Voimia ja tsemppiä pätkis! Tiedän tuon tunteen siitä että takki on tyhjä

Mä oon kans siinä pisteessä, etten usko enää tärppiä tulevan, mutta en kyllä ehkäisyäkään ota peliin (tai mun nyt ei näemmä tarvii edes ehkäistä, kun elimistö ei edes raskaudu

).
Lavinia, mulla on usean päivän ovisoireet ja itse ovis tapahtuu yleensä kp 15-16. Joskus ennen kun tikutin ovista, viiva alkoi ilmestyä jo hyvinkin 5-6 päivää ennen ovista ja ovisoireet jatkui pari päivää oviksen jälkeen.
Joku kyseli ikää, en tiedä, kehtaanko tunnustaa, kun taidamme olla ryhmän senioreita.. no tunnustan kuitenkin: minä täytin viime kuussa 37 ja mies täyttää loppuvuodesta 39. Tuossa onkin varmaan syy, miksei tärppiä tule, kun ollaan näin vanhoja jo.. tai eihän se ainoa syy ole, mulla on diagnosoitu endo vajaa 8 vuotta sitten ja se on varmaan isoin syy, joskin elelen sen kans nyt aika hyvässä vaiheessa. Mies on ollut meistä se, kenessä ei ole vikaa ja hänellähän on kaksi lasta aikaisemmista suhteista eikä niiden edellisten kanssa ollut vastaavia hankaluuksia kuin mitä mun kans on ollut. Toki ne aikaisemmat on tehty joskus parikymppisenä ja ne edelliset kumppanitkin oli nuorempia ja ilman mitään endoja.
Nojoo, mulla nyt kp 8 ja menkkavuoto loppunut maanantaina. Nyt olikin ihan normipituiset menkat eli 5-6 päivää.
Huomenna lähdetään reissuun ja maanantaina menen taas töihin, muut jää lomailee vielä pariksi viikoksi. Oon tässä viikon aikana innostunut ja kunnostautunut kantarellijahdissa ja kerännyt jo muutaman litran pakastimeen :) Innostuin viime syksynä sienestämisestä ja missasin kantarellit silloin kokonaan. Sienestys on kivaa, vähän kuin aarretta etsisi :)