Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kysyin muuten esikoiselta eilen, että tykkäiskö hän toisesta pikkuveljestä tai sit pikkusiskosta, niin hän kuulemma tykkäis kun se olis niin pieni ja söpö :) hänen äänensävynsäki muuttui semmoseks lempeeks kun hän puhui siitä :joyful::happy: eikä kuulemma haittaa vaik se sitte ajan myötä kasvaa ja voi tulla riitoja :rolleyes: Niil tulis kyl sen verran ikäeroo et ei hänelle ja vauvalle varmaan paljoo riitoja tulisikaan. Pienempi jätkänpätkä on sit asia erikseen :grin mut hänkin kyl tykkää vauvoista ihan hulluna :)

Onnea WM!!!!

Testaamaan vaan alkuviikosta amorous :grin sitä pettyy kuitenkin jos ei ole tärppi käynyt niin mitä se testaaminen mitään haittaa... ja jos eka on nega ja muuttuu vielä plussaksi niin se vasta mukavaa onkin! Ja jospa vaikka heti se plussa sieltä tulisikin :happy:

Mun testaaminen siirtyy tiistaiaamuun, koska ollaan vasta ma illalla kotona.. Joka tapauksessa odotan ensiviikkoa, jos ei tärppää niin sitten pääsee seuraavaan kiertoon, jossa päästään toivottavasti hyödyntämään ovis kunnolla!!

heinukka, mä oon myös haastatellut esikoista et oisko kiva jos meille tulis vielä vauva :) Esikoisen mielestä olisi ja kun kysyin, millainen vauva ois hyvä, oli hän ensin sitä mieltä, että kolme tyttöä ja kolme poikaa :laughing002 Minä sit sanoin, ettei äitiparka sellaista vauvalastia pystyis mukanaan kantamaan, niin määrä sit pieneni sillai, että kaksi tyttöä ja kaksi poikaa eli tarkemmalla haastattelulla selvisi, että tyttö- ja poikavauvat riittäisi niin lopputulos olisi kaksi tyttöä ja kaksi poikaa :laughing021 Esikoinen sit vaan vähän surkeana totesi, et kun ei äiti sun mahasta vaan tuu yhtään vauvaa. On noi lapset kyl mainioita! Kuopus on niin äidin poika ja nyt jo mustasukkainen esikoiselle musta, et saa nähdä, mitä hän tykkäis vauvasta!

Täällä tuskin tarvitsee testailla vielä pitkään aikaan. Ennen kierukan poistoa vuosin pari viikkoa jotain kuukautisten tapaista ja pari päivää kierukan poiston jälkeen alkoi nyt ilmeisesti joku tyhjennysvuoto. Kohta kuukauden ollut jatkuvaa vuotoa.. :rolleyes:

Jospa tämän jälkeen tulisi nyt sitten vihdoin ovis ja ihan normaalit kierrot. Tänään tosin viimeksi katselin taas noita meidän tyttöjä, että ovat jo niin isoja.. :( Kumpikaan ei vielä kävele, eikä puhu, joten siinä mielessä tuntuvat vielä vähän vauvoilta. Muuten ovatkin jo niin reippaita ja touhukkaita taaperoita. Hulluhan minä olisin, jos en noin ihania ihmisiä haluaisi lisää elämäämme mukaan! ♡

Niinhän se Liinuska taitaa olla. Kait se pitää uskaltaa alkuviikosta testiä tehdä..oloja on kyllä moneen suuntaan. Alavattalla sellasta nippailua ja kiristämistä että jotain siellä tapahtuu, alkion muodostumista tai menkkoja, ei voi tietää. Toiveet kyllä on noususuhteiset. Itketään sitte juhannus jos huonosti käy.

Mä en pahemmin uskalla meidän lapsille vauvoista puhella tai kysellä kun ne höpöttää niistä sit jokaiselle ja paikassa missä hyvänsä :P tulisi yritys sitten julki..

Toivotaan Elaffy että kierrot palautuu pian normaaleiksi ja pääsette yrityksessä vauhtiin! Kurjaa tuollainen pitkäaikainen vuotaminen.. Tiedän itse kun minipillerien käytön aikana kierrot oli ihan sekaisin ja vielä pillerien jälkeenkin.

TiikeriLuukas ei mitää paineita mut neljä tarttis nyt sit kerralla pamauttaa tulemaan :p:grin

amorous, meilläkin on kyl semmosii höpöttäjii noi et riski on tietty olemas et ne kertoo senkin asian kaupan kassalla, niinku muutenki koko elämänkertansa yleensä :grin

Mulla tänään ovis ja se TUNTUU :confused: siinä mielessä vähän paska juttu et ei oikeen tee mieli heilutella peittoja ku mahaa nippailee nii maan perusteellisesti :confused: Alkuviikosta jännätään sit Liinuskan ja amorousin puolesta!

Jouduin sydänongelmien takia Tayssiin.

Täällä otettu hcg samalla. Se vain 9. Päivystävä sanoi et vois olla vasta nousemassa mutta itse en siihen usko.

Mä vain ihmettelen miten sain testiviivan näkymään jos hcg noin matala.

No olen iloinen et jotain on tapahtunut. Kuhan ei nyt kovin kauaksi vuodon alkaminen venyisi :/

pääsen kotiin :) tänään sydänarvo sama 60. Kotiin tulee aikoja tutkimuksiin. Jos pulssin heitot palaa hakeudun heti takaisin.

Toivottavasti ensi viikolla tännekin plussia sataa ja pysyviä sellaisia :)

Voi WM! Pelottavia nuo pumpun häiriöt, toivottavasti eivät jatku ja tutkimuksista ei mitään pysyvää löydy! Häiriön syy toki hyvä saada selville. Harmi jos ei raskautesi jatku :( voimia ja otahan rauhallisesti <3

Tsemppiä WM, toivotaan että asiat järjestyy!

Mun testaaminen siirtyy keskiviikkoon eli dpo 11, ollaan vasta ti illalla kotona... Ei mitään oireita ainakaan toistaiseksi.

Huh, tässähän tuntee itsensä ihan nuoreksi ja vastarakastuneeksi, kun on viimeiseen kuukauden aikana ollut seksiä enemmän kuin koko vuonna yhteensä.. :D Ei hormonaalista ehkäisyä minulle enää IKINÄ! Mieskin sanoi tykkäävänsä minusta nyt paljon enemmän, kun en ole kiukkuinen koko ajan ja lohkeaa hänellekin paljon useammin.. :D

Juuri ennen kierukan poistoa oli jotkut kuukautisten tapaiset. Kierukan poiston jälkeen tuli verta muutaman päivän, mutta luulen sen johtuneen ihan mekaanisesta ärsytyksestä? Nyt on ilmeisesti kp 15 ja viikonloppuna oli todella kovia mahakipuja. Nyt imettäessä nännit todella kipeät, jonka olen yhdistänyt ovulaatioon. Sellainen pieni kutkutus on, että mitä jos sittenkin tulisin raskaaksi heti kierukan poiston jälkeen..? Järki käskee vähän höllätä, sillä mikään kovin helposti raskautuva en ole ollut koskaan. Toki synnytyksen jälkeen tilanne voi olla toinen. Kkm jälkeen tytöt saivat alkunsa neljännestä kierrosta. :) Kesken mennyttä yritettiin vuosi.

Huh, miten olo on nyt hyvä ja kevyt. Pää ihan vauvahöttöinen, mutta niin kauan kuin pysyy tällaisena kevyenä tämä yritys, on kaikki todella hyvin. :)

Mitä WM:lle kuuluu? Onko tilanne selvinnyt mihinkään suuntaan? :)

Tsemppiä pitkään yrittäneille! Jospa kesän valo saisi elimistön heräämään.. :) ♡

Mä aion testata huomenna, ei pysty odottelemaan... huomenna dpo 10, luteaalivaihe normaalisti 12 päivää.

Jännät paikat, Liinuska ja amorous ! Pistäkää tänne sit tietoa mikä tulos tuli :) Onko mitään oireita ilmaantunut?

Takaisin