Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä myös plussattu eilen ja tänään oli pakko digillä vielä varmistaa... Rv 4+2 omien laskujen mukaan..

Onnea plussista ja kesäisiä plussatuulia tänne.

Onnea Sandy tyttölupauksesta!

Onnea myös natskulille! Tuliko plussa nopeesti yrityksen aloituksesta vai mitenkä?

Mulla kp 22 ehkä.. womanlogista yleensä tarkistan kp:t, kun en itse jaksa niitä laskea. Enää alle viikko menkkoihin, vastahan ne oli :oops:

Onnea natskuli :)

Hormiga: Oliko sulla myynnissä digi ovistesti?
Pipanat: Oliko niin että sä olit ostamassa ne?

Ajattelin tähän kiertoon kokeilla niitä :) nyt kun kierto on 36pv tasoittunut pystyn oviksen hyvin arvioimaan. Haluan vain nähdä miten digitesti siihen reagoi.

WM kp2/36

Täällä kp1 ja huomenna tilaan testit. WM mä tilaan CB:n kaksoishormoni ovistestin. Siinä kun näkee että nouseeko myös estrogeeni niin tietää sit samalla senkin. Apteekissa ne on järkyttävän kalliita mut kotitesti sivulla ne oli 28% alennuksssa. Ja siellä myydään myös 20tikun paketteja mitä ei ole apteekeissa. Menee sit tarvittaessa usemman kerron.

Minulla on kans kierto tosi tasainen. Ovis kp12-14 ja kierto 28-30 pv. Ovista alan yleensä tikuttamaan kp9 niin ehtii mukaan ne vilkkunaama päivätkin. Vaikka eipä ne tähän mennessä mitään ole auttaneet...

Näin nyt viestit, oltiin reissussa. Mulla on siis 20kpl CB:n kaksoishormonitestejä käyttämättä. Paketin olen avannut, kun tohkeissani halusin valmiiksi lukea käyttöohjeet... mutta en ehtinyt käyttää. Tilasin ebaysta, niin ohjeet on vain englanniksi. Ovat turhia mulle nyt :) ja mielelläni myyn pois.

Täällä alkoi eilen illalla tipputteluvuoto joka tänään runsastui ja sai seurakseen kovat menkkakivut, rv 7+1 olis ollut tänään. Että se siitä sitten :(

Toivottavasti muille kuuluu parempaa <3

Eiiiiiii :arghh: Tuo on niiiiiiin epäreilua! Voimia sinne!

Täällä kp5 ja ilmeisesti geleet tekee sen että alavatsaa turvottaa jo nyt. Eilen tajusin kun tutkin kalenteria että taitaa tämä(kin) ovis jäädä vähälle hyödyntämiselle... Mies on työmatkalla niin et päästään tallettamaan kp9, yleensä kp12 ovis, ja sit vasta dpo1 päästäis uudelleen talletus puuhiin. Mä niin toivon et ovis ois kp13 tai 14 niinkuin joskus on ollut mutta yleensä se on kp12. Turhauttaa...

Kiitos!
Mulla oli kyllä alusta asti kovin epävarma olo. En osaa sanoa miksi mutta en tahtonut uskoa tähän raskauteen kunnolla. Oireetkin oli ihan minimit..

Täällä plussattu eilen. Tämä testi tän päivän! Dpo 11 tänään

Liitteet

• 1463652687916.jpg
    1463652687916.jpg
    54.4 KB · Katsottu: 166
Pahoittelut amorous:sorry:

Kirpulle onnittelut!

Toivottavasti natsaisi kuitenkin Pipanat ja onnistuisi talletella!

Kp 28/22-32 ja vuotelu alkanut. Huomenna lienee kp1 ja yk ehkäjotainentiedämitä

Osanotto amarous :Heartred Kliseiltähän nämä kuulostaa, mutta silti haluan toivottaa ensi kerraksi pysyvää plussaa ja vauvaa vuodelle 2017 :Heartred

Kirpulle onnittelut! Tarraliimaa ja liimasukkia ja liimatarroja ja muita mukaan :happy:

Pipanatille ovisonnea, toivottavasti ovis yllättää tai löytyis sitkeitä kavereita :happy:

Itsellä on vähän kehno fiilis kun tuli huudettua lapsille iltasella. Mulla on tyttö 2v8kk ja poika 1v5kk. Iltasella tietysti riehaantuvat. Mä en vaan jotenkin jaksanut enää sitä järjetöntä menoa. Tuli oltua ihan liian ilkeä :sad001 Tyttö tuli sit multa pyyteleen anteeksi, vaikka ei ollut mitään anteeksi pyydettävää. Siitä vasta mulle tulikin huono omatunto, ja ihan syystä. Onneksi sitten rauhassa saatiin lukea iltasatua, halailla ja pusutella. Ja minä pyysin lapsilta anteeksi. Jäivät sänkyihinsä nukkumaan.
Pitää tästä painua ihan just itsekin petiin ja muistaa että huomenna on uusi päivä!
Kyllä tässä on ihmisenä valtavan ison kasvun paikka :Heartred Vihaan tätä tunnetta mikä mulla nyt on, en koe olleeni hyvä äiti tänään ja tosi kurja käydä näin nukkumaan.

Tuleeko muille usein näitä fiiliksiä?

Syyskuussa pitäisi syntyä tämä meidän kolmas. Tiedän että silloin oma äitiyteni joutuu koetukselle. Etenkään silloin en halua sortua tämmöiseen käytökseen. Harmittaa ettei meillä oikein ole ketään jotka voisi lasten kanssa touhuta, viedä heitä jonnekin, olla mukana leikkien. Kaikki semmoinen "toiminta" on sitten itse järjestettävä, muuten ovat kaiken aikaa tässä kotosalla. Onneksi lapsenvahteja saadaan jos semmoista tarvitaan. Mutta hieman olen kateellinen niille kavereille, joilla esim isovanhemmat, kummit, tädit/sedät oma-aloitteisesti haluavat hakea/viedä lapsia omiin touhuihin mukaan. Mites muilla?

Meillä tytöt ovat vielä niin pieniä, ettei heille ole oikein edes hoitajia tarjolla kuin muutamaksi tunniksi. On harvinaisen hankalaa saada tytöt jollekin hoitoon.. Tiedän, että jatkossa, kun tytöt ovat vähän isompia, on meillä mummia ja muita, jotka voivat ohjelmaa järjestää.

Äitiyskin on inhimillistä. Etenkin väsyneenä tulee myös lapsille käyttäydyttyä huonosti ja sanottua asioita, jotka kaduttavat. Minusta on hyvä, että lapset oppivat kaikkien tunteiden olevan sallittuja ja kotona niitä voi turvallisesti näyttää. Tärkeää on tietysti muistaa pyytää aina anteeksi ja isomman lapsen kanssa voi jo keskustella asiasta.

Miehen kanssa käytiin vakava keskustelu kolmannesta lapsesta ja siitä, mitä kumpikin haluaa. Mies haluaisi hetken vielä odottaa, mutta oli lopulta kyllä samaa mieltä, että ehkä aiemmin yritystä on jo parempi. Meillä kun ei nuo raskaudet ole ajatuksen voimalla alkaneet.. Molempia pelottaa ja mietityttää, jos olisi joskus kolme lasta. Se lapsen kaipuu on kuitenkin niin järjettömän iso tunne, että se tekee ihan hulluksi! Olen yrittänyt selittää itselleni järjellä, miten kahden kanssa on hyvä ja nautitaan näistä. Elämä alkaa juuri tuntua helpommalta.. Miksi minä haluan tähän uuden vauvan sotkemaan kuviot?

Muokattu viimeksi:
Sandy, mulla tulee kans huudettua välillä lapsille, etenkin kun riehuvat tms. Mun lapset on 4vee ja 1vee 9kk ja ovat jo hyvän aikaa ottaneet yhteenkin. Pahimmillaan olen päivinä, jolloin myös työt stressaavat enkä aina pysty suodattamaan kaikkea töissä osaksi saatua paskaa pois ennen kotiinmenoa enkä kotona sitten aina meinaa jaksaa huutoa, riehumista, toisen ärsyttämistä ym.

Mun mielestä tärkeintä on osoittaa lapsille, että vaikka hermot menikin, niin rauhoitutaan ja jos on aihetta, pyydetään lapsilta anteeksi ja pyritään selittämään, ettei äiti ole teille vihainen/halua olla ilkeä, vaan äidillä on paha mieli koska äiti on väsynyt/töissä ei ole kivaa.

Mulla oli kyllä välillä hermot kireällä jo kuopuksen vauva-aikana, vaikka apunani oli päiväkotikin osa-aikaisesti. Meidän sukulaisverkosto ym. on niin onneton täällä, ettei lapsia saa mihinkään hoitoon eikä meillä ollut eikä ole mahdollisuutta saada lapsivapaata. Ja kuitenkin haluaisin kolmannen lapsen, jolloin kuormitus kasvaisi.

Toisaalta, nythän mulla on virallinen kp1, joten kolmas lapsi tuntuu kaukaiselta haaveelta. Hyvä on näinkin, että on edes nuo kaksi, mullehan tuo raskaaksitulo ei ole missään vaiheessa ollut mitään helppoa ja on ihme, että sain edes kaksi.

Minä palailen takaisin tälle palstalle pikkuhiljaa.

Keskenmenovuoto jatkuu vielä ja ensiviikolla on määrä neuvolaan soittaa ja varailla aikaa ultraan jossa tarkistetaan että kaikki on tullut ulos. Tähän asti kaikki on onneksi tapahtunut luonnollisesti ja fyysisesti kivuttomasti. Henkinen puoli onkin sitten toinen. Tämä keskenmeno varmisti sen että syli kaipaa sen kolmannen lapsen <3 En vaan tiedä uskallanko yrittää jos koenkin tämän kauheuden uudestaan.. Mutta mitään ei saa jos ei uskalla yrittää!

Mitä muiden lauantaihin kuuluu?

amorous, kaikki aikanaan ja mikäli vain rohkenette yrittämään uudelleen, eikun menoksi vaan! Niinkuin itsekin sanoit, mitään ei saa, jollei uskalla yrittää :)

Mulla on lauantai tähän asti ollut aktiivinen. Kp2 meneillään ja jotenkin vähäkipuinen kierron alku, en ole kertaakaan joutunut ottamaan särkylääkettä! Hyvä näin ja ilmeisesti pahimpana kipupäivänä eli torstaina liikunta auttoi kipuun, joten selvisin silloinkin ilman särkylääkkeitä. Väsynyt olen ollut, tänäkin aamuna nukuin puoli kahdeksaan ja heräsin, kun vieressä nukkunut esikoinen alkoi herätellä.

Tänään yritän saada ostettua puutarhamultaa, jotta saan siirrettyä keittiön ikkunalta chilejä parvekelaatikkoon. Tomaatille on tekeillä kehikko (= mies vääntää pajuista) ja loppukuusta hankin niille kasvupussit (vai miksi niitä sanotaankaan, olen kuullut kehuja niistä). Mun isoimmat chilit ovat olleet jo muutaman viikon osa-aikaulkoilijoita (viettävät yön sisällä viileiden öiden vuoksi) ja niissä kasvaa jo nuput eli kukinta-aika on lähellä :)

Amorous, tiedän tunteen! Helmikuisen km jälkeen en ollut yhtään varma uskallanko edes yrittää enää kun pelotti uusi pettymys mutta tässä sitä täysillä mennään :happy:

Tänään kävin asiaansa vihkiytyneellä kalevalaisella jäsenkorjaajalla ja puhuttiin paljon sen avusta lapsettomuuteen ja raskautumiseen. Hän on myös kuullut monista tapauksista joissa ko hoito on edesauttanut raskautta. Toki eihän niistä varmaa voi olla että onko vain sattumaa että raskaus alkaa jäsenkorjauksen jäsken mutta kuitenkin.. Itsellä oli hyvä fiilis kun tulin kotiin ja kalenteria kun laskeskelin että jos huomenna talleteltaisiin ennen kuin mies lähtee työmatkalle niin oletettuun ovikseen olisi 3pv. Mutta hän joutuukin lähtemään niin aikaisin että tallettelut jää tälle illalle ja aikaa ois 4pv oletettuun ovikseen. Liian pitkä aika meidän tapauksessa... :banghead: Mä niiin toivon et ovis tulis vasta kp13 tai 14 niin päästäis tallettaan dpo-1 tai dpo0 :smiley-angelic001

Kunnon jossittelua :laughing002

Takaisin