Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Jännäks käy amorous! Pahoittelut tädin ei-toivotusta vierailusta Liinuska :( ja miuk pääsee vissiin hommiin juhannuksen kunniaks ;)

Täällä dpo5, kp21/29(-30). Pari päivää oviksen jälkeen alkoi juoksevat limat ja nippailu alavatsalla, mutta en ehkä vielä jaksa innostua.. oonpa pessimistinen :D

Hetken jo ajattelin et ovis voisi olla mutta ei. Kyl tyhjennysvuodon pitää eka tulla.
Ärsyttää kun ei tiedä mikä aiheuttaa et ovistesti on plussa.
No jospa se selviää.

Toivottavasti sä amourous plussaat nyt kunnolla :) peukut on pystyssä.

Liitteet

• ovis 23.6..jpg
    ovis 23.6..jpg
    134.9 KB · Katsottu: 167
Muokattu viimeksi:
Amorousta jännäilen minäkin!

Pahoittelut menkoista ja toiveita pystyyn heille keillä ovis on hollilla/lähestyy :)

Mulla on se kierron tylsin vaihe, ovista odotellessa ja oon niin väsynyt taas, ettei tänä iltana tuu edes yritettyä. Masentaa myös, kun kävin salilla vaa'alla ja painoa on tullut kaksi kiloa lisää huolimatta oikeanlaisesta ruokavaliosta ja ruoka-ajoista sekä ahkerasta jumppaamisesta. Huoh, mitähän mä teen väärin :sorry:

Vähän päälle vuoden oon syönyt näin, mutta jouduin jo kuopusta odottaessa radin takia muuttamaan koko syömistottumuksia ja säännöllistämään ruoka-ajat 2-3 tunnin välein syömiseksi. Tietty kyllähän mä urheilenkin 3-4 kertaa viikossa, joten kulutustakin on, mutta ahdistaahan se, kun paino nousee. BMI mukaan olen lievästi lihava :smiley-angry002 ehkä mä vaan lopetan vaa'alla käynnin.

WM: Taitaa hormonit olla kans juhannuksen vietossa kun tolla tavalla heittelevät! Erikoista on.. Toivotaan asioiden selviävän pian.

Toivottelen toiveikasta juhannusta kaikille varovaisen juhannusplussan myötä! Katsotaan mitä tuleman pitää..
WP_20160624_08_02_51_Pro.jpg

Ihanaa amorous, onnea! :)

Rentouttavaa juhannusta kaikille! Täällä tosiaan päästiin eilen peittoja heiluttelemaan, eli ovis tuli hyödynnettyä pariin otteeseen.

Täällä ihme kierto loppumassa :) jes!
Jospa seuraava olisi normaali ja mahdollinen seuraava plussa pysyvä. En tikuta. Teroja syön kp15-24 jos saisi tätä kiertoa niillä normalisoitua.

Kp 20 taitaa olla nyt. Alavatsaa jomotteli jonkun aikaa, nyt tuntuu vasemmalla puolella ilmeisesti keltarauhanen kipeästi.. olisiko ollut ovis siis jo ihan normaalisti? :) Ovisoireita oli paljon silloin kierukan poiston jälkeen ja limat myös sellaiset. Nyt tuntuu olevan Sahara.. :D Jännittää lähinnä, että miten oma kierto palautuu, mutta tietenkin sitä miettii kaikkia mahdollisia oireita myös. :D

Täällä kp 4, joten tylsää aikaa elellään...

Jospa elaffy ovis olis ollut ja pääsisit jännäilemään jo nyt tuloksia!

No olisihan se.. pieni shokki ehkä kuitenkin! :D

Elämä kaksosten kanssa on ollu ihanaa, mutta myös hyvin raskasta alussa. Lääkärin kanssa juttelin asiasta, että mikä todennäköisyys meidän on saada kaksoset uudestaan. Mikäli tytöt ovat epäidenttiset, oli lääkärin mielestä todennäköisyys saada myös toiset kaksoset merkittävä. Tytöillä on ollut omat istukat kohdussa, jolloin todennäköisesti ovat epäidenttiset, mutta koska ovat samaa sukupuolta, on olemassa mahdollisuus, että olisivatkin identtiset. Tällöin olisi aivan sattumaa, että meille on tuplat tulleet, eikä riski toisista olisi yhtään sen suurempi kuin kenelläkään muullakaan. Kaksoset ovat suuri rikkaus, mutta olen minä miettinyt monta kertaa, haluaisinko siihen vapaaehtoisesti ryhtyä uudestaan.. Neljä alle kaksivuotiasta ei ehkä ole se tilanne, johon eritoten haluaisin pyrkiä! :D Kolme nyt varmaan vielä menisi, vaikka toki eihän minulla ole mitään käsitystä, millaista meidän elämä tulee olemaan esim vuoden päästä.

Haluttiin pelata varman päälle, että ikäero jäisi ainakin alle kolmeen vuoteen. Toki eihän mikään ole varmaa! Tilastollisesti raskaaksi tullaan kuitenkin vuoden sisään yrityksen aloittamisesta ja haluaisin uskoa ja toivoa meidän kohdalle sitä. Jos raskaaksi satun tulemaan nopeasti, se ei ole vahinko, mutta ehkä pieni hetki tässä voisi mennä.. tai en tiedä! Hullu taidan olla joka tapauksessa! :D

Plussailkaa muut nyt pian, että on itsellä edes jotain jännitettävää, kun meillä tuskin tulee mitään tapahtumaan ihan hetkeen.. :)

Loppuikin tämä ihmettely lyhyeen. Menkathan ne sieltä saapuvat vain! :D

Takaisin