Meillä on oma 88m2 kerrostalonelikko. Periaatteessa ollaan maan tasalla, mutta koska on rinnetontilla, on yhdet raput ylöspäin. :) Tytöillä on oma huone, mutta kun vähän kasvavat, vaihdetaan varmaan työhuoneen ja tyttöjen huoneen paikkoja, kun työhuone on isompi. Tarvittaessa työhuonetta ei edes tarvita, joten jos kolme lasta eivät mahdu samaan huoneeseen, on yhdelle vielä oma huone. Kaksoset varmaan ovat vielä monta vuotta samassa.. :)
Tuo rappusten kulkeminen minua mietitytti kolmen kanssa jossain vaiheessa, mutta tytöt kulkevat nyt jo niitä itse ylöspäin, en koe sitä enää huolena. Parveke on kyllä ahdas, jos sinne pitäisi vielä yhdet rattaat saada mahtumaan.. :D Nyt siellä on kahdet yksösten rattaat tyttöjä varten. Noh, senhän näkee sitten, tarvitaanko tytöille enää rattaita ollenkaan. :)
Muutaman päivän huimannut paljon ja ollut sellainen outo krapulainen olo. Öisin näen todella eläviä unia, joissa on hyvin villejä ja monimutkaisia seikkailuja. Yksi yö tein tässä jo unessa vahvan plussatestin..

Tänään olen käynyt nyt tunnin välein pissalla, mutta kävin kyllä päivällä reippaalla lenkillä, joka on voinut nesteet laittaa liikkeelle. Tänään on joku dpo10 ehkä ja muutaman päivän ollut sellaisia menkkakipuja, että olen vessassa jo käynyt katsomassa, ettei menkat vain ole vielä alkaneet. Viime kierto oli kierukan jälkeen vain 21 päivää, joten huoli on periaatteessa ollut ihan todellinen, kun nyt on jo kp24. Ennen synnytystä kierto oli 25-27 päivää. Järki osaa selittää kaikki tuntemukset ja oireet jollain, tunteet antavat kaikkeen vastauksen "raskaus".. :D Ensi viikkoon odotan joka tapauksessa testien kanssa ja tuskin niille tulee edes tarvetta. :)