Täällä menkat ohi ja gelee royalet aloitettu tänään. Mielenkiintoista nähdä onko vaikutusta kiertoon. Jos tässä kierrossa raskautuisin niin en kuitenkaan noiden pillereiden piikkiin laittaisi, koska olen ainakin tähän asti tullut helposti raskaaksi... katsotaan miten käy!
Totta elaffy, neljä alle kaksivuotiasta ei oo ehkä se tilanne mihin kukaan meistä vapaaehtoisesti haluaisi. Mäkin oon miettinyt että jos nyt kolmas raskaus toisinkin kaksi vauvaa niin siinäkin olisi ihan riittävästi hommaa, vaikka esikko olisikin jo 5v
Missä muut menee? Täällä siis kp5 ja yk 2 (jos tuota meidän ekaa yritystä voi ees yritykseksi sanoa)
Totta elaffy, neljä alle kaksivuotiasta ei oo ehkä se tilanne mihin kukaan meistä vapaaehtoisesti haluaisi. Mäkin oon miettinyt että jos nyt kolmas raskaus toisinkin kaksi vauvaa niin siinäkin olisi ihan riittävästi hommaa, vaikka esikko olisikin jo 5v
Missä muut menee? Täällä siis kp5 ja yk 2 (jos tuota meidän ekaa yritystä voi ees yritykseksi sanoa)
Ehtiihän tuo vielä tosin muuttuakin, mutta jollei niin ensi kierrossa tapahtuu :)