Huh, tässähän tuntee itsensä ihan nuoreksi ja vastarakastuneeksi, kun on viimeiseen kuukauden aikana ollut seksiä enemmän kuin koko vuonna yhteensä.. :D Ei hormonaalista ehkäisyä minulle enää IKINÄ! Mieskin sanoi tykkäävänsä minusta nyt paljon enemmän, kun en ole kiukkuinen koko ajan ja lohkeaa hänellekin paljon useammin.. :D
Juuri ennen kierukan poistoa oli jotkut kuukautisten tapaiset. Kierukan poiston jälkeen tuli verta muutaman päivän, mutta luulen sen johtuneen ihan mekaanisesta ärsytyksestä? Nyt on ilmeisesti kp 15 ja viikonloppuna oli todella kovia mahakipuja. Nyt imettäessä nännit todella kipeät, jonka olen yhdistänyt ovulaatioon. Sellainen pieni kutkutus on, että mitä jos sittenkin tulisin raskaaksi heti kierukan poiston jälkeen..? Järki käskee vähän höllätä, sillä mikään kovin helposti raskautuva en ole ollut koskaan. Toki synnytyksen jälkeen tilanne voi olla toinen. Kkm jälkeen tytöt saivat alkunsa neljännestä kierrosta. :) Kesken mennyttä yritettiin vuosi.
Huh, miten olo on nyt hyvä ja kevyt. Pää ihan vauvahöttöinen, mutta niin kauan kuin pysyy tällaisena kevyenä tämä yritys, on kaikki todella hyvin. :)
Mitä WM:lle kuuluu? Onko tilanne selvinnyt mihinkään suuntaan? :)
Tsemppiä pitkään yrittäneille! Jospa kesän valo saisi elimistön heräämään.. :) ♡