Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Huoh, no tänäänhän sitten lähes plussa ovistestiin, eli illalla varmaan näyttää jo plussaa... ja tosiaan mies tulee kotiin vasta lauantaina. Miten nyt tuntuu että tää on niin vaikeeta, vaikkei olla päästy ees vielä kunnolla yrittämään :sad001

Kierto ollut siellä 28 paikkeilla, mutta nyt lyhenee vielä ainakin päivällä. Se tästä vielä puuttuu että alkaa menee kierrot ihan tosi lyhkäisiksi...

Toivottavasti muilla parempaa onnea!

En ole raskaana, mutta ostin eilen pregchekit marketista ja halusin kokeilla millaisen viivan antaa. Oon saanut siis näistä joka kerta jotain huijausviivoja eikä tää uusinkaan ollut poikkeus. Tää on aamulla tehty ja tänään kp12. Kuva otettu kuivuneesta testistä. Eli luotan näihin vain kun kunnon viiva tulee heti näkyviin.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    734.1 KB · Katsottu: 168
Jee, täällä lähti ovistesti vihdoin vahvistumaan :) nyt kp 23 kaiketi.. Ei siis vielä tasavahvoja viivoja mutta lähellä on.. Ihanaa, oon niin iloinen jos kroppa nyt lähtis toimimaan! Tiedän mitä viikonloppuna tehdään :P

Mukavaa viikonloppua muillekin!

Hienoa amorous!!

Mäkin sain äsken selvän ovisplussan ja mies tulee vasta huomenna kotiin :arghh: no seuraavalla kerralla sitten..

Liinuska, eihän se huomenna välttämättä myöhäistä ole, kun ovisplussastahan munasolu oli vielä, mitä..vuorokauden (?) hedelmöityskelpoinen. Ja aina kannattaa yrittää :) pysyy mieskin tyytyväisenä!

No toi alin on kyllä jo niin lähellä että!!!!

Mulla tulee aina toi testiviiva tummemmaksi kuin kontrolli, eli jos toi ois mun ni mulla ois plussa varmaankin vasta aamulla.

Mutta hommiin ja äkkiä amorous!! :grin

Heippa kaikille! :) Täällä äiti, jolla samoja varovaisia ajatuksia kuin elaffylla ja miukilla :) Meillä pojat 9/12 ja 10/14. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita piisaa :D

Meillä on ollut pitkään ajatus, että kolmannen yrittäminen voitaisiin aloittaa tossa ens vuoden alkupuolella. Silloin olisi pojat isompia ja pienempikin jo omatoimisempi, osaisi itse pukea ja olisi varmaan jo kuivakin. Myös töiden kannalta se saattaisi olla hyvä ajankohta. Olen nyt ollut viimeiset 7kk töissä ja jatkosta ei ole vielä tietoa. Aiemmat vauva-ajat on menty minimiäitiysrahalla koska olin silloin opiskelija, joten nyt haluaisin kolmannen kohdalla vähän paremmat äitiysrahat. Siksi olisi hyvä odottaa hetki sitä kolmannen yrittämistä, et varmasti olisin töissä oltu ennen äippälomaa. Näiden lisäksi olisi kiva saada tätä painoa pois ni olis raskausaika helpompi... Mulla on jäänyt lasten odotusajoista 17kg painoa ja siitä olis edes osa kiva saada pois ennen.

MUTTA: kaikista näistä hyvistä yrityksen lykkäämisen perusteluista huolimatta vauvakuume on hiipinyt vaivihkaa meidän kummankin mieleen ja uhkaa ottaa voiton järjestä :nailbiting: :grin Jospa nyt edes sen aikaa malttaisi odottaa että saisin tiedon saanko jatkaa syksyllä samassa työpaikassa. Tiedon pitäisi tulla vielä tän kuun aikana.

Kovasti siinä oli nyt omaa asiaa, mutta ihanaa päästä purkamaan ajatuksia :happy: olen lueskellut teidän kuulumisia täältä ja myötäelänyt :D Toivon navakoita plussatuulia teille! Ootte jaksanut kauan yrittää!

Meillä alkoi nyt tällä viikolla virallisesti eka yrityskierto. :) Rennolla meiningillä mennään, aiemmat raskaudet on kaikki tärpännyt nopeesti. Kova vauvakuume on.

Heinukka, tervetuloa kuumeilemaan! Tämä kuumeen nouseminen ja sen ajankohta on sellainen asia johon itse ei oikein voi vaikuttaa. Se kuume nousee silloin kun tahtoo :P

Täällä menossa kp 5/28. Kierron pituus kyllä vaihdellut synnytyksen jälkeen, mut lasketaan nyt tolla 28:lla.

Täällä on ehkä kp7, mutta pari viikkoa oli yhteensä jonkinlaista vuotoa, joten ihan varma en ole. Mirenasta huolimatta oon ollut kuukautiset tai ainakin reilumpaa vuotoa edelleen. Kierto on heitellyt nyt todella paljon ollen kaikkea 23-75 päivän välillä.. synnytyksen jälkeen normaali kierto oli jotain 30 paikkeilla. Toivon, että puolen vuoden hormonikierukan käytön jälkeen kierto palautuisi säännölliseksi mahdollisimman pian. Minulla oli siis aluksi kupari, mutta se ei sopinut ja lääkäri halusi vaihtaa mirenaan. Tämäkään ei ole tuntunut hyvältä.

Niin totta amorous :grin

Elaffy sama täällä: mulla on nyt vaihdellut jonkin verran tuo kierron pituus. En kyllä yhtään edes tietäisi missä kohtaa se ovis on ja missä kohtaa sitä ehkä lähtis tikuttelemaan (jos tikutellaan tai ylipäätään vielä yritetään)

Meil on nyt ollu kortsut ehkäsynä, en oikeen välitä noista pillereistä. Niin nyt ollaan täs parina kuukautena jätetty kortsut laittamatta ja käytetty sitä tuiki toimivaa vetäytymistä :joyful:

amorous, nyt pidetään peukkuja, että tärppää! :)

Tervetuloa heinukka! Ollaan kuumeiltu aikoinaan pikkukakkosia, kirjoittelin silloin dellana :) Ja nuo ajatukset on niin tuttuja! Kuopukseni synnytettyäni olin ihan varma, että lapset on tässä, tosin niin olin myös esikoisen kohdalla. Kummankin synnytys oli omalla tavallaan rankka. Ehkäisyä ei koskaan otettu käyttöön. Mutta ei mennyt montaa kuukautta, kun miehen kanssa pohdittiin ja sain häneltä lupauksen että yritetään kolmosta. Tässä sitä vielä yritetään, vuotta myöhemmin, mutta ehkä tällä kertaa vähän armollisemmin kuin pikkukakkosta aikoinaan. Nyt minulla on toki enemmän ikää taas ja yritysaikaa enää pari vuotta, mutta yritetään nyt sit kuitenkin :)

Mulla on kierrot olleet aika lailla samoja 26-29 päivää, mutta joukkoon mahtuu joitakin 32 päivän ja sit myös 22 päivän kiertoja. Jälkimmäiset ilmeisesti ovuloimattomia. Tunnen ovikset ihan ok, joskin tässä kierrossa ei ollut mitään merkkejä ja menkkakrampitkin alkoivat vähän ennen viikonloppua. Oon melko varma että ovis jäi saapumatta, mutta menkkojakaan ei vielä näy. Ke-pe pitäisi viimeistään alkaa. Mä en oo pahemmin turhaan päässyt testailemaan, ja toisaalta hyvä niin.

Nyt kp 24/23-32, ootellaan menkkoja, kun ei muusta tiedetä.

Takaisin