taas eivät koskaan puutu.

Miten te luulette, että teidän vanhemmat ja appivanhemmat suhtautuvat mahdolliseen kolmanteen? Ja miten on aiempiin suhtauduttu?

Meillä äiti on ihan tyttöjen hurmoksissa! :) Varmaan puoli vuotta jo puhunut ellei ylikin, että "kun tulee kolmas" tai "kun tulee toiset kaksoset".. :D Muistanut aina mainita, että ei mikään kiire, mutta kunhan tulee. :) Hyvällä äiti sitä oon tarkoittanut, eikä painostaen. Hän itse olisi kolmannen lapsen vielä halunnut, mutta ikä ja terveys tulivat vastaan.. Isäni ei oikein ole lapsenlapsista niin kiinnostunut. Tulee, jos tulee, mutta pakko ei ole.

Miehen äiti ei ole oikein osannut ajatella, että on jo mummo. Elää varmaan ikuista nuoruutta.. Hän hoitaa joskus tyttöjä, mutta ei koskaan yksin, koska ei pärjää noiden kanssa.. Tytöt ovat "mummon muruja", mutta vaikka anoppi asuu lähellä, näkee tyttöjä todella harvoin. Tai minusta se on ainakin harvoin, kun näkee vain noin kerran kuussa. :/ Isää miehellä ei ole - tai on, mutta ei ole osa meidän elämää..

Sinänsä kukaan ei puutu meidän lapsiarkeen tai elämään muutenkaan. Se on piirre, jota omissa ja miehen vanhemmissa arvostan! :) Apua saamme, kuin pyydämme. Tarvittaessa myös taloudellista tukea on varmasti saatavilla, sillä sitä myös omat vanhempani ovat aikanaan saaneet samassa tilanteessa, jos on tiukkaa ollut. Taloutta mietin kyllä joskus, kun kahdenkin kanssa tuntuu olevan tiukkaa, mutta toisaalta kaksoset ovat paljon kalliimpia kuin yksi vauva kerrallaan..

Meillä myös mun vanhemmat ovat onnellisia ja tykkäävät pojista :) Ja kyllä toi anoppikin tykkää, mutta jostain syystä vaan kokee asiakseen yrittää ohjailla meidän päätöksiä. Hänellä itsellään on vain kaksi niin ehkä hänestä ei sitten ole hyvä olla kolmatta.

Olen myös tota talousasiaa miettinyt, niin kuin kaikkia muitakin alueita elämästä, joihin uusi perheenjäsen vaikuttaisi. En usko että kolmas lapsi vaikuttaisi kovin suuresti meidän talouteemme kun kaikenlaista on jo valmiina vaatteista isompiin hankintoihin saakka. Ja ruokaa me tehdään jo nyt koko armeijalle :D Siinä kohtaa kun kolmas syntyisi niin toka saattaisi olla hyvinkin jo vaipaton (olisi 2.5v ainakin) eli menisi vaippoihinkaan enempää rahaa kuin nyt. Ainut oikeastaan on vakuutusmaksut, jotka meillä aina siipaisee ison potin muutaman kerran vuodessa kun meillä on aika moni asia vakuutettu. Niihin sitten tulisi lisää... Mutta ei minua huoleta. Meidän elämäntyyli on melko leveä, olisi ehkä parempikin elää hieman säästeliäämmin niin ei tulisi olemaan ongelma keksiä mistä nipistää :grin

Mitäs vaiheita teillä on menossa? Päästäänkö jännittämään pian?? :)

Täällä kp.23 ja niin tyyni olo kun vaan voi olla eli ei varmaan ole tärpännyt....ootellaan ainakin viikko ennen kuin testaan jos ees pääsee testaamaan...

Täällä dpo 8. Olin kyllä päättänyt etten testaa mitään tässä kierrossa ennenku on oikeasti aihetta testailla... no saa ny nähän miten tässä käy...

Täälä kroppa sekos ja tässä pähkäilen koska se ovis oli ku pari päivää sitte tuli taas oviskivut :( no petipuuhat onneks kohdillaan.. Päätin testata vasta loppu kuussa ellei menkat ilmesty voi mitä päätinkään :D suorittaa muutto pois alta nii loppuu stressi :) jänskättää vähän itselläkin tuo anoppi kun pienimmän jälkeen totes miehelle että riittäähän tämä 5 (itsellä 2) lasta mutta eiköhän se vielä yhteen helly ;) appi ukko on erimaata ei ole 3 vuoden aikana kertaakaan käynyt lapsia katsomassa asenteella ne on äpäriä ja mies teki virheen lähtiessä edellisestä suhteesta

Sympatiat ei-niin-kivasta appiukosta Mytty, kuulostaa aika omalaatuiselta :eek:

Loora, mulla molemmissa raskauksissa se ainut kierto kun olin ihan tyyni niin tärppäs! :wink

Täällä tänään ovis-plussa! Jee! :woot: Onneks testasin kaks kertaa kun päivän ekalla ei vielä ollut ihan plussa, mutta toka olikin jo ihan selkee :) Talletteluja ollut eilen ja alkuviikosta. Ehkä vois tänään tai huomennakin... Toivotaan, että nyt kävis tärppi :happy:

Ei se nyt niin kiva olekkaan toki suurimmaksi osaksi kiusallaan ilkeä :( pääasia että lapsilla on paljon ihmisiä jotka välittää saa yks appiukko suksii kuuseen :D
Kaikille plussa onnea mä tuskailen tän kierron varmana siitä että tää muutto häslinki kahdessa paikassa ravaaminen stressaa ja on sekottanu kaikki vähä toiveikas kuitenki :angelic: vähän herkillä ku tytön kanssa katsottii piirettyä nii alkoi itkettää?

Kovin ollaan erivaiheissa mutta niin se pitääkin mennä. :) Plussapuhuria toivon tänne sillä välin kun ollaan saaressa. Lähetään huomenna ja ollaan ainakin viikko ja yritän olla pakkaamatta testejä mukaan.. :D

Mitä ihmettä voi olla kovat menkkakivut kp17? :confused: viime kierto oli 27 päivää, joka on varmasti melko normaali kierto minulle. Samaa mittaa olivat ennen synnytystäkin.. ovis on ollut silloin kp14-15. Lasten saannin jälkeen en ole tikuttanut, eikä ainakaan tässä kierrossa ole mitään varsinaisia oireita edes ollut. Mahakipuja tuntuu olevan läpi koko kierron ja alan oikeasti vähän niistä jo huolestua, kun eivät mene mihinkään.. kananmunan valkuaista tuli joku klöntti kp9, mutta tuskin ovis ainakaan on noin aikaisin voinut olla.. muuten onkin sitten ollut kuivaa. Hyvin kuivaa! Toisaalta niin oli plussakierrossakin! :D

Joku gynekologinen syöpä tämä varmasti on.. :D

Takaisin