Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meninkin parjaamaan miestäni eilen, tänään asiasta keskusteltiin ja oli jo paljon suopeampi!! Selvästi oli yön miettinyt asiaa <3

Sovittiin, että kierukan poistan ja katsotaan milloin tärppää. Soitin terveyskeskukseen ja heinäkuulle ei saanut aikoja ja seukki aika menis syyskuulle kun ei vielä ollut elokuullekkaan aikoja!!!

Onko kukaan yksityisellä käynyt poistattaa, paljon kustansi? Enhän mie malta paria kk odottaa :D

Eipä tuo yksityiselläkään taida maksaa kuin käyntimaksun verran. Halvimmillaan taitaa olla joku 40-50€? Soittele lääkäreitä ja kysäise hintaa. :)

Voikohan mennä ihan yleislääkärille vai pitääkö olla gynekologi?

Vastaan itselleni: Raskaudenehkäisyyn tarkoitettu kupari- tai hormonikierukka asetetaan ja poistetaan gynekologin vastaanotolla.

En tähän ryhmään kuulu mutta Pilvenhattara, Minä olen kans vasta poistanut kierukan ja silloin soitin tk niin aikoja ei tosiaan ollut mutta ne käski mennä terveyskeskuksen akuuttivastaanotolle jonottaan ja lääkäri kävi ottamassa kierukan pois. Ei tarvinnut odottaa kun samana päivänä sai pois :)

Mima_: minulle sanottiin,että voit toki kokeilla mennä akuuttivastaanotolle josta voivat pistää eteenpäin, mutta antoi ymmärtää että jos mitään vaivaa ei ole niin ei pitäisi mennä sinne.

Kiitos teille onnitteluista:rolleyes: vähän vielä varovaisesti silti kyllä olen... ei vielä tänään olleet testit lootassa joten josko huomenna sitten, kun tilasin ne sillä "nopsaan"-periaatteella :happy:

Tuosta kuumeilusta... En tiedä olenko itse tänne aimemmin kirjoittanutkaan mutta juurikin tuosta kuumeilusta, että sinällään mulla ei kyllä sitä vauvakuumetta ole ollutkaan, koska se itse vauva-aika on väsyttävää ja puhti on varmasti välillä aika poikki... mutta se kaipuu kolmannesta lapsesta on silti hyvin vahvasti läsnä, ja odotankin jo kovasti sitä aikaa, että ollaan taaperoiässä ja isosisarukset on myös vanhempia :love017 Elkää käsittäkö väärin, tottakai mä nautin myös siitä vauva-ajasta mutta ajatus kolmannesta on kummunnut jostain kauempaa kun on katsonut noita kahta vaikka leikkimässä yhdessä hiekkiksellä, että kyllä sinne vielä yhdet lenkkarit mahtuu :Heartpink

Ainiin! tervetuloa uusillekkin tänne, olkoon onni myötäinen! :sign19:sign17:sign19:wav

Huomisen jälkeen pitää varmaan ottaa kalenteri kauniiseen käteen ja alkaa laskemaan viikkoja, mikäli se vielä plussaa näyttää... ja uskaltautua ehkä siirtymään tuonne toiselle puolenkin :oops:

Liitynpä mukaan. Lapset 6 ja 1,5 vee ja kolmas toiveena; viime kuussa jätetty ehkäisy pois. Mies ei ensin oikein halunnut alkaa yrittää, enkä tahtonu painostaa, mutta ykskaks sitten ilmoittikin että eipä se haittais jos tulisin raskaaksi. :Heartred Toivoi silti ettei oteta paineita asiasta. Mies siis tjottailee ja minä Yritän:grin Seuraan kiertoa ja koitan hoitaa ajoitukset kohdilleen ilman että miehen tarvii päätään niillä vaivata.

Tuosta kierukan poistosta, ainakin rovaniemellä varasin vain ajan terveyskeskukseen ja hoitaja otti pois. Tosin mulla poiston syynä ei ollut vielä tuolloin raskaustoiveet vaan ihan vaan mirenan aiheuttama sietämätön olo! Vieläkin suututtaa, piti muka olla niin hyvä ja haittavaikutukseton. :smiley-angry007

Mutta joo. Tsemppiä kaikille muillekki yritykseen.:smiley-bounce012

Muoks. Onnea piia84! :) Sinun ajatukset kolmannesta kuulostaa muuten hyvin paljon samalta ku mitä ite ajattelen. Vauva-aika ihan ok, mutta ku ennen ootti NIMENOMAAN sitä vauvaa, niin nyt jotenki haaveilee siitä ajasta kun se vauvaki on jo vähän isompi touhuilija. :Heartred

Ja selvennänpä vielä : kierukka poistettiin toukokuussa, kumi jätettiin pois kesäkuun puolivälissä. Kahdet menkat tullu poiston jälkeen. Toivottavasti ei enempää tulis:love2

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Lavinia! :) Olkoot vierailusi mahdollisimman lyhyt tässä ryhmässä ja pääset plussaamaan :)

Mä jaan teidän näkemykset "vauvakuumeesta". Meille on nyt jo se kolmas matkalla ja olen varautunut että ensimmäinen 1/2 vuotta vauvan synnyttyä menee aivan sumussa. Ja varmaan useampi tuleva vuosi! :D Ja kaiken lisäksi haaveilen vielä lisääkin lapsista.
Haaveilen siitä mitä elämäni, arkeni, olisi 10 vuoden päästä. Minä olisin päälle 42, Esikoinen olisi kohta 13, veli 12, tuleva sisko 10 ja toivoisin että perheessä olisi vielä parikin pikkusisarusta, kenties ei edes vielä kouluiässä olevaakin. Ihan pikkuvauva-aika olisi helpottanut ja arki olisi täynnä elämää <3

Joskus olen kuullut, että usein äideille jää yhden lapsen kaipuu, vaikka lapsia olisikin. Enpä tiedä.
Mä olin kahden ekan jälkeen varma, etten enää halua lisää.
Vajaassa 10 vuodessa mieli muuttui.
Nyt, kun kolmas on tulossa, niin tiedän tämän olevan viimeinen. Kyllä tämä määrä riittää, ja ikääkin jo on, nyt tulee myös kolmas sektio, joten tarkoitus on samalla laittaa piuhat kiinni.
On ehkä vähän haikea olo, onhan se lopullista, mutta olen tyytyväinen. Olen saanut jo niin paljon :) ja toivottavasti joskus tulevaisuudessa saan lastenlapsia :)

Täällä näyttää kovasti et olisi kp1 :)
Yk9 käynnistyy. Vuosi yritystä 2vk päästä. Pitkät kierrot kun yk ei 12.
Nyt lyhennän kierron terolutilla ja sit seuraavasta ultraan kera pillereiden :)
Katsotaan josko seuraava vuosi tuo pysyvän plussan :)

Mä oon ihan varma että tämä kolmas on se viimeinen meille. Miehen kanssa saanut tehdä töitä että lämpeni ajatukselle ja tosiaan vaikka minäkin vauva-aikaakin odotan niin haluan myös pian siihen vaiheeseen, kun kaikki lapset on jo toimivia tapauksia ja saadaan aloittaa uusi elämänvaihe. Kolme on mun päässä jo monta ja tulen olemaan lapsistani enemmän kuin kiitollinen <3

Täällä ovispäivä, kp14, huomenna dpo1. Aamulla varmaan irtosi munasolu kun niin kovasti poltteli. Lauantaina ja tänään iltapäivällä pupuiltu, toivotaan että lauantai ei ollut liian aikaisin tai tänään liian myöhään..

Mä aattelisin myös, että kolmas olisi viimeinen, johan minun ikäni asettaa omat haasteensa lisääntymiselle. Mutta tosiaan, jollei tule, sitten ei tule.. harmittaa sekin ajatus toki, että jää puuttumaan se yksi, mutta enpä minä sille mitään sitten voi.

Tänään käytiin Tykkimäessä perheen kesken ja enkös minä kesken päivän vessareissulla huomaa, että pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista paperiin :eek: Piti pyyhkäistä toisen ja kolmannenkin kerran ja lisää tuli. Mulla ei ollut yhtään siteitä mukana, muttei reissussa mikään hana onneksi auennutkaan, vähän vaan tullut jokaisen vessakäynnin yhteydessä pyyhkäistessä. Kotona sain laitettua jo siteen housuihin ja nyt sit vaan odotellaan. Nyt siis kp 22, womanlogin mukaan ja ilmeisesti taas lyhyempi kierto tai sitten sama, mikä silloin muutama vuosi sitten ennen kuopusta eli tuhrutti viikon ennen menkkoja ja sit ne alkoi kipeinä ja samanlaisina kuin ennenkin. Onneksi en ehtinyt innostua tästäkään kierrosta :smiley-angry003

Täällä kans tänään kp 1. Tällä kertaa sentään oli kierto se normaali 28 vrk. Ihan hyvillä mielin siis toiseen yrityskiertoon. :)

tiikeriluukas: voiko olla kiinnittymisvuotoa? mulla tuli esikosta ihan kunnolla tuhrua kiinnittymisajankohtana :)

miuk: tykkäys normikierrolle

Miuk, oon nyt koneella ja näen tästä ton sun allekirjoituksen. Meillä on samanikäiset esikoiset :) Kirjoittelitko silloin Syyskuiset 2013 -ryhmässä? :) Plussatuulia uuteen kiertoon! :)

Miuk, oon nyt koneella ja näen tästä ton sun allekirjoituksen. Meillä on samanikäiset esikoiset :) Kirjoittelitko silloin Syyskuiset 2013 -ryhmässä? :) Plussatuulia uuteen kiertoon! :)

En kirjotellut vielä silloin. Tunnukset loin, mut ei sit koskaan tullut lähdettyä mukaan keskusteluun. :) Kunnolla löysin foorumin sit kkm jälkeen, kun kaipasi vertaistukea.

WM, toivoin samaa, mut vuotelu runsastui ja tänään ollut kp1. Viime kierto jäi 22 päivään, mikä on taas ollut tosi lyhyt ja kuitenkin oon ihan varma et siinä kierrossa oli oviskin.

Mun osalta eilinen reissu päättyi surkeasti, nimittäin mahatauti siirtyi mulle vajaan viikon viiveellä. Onneksi en ole tänään enää oksennellut, vaan se "lysti" jäi eiliseen, samoin kuin aiheeseen liittynyt kuumeilu. Nukuin yön sohvassa, kun en vatsakivuilta ja kuumeilulta pystynyt asettumaan omaan sänkyyn. Tää päivä onkin mennyt nukkuessa, oon jaksanut olla hereillä kerrallaan vain pari tuntia.

Takaisin