Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä menkat ohi ja gelee royalet aloitettu tänään. Mielenkiintoista nähdä onko vaikutusta kiertoon. Jos tässä kierrossa raskautuisin niin en kuitenkaan noiden pillereiden piikkiin laittaisi, koska olen ainakin tähän asti tullut helposti raskaaksi... katsotaan miten käy!

Totta elaffy, neljä alle kaksivuotiasta ei oo ehkä se tilanne mihin kukaan meistä vapaaehtoisesti haluaisi. Mäkin oon miettinyt että jos nyt kolmas raskaus toisinkin kaksi vauvaa niin siinäkin olisi ihan riittävästi hommaa, vaikka esikko olisikin jo 5v

Missä muut menee? Täällä siis kp5 ja yk 2 (jos tuota meidän ekaa yritystä voi ees yritykseksi sanoa)

Hurjaa se olisi elaffy, jos pamahtaisi toiset tuplat :O :D Suuri rikkauskin kyllä tietysti :)

Täällä menossa kp... ööööö.. ehkä 24/28-29. Nyt on ollut ajatukset vähän muualla kun esikoinen mursi kätensä lauantaina ja eilen leikattiin :/ Tänään päästiin vasta kotiin niin en ole kyllä ajatustakaan suonut näille vauvajutuille. Josko nyt sitten taas kun arki lähtee rullaamaan kipsikätisen pojun kanssa.

Hmmm... voisikohan tuota geleetä käyttää imettäessä? :confused:

Yksi nainen seitsemästä miljoonasta saa kuulemma useammat kaksoset, mutta tiedän niitäkin äitejä useampia. :D Myös perheitä, joissa on kaksoset ja sen jälkeen tulleet vielä kolmoset! :eek:

Täällä kp 13, kai, ovista pukkaa/menossa tms.

heinukka, voi sun esikoista! Toivottavasti käsi tulee pian kuntoon! Kurjaa näin kesällä, mutta onneksi pienet paranee nopeasti :)

Mun kauhuskenaario on ollut molemmissa raskauksissa kaksoset.. mahiksia kai olisi kun miehen isä oli kaksonen ja munkin suvussa on kaksosia. Mutta ehkä esikoisen kohdalla kaksikin olisi mennyt, kuopuksen kohdalla ois pelottanut ja lujaa. Nyt varmaan oisin alkuun huolissani, mutta kaikesta selviää, uskon minä. Apua tarvisin ja ehkä esikoinen ja kuopus olisi osan aikaa jossain virikehoidossa tai sitten yrittäisin jonkun joskus meille kotiin.

TiikeriLuukas, onneksi kaksosuus voi periytyä vain äidin puolelta. :) Miehen siittiöillä ei ole osaa, eikä arpaa siihen, montako munasolua naiselta irtoaa. Identtisyys ei ole tilastollisesti periytyvää. :)

Kaksoset ovat varmasti monelle naiselle järkytys, vaikka niitä olisi toivonutkin. Onneksi niistäkin selviää hengissä. :)

Joo ei se tietty oo nyt mikää 100% varma viel täs vaihees mut emmää silti usko :D

Onk muil jännii päivii?

Täällä menossa kp20/28. Tosin kierukka otettu kierron alkuvaiheessa pois joten ei mitään suuria odotuksia ole tästä kierrosta :rolleyes:

Heluna, kupari vai hormoni? :) Minulla otettiin pari viikkoa sitten mirena pois ja uusi kierto alkoikin näköjään näin nopeasti. :)

Plääh heinukka negasta :wtf: Ehtiihän tuo vielä tosin muuttuakin, mutta jollei niin ensi kierrossa tapahtuu :)

Elaffy, mä oon koko ajan luullut, että riittää vaan et on kaksosia suvussa, mut kun se periytyvyys noin menee niin tuskin on siinä tapauksessa mahdollisuutta. No, tuntuu tosin ettei ole edes siihen yhteen mahdollisuutta, tuli vuosi lisää ikään ja tosiaan vuoden verran ollaan tjottailtu.

Tervetuloa Heluna ja olkoon onni myötä yrityksen suhteen!

Mulla kp 15, mies ei lämmennyt eilen, mutta tänään ois kuulemma tsäänssejä. Enää tää ja huominen niin pääsen lomalle, alkaa vähän jo piiputtaa tää työnteko.

Elaffy, mulla oli kans mirena. Kävin kolme kertaa otattamassa sitä pois ja aattelin et oli kyllä viimene kierukka minkä otan vaikka muuten on kyllä sopinu mainiosti. Mulla oli menkat just sillo ku kierukka otettiin pois.. tai jos niitä ny voi menkoiks kutsua ku vuoto oli niin vähäistä. Tuliks sulle menkkoja kierukan aikaan?

Kiitos tiikeriLuukas :happy:

Heluna, minulla oli jonkin näköinen kierto koko puoli vuotta, mitä tuo ehti olla, tosin vuodot olivat vähän niukempia. Oli vain kovin epäsäännöllinen ja heitteli noin 23-40 päivää. Vaikea oli arvioida, kun välissä saattoi olla vain viikon verran vuotamatonta aikaa ja sitten alkoi taas tiputtelu.. :rolleyes: hetken ehti olla kupari ennen mirenaa, mutta se ei jostain syystä sopinut tai oli huonosti asennettu. Painoi ilmeisesti kohdun seinämää ja aiheutti jatkuvia kipuja.

Minulla kierukka otettiin pois ilmeisesti kp9 ja pari päivää sen jälkeen tuli pientä vuotoa ja nyt taas. Epäilen tuon aiemman vuodon johtuneen vain poiston aiheuttamasta ärsytyksestä? Tämä kierto olikin vain 21 päivää, mutta toisaalta hyvä, kun nyt nopeasti pääsin uuteen. :)

Minä en kierukkaa enää toiste halua. Ainakaan hormonaalista! Kuparia voin vielä kokeilla.. Mirena aiheutti niin paljon sivuoireita, että vaikka kuinka olisi loppuneet vuoden käytön jälleen, en neljän vuoden takia ole sitä aikaa valmis kärsimään. Lisäksi kun tuo oli ilmainen, ei poisto onneksi harmittanut taloudellisesti. :)

Täällä ei kp tietoa mutta hurjan paljon. Terot aloitin maanantaina. Ne kyl käynnistää yleensä menkat. 11kk yritystä takana. Yk 8 menossa. Tuostakin näkee et kierrot on pitkiä :/
Viime menkat 13.5. siitä on aikaa. Kemiallinen sekoitti kierron täysin.

Ei kuulosta teidän kertomusten perusteella kovin houkuttelevalta ehkäistvaihtoehdolta toi hormonikierukka :confused:

Tosta kaksosasiasta, en ole lääkäri enkä siis tiedä, mutta eiks kaksosuus ole alunperin lähtöisin munasolusta? Eli sillä periaatteella kaksosuus periytyisi vain äidin puolelta?

Muoks. Tarkoitan siis, että eikö se ole siis niin että riippuu äidiniin geeneistä että onko hänellä taipuvaisuutta siihen, että irtoaa kaksi munasolua kuukaudessa tai että se munasolu jakautuu?

Juuri niin. Mies voi toki periyttää kaksosuutta tyttärelleen ja ilmeisesti periytyy voimakkaammin juuri isän puolelta. Jos munasolu jakautuu kahdeksi alkioksi, on se ihan tilastollinen sattuma, eikä periytyvä ominaisuus. :)

Mutta tosiaan, miehen siittiöt eivät saa kahta munasolua irrottamaan naiselta. :)

Takaisin