Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tämmöstä tänään. On vähän hassu olo.. en tosiaan ajatellu et kierukan jälkeen vois heti tärpätä. IMG-20160701-WA0002.jpeg en kerenny sitten kauaa täällä pyöriä :shy:

Onnea Heluna!!!

Täällä kp 9 joten ei mitään uutta. Paitsi mies tuli eilen kotiin ja nyt pitää vaan toivoa että ois alkuviikon lähellä töissä, muuten menee tääkin kierto ohi...

On tää kyllä todella ärsyttävää kun tuo mies tekee reissuhommia. Kokoajan tulee laskettua että milloin ois tärppipäivät ja osuvatko viikonlopulle vai miten. Nytkin ovis osuu todennäköisesti ke-to, mitkä on just ne huonoimmat päivät koska mies lähtee aina maanantaiaamusta ja tulee yleensä perjantaina.

Kunpa vaan nyt tärppäisi niin ei tarvis enää jännittää ja laskea!!!

Onnea Heluna :)
Liinuska, tiedän tunteen, mehän nähdään (toistaiseksi) mieheni kanssa vain viikonloppuisin, eli pe-illasta su-iltapäivään. Helpompaa, kun ei edes liikaa laske... vaikka muistan kyllä, miten tuskailin asian kanssa. Tsemppiä :)

Onnea Heluna!!

Mitä Hormigalle kuuluu? Ihanan pitkällä jo olet!

Mulla oli eilen sata varmaa ovis :) Olin meinaan niin perseelleammuttu töissä ja tutut vihmomiset ja kivut ja halut ettei tosikaan! Miehenki sain kellistettyä et nyt on sit koitettu taas tähdätä oikeeseen aikaan. Perseelleenhän tämäki kierto menee ja menkat alkaa, mut siltikin.

Mulla on nyt kesäloma ja huomenna lähdetään reissuun :) Kiva vaihtaa maisemia edes vähäksi aikaa :)

tiikeriLuukas, ihan hyvää kuuluu :), aika menee niin nopeasti. Viikon päästä alkaa kesäloma.
Maha kasvaa, vauva liikkuu :)
Mutta liitos- ja lonkkakivut vaivaa. Hiukankaan perusliikkumista enemmän jos harrastan, niin sattuu. Käytän tukivyötä paljon, mutta silti ihan asennonvaihdot nukkuessa yms käy kipeää. Mutta tätähän tämä on :)

Onnea Heluna ja Hormigallekin kuuluu hyvää! Ihana kuulla! :)

Täällä viidettä päivää vuotaa kuin härän kurkusta ja vatsakivut sellaiset, että en pärjää ilman kipulääkkeitä. Yleensä joutuu enintään yhtenä päivänä ottamaan jotain peruspanadolia. Nyt en edes sitä kokeillut, kun vahvempi buranakaan ei tehnyt mitään. Onneksi keskenmenoon sain pari vuotta sitten litalginia. Se on aika hyvin auttanut.. Synnytyksen jälkeen pitäisi olla niukemmat ja kivuttomammat menkat, mutta nämä eivät ainakaan ole! Toki varmaan johtuu osin tuosta kierukasta. Ainakin netistä löytyi tarinoita, että ensimmäiset kuukautiset olleet todella runsaat ja kivuliaat kierukan jälleen.

Meillä tytöt tekevät hampaita ja toisella on joku 1v esiuhma päällä ja kaikki päivät pelkkää tappelua joka asiasta. Puhetta ei tule ollenkaan ja muutenkin itseilmaisu on hyvin vähäistä. Konflikteja tulee herkästi, kun tyttö tietää, mitä haluaa, mutta ei osaa mitenkään ilmaista tahtoaan, eikä äiti ymmärrä.. pukeminen, syöminen, vaipanvaihto - kaikki hirveää sodankäyntiä. Millähän sitä selviää siitä oikeasta uhmasta..? :rolleyes:

Ihan ehkä hyvä, että nuo menkat ovat nyt. Ei riittäisi energiaa enää mihinkään vauvantekojuttuihin. Onkohan sitä ihan järkevää haluta näin pian lisää lapsia? :D

Onnea Heluna! :) Parastahan se olisi että kenenkään ei tarvitsisi kauaa kuumeilla ja jokainen vielä sen kolmannen vauvan saisi syliin asti :)
Itsekin plussasin periaatteessa ekalla yrityskierrolla, vaikka kuumeilla olin jo ehtinyt useamman kuukauden ja ilman ehkäisyä oltiin oltu koko aika kuopuksen syntymän jälkeen eli reilu vuosi.

TiikeriLuukakselle hedelmällistä kesälomaa ja rentoa reissua :)

Ikävä kuulla Hormiga että raskaus verottaa voimia, toivottavasti loppua kohden ei tule lisää vaivoja ja ties vaikka nykyiset helpottaisi! :) Itse olen saanut olla kiitollinen että olo on tosi hyvä, nyt menossa rv 28+2

Mä kävin tänään katsomassa kaverin reilu 2-viikkoista vauvaa :) Ihanan söpö tuhisija <3 Häntä katsellessa tuli samaan aikaan malttamaton ja hieman ahdistunut olo. Että kohta mullakin on tuommoinen pieni ja avuton 24/7 huollettavana, vaikka enemmän sitä kuitenkin malttamattomana odotan <3

Elaffy, tsemppiä oloihin <3 On kyllä kurjaa kun menkkojen takia joutuu kärsimään.... Näitä naiseuden iloja tosiaan.... :(

Ja mitä tulee tuohon "onko järkevää haluta näin pian lisää lapsia?", niin lohdutuksen sana. Nimittäin nämä pienet kehittyvät ihan hurjaa tahtia! Että vaikka nyt reilu 1-v taaperoiden kanssa elämä tuntuu hullunmyllyltä, niin parin kk päästä tilanne voi olla taas ihan toinen :) Meillä on nyt tuon 1,5 v taaperon kanssa hurja riehumis- ja sylivaihe. Ja nämä sit kun yhdistyy, niin äiti on vereslihalla kaikesta repimisestä ja puremisesta.... Mut toiveikkaana olen että tämäkin on taakse jäävä vaihe ja meno olisi rauhaisampaa (tai ainakin äiti säästyisi "pahoinpitelyltä") kun kolmas syntyy syyskuun lopussa :)

Onnittelut Heluna! :)

Liinuska meillä vähän sama homma, monesti kierrot menee hukkaan. Se on todella turhauttavaa... Nytkin saa jännittää kuinka tän oviksen kanssa käy meneekö taas hukkaan...

Pätkis kp 13

Onnea Heluna!! :)

Täällä menossa kp 24/n.28. Ens viikon ke pitäs menkkojen alkaa, tosin kuopuksen syntymän jälkeen on kierrot heitellyt reippaastikin.

Onnea Helunalle!

Elaffy, tänään on kyllä ollut just tuollanen olo, että kuka hullu tähän tahtoo kolmannen lapsen... Olin aamupäivällä poikien kanssa yksinäni kaupassa tekemässä viikon ruokaostokset ja miehen synttäritarjoiluainekset. Pojat pistivät sit parastaan ja tappelivat semmosissa autokärryissä ihan kympillä. Sit kun erotin heidät ni ei tietty sekään sopinu. Kotona sit esikoinen kiukutteli kun en antanut katsoa telkkaria ja pienempi oli just nukahtanut ja tietty heräs siihen kiukutteluun eikä millään takas nukkumaan ku kilju vaan :smiley-angry016 illalla tuli synttärivieraat ja nyt kun vihdoin kaikki muut nukkuu niin on olo melko: :dead:
Että mitä että, joko tehdään se kolmas? :woot:

Tämä äitiys kahden kanssa on kyllä opettanut etsimään huumoria myös sieltä, mistä sitä ei uskoisi ikinä löytävänsä. Mitäpä noissa tilanteissa voi edes tehdä..? Hengitellä? Sillä synnytyksestäkin selvisi, ehkä se auttaa myös jatkossa? :)

Joskus sitä kaipaa kaiholla niitä huonojakin hetkiä, vaikka nyt ei siltä tunnu. Voimia kaikille! ♡

Onnea Heluna ja muutkin plussanneet.. :)

Mä en oo täällä nyt pahemmin käynyt kun ei meillä vielä oo yritys alkanut vaikka viime yönä meillä ei ollut ehkäsyä käytössä mut aika sitkeitä kavereita sais olla kun mulla on nyt kp.11/28-42 :D

Plussa tuulia puhaltelen teille ja toivottavasti mäkin pääsisin mukaan tänne kuumeilemaan mukavaan ryhmään.. :)

Nii tommoset pitäis vaan pyrkii ennaltaehkäisemään, mut eihän yks pieni äiti pysty kaikkeen :) Sit vaan pää kylmänä ja eteenpäin :D Nää on vaa ikävaiheita, kyl se siitä sitte :)

Loora, älä ole noin varma. :D Samoilla päivillä sai meillä alkunsa kaksi.. ;)

Heinukka, niinhän se on. Vaikka aika supersankareita äidit ovatkin! :) Pahoittelut kutsumattomasta vieraasta ja onnea! :)

No voi pöh Tiikeriluukas... :( Toivottavasti tauti menis nopsaa ohi eikä kiertäs koko perhettä ja pääsisitte reissun päälle.. Tsemppiä..

elaffy.Apua.. :D No ei vaan olishan se ihana sattuma mutten kyllä usko kun kuopustakin se vähän yli vuos yritettiin...Mä sain kesäkuussa lopetettua imetyksen et se ei ainakaan enää estä raskautumista.. :) Mut meiän ei oo ihan vielä tarkotus ruveta yrittään mut eipä mies nyt ehkäsyäkään käyttänyt :)

Takaisin