Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Niin, tossa rfsun paketissa kyllä lukee herkkyys 25, mut totuus taitaa olla kyllä eri.. Noh, tilasin vielä cb:n pari digiä huomiseksi niin saan niillä loppuviikosta varmistuksen. Oletteko muuten muut käyneet kotitestin jälkeen labrassa varmistamassa raskauden?

Pieni epätoivon tuulahdus rfsun testin myötä on nyt selätetty! Tänään saapui pc:n testi postissa ja pakkohan se oli heti kokeilla :)
WP_20160503_14_02_51_Pro.jpg

WM, milloin testaat? Mitkä fiilikset?

Miten Tiikeriluukas, joko ovis bongattu?

Mikä vaihe muilla on menossa?

Onko Amorous tehnyt monta testiä? :grin

Täällä on tod näk dpo 6 ja punkkulasillinen juotu. Olot on samanlaiset kun muissa(kin) nega kierroissa eikä toiveet muutenkaan ole korkealla kun tallettelut pystyttiin tekemään vain dpo1. Pakkohan se testi on kuitenkin vkon päästä tehdä että pääsee taas pettymään!

Mä testaan sunnuntaina dpo 12 :) äitienpäivän kunniaksi.
Fiilikset on hyvät. Ei jännitä. Mulla oli se paha vatsatauti juuri ennen ovista joten vähän epäilen et oisko se vaikuttanut. Tallettelut on kunnossa.
No muutama päivä niin asia selviää :)
Terot loppuu myös sunnuntaina. Yleensä 3pv lopetuksesta alkaa vuoto.

Kukas sit seuraavana testaa?

Mä tässä pähkäilen ostanko seuraavaan kiertoon cb digiovistestin vai menisinkö ihan ilman testausta.

WM dpo 8

Pipanat: Kyllähän sitä cb:n plussa- testi piti lisäksi tehä ja näyttää se miehelle, että ymmärsi :) Yksi cb:n digi on vielä kaapissa varoiksi, jos usko hiipuu. Äläkä nyt sinä luovu toivosta etukäteen, kaikki on mahdollista!

WM: Toivon todella että äitienpäivän testi on puolellasi!

PiPaNat, toissapäivänä oli ihan kunnon juimimiset, nyt on kyllä edelleen ovisoireita ja miehen taidan kellistää illalla (vaikka se saattaaki vähän eilen otetulta pölähtää). Kun en tikuta, en ole ihan satavarma päivästä mut jos tässä nyt loppuviikon vetelis joka toinen päivä niin luulen et vois jopa riittää :)

Toivottavasti WM saat plussan! Taidat muuten olla seuraava testaaja, jollei kukaan muu ilmoittaudu.. minä venailen vielä pari viikkoa, mut en kyl usko et on edes tarvetta yrittää testata.

Kunpa tulisi äitienpäivänä plussaa WM ! :)

Ja kaikille muillekin! :) Myönnän että on kiva lukea kuulumisia, mutta kivointahan se olis että tämä ketju tyhjenis kokonaan :)

Mullakin riittää jännitettävää äitienpäivän jälkeen kun heti maanantaina on rakenneultra :) Toivottavasti en masenna ketään näillä omilla kuulumisilla...

Nyt iski paniikki! Viimeisen testin ajattelin aamun kunniaksi tehdä, mutta mitä..!? Se näyttää samoja viikkoja kuin kolme viikkoa sitten!! Nyt rv 5+5.. Mitä mä teen? :'(WP_20160509_07_40_27_Pro.jpg

Mä oon ymmärtänyt ettei noihin digi testeihin ole luottamista raskauden "seurannassa". Mutta oman mielenrauhan vuoksi kannattaa varmaan soittaa neuvolaan ja pyytää verikoe täksi päiväksi ja uusi koe parin-kolmen päivän päähän että voi seurata mihin suuntaan arvo menee! Helpommin sanottu kuin tehty mutta koita olla murehtimatta! Halaus!!

Ota neuvolaan yhteys ja mittauta hcg verestä. Se on ainut tapa saada oikea varmuus. Jos hcg viitearvojen mukainen niin varmistus sen noususta muutaman päivän päästä.
Nuo digitestit eivät aina kerro totuutta. Varsinkin kun ne mittaa pitoisuutta pissasta joka on aika epävarma tapa.
Tsemppiä :) uskon kyllä että kaikki sulla on hyvin. Varsinkin jos et vuoda ja ei kovia kipuja.

Täällä testattu eilen nega. Nyt dpo 13 ja womanlogin mukaan perjantaina alkaisi menkat. Söin teroja joten itse odotan et keskiviikkona alkaisi. Yleensä mulla menee se 3pv teroista kun vuoro alkaa.

Onko teillä yksityistä lääkäriä siellä? Jos on niin sielläkin voi käydä ottamassa verikokeet!

Täällä dpo11, testaan ke aamuna. Jännittää koska on niin hyvä ja onnellinen olo tällä hetkellä etten haluaisi nähdä sitä negaa.. Oloja on ja ei ole, niihin en luota koska kaikkia oloja on ollut nega kierroissakin. Menkat pitäis alkaa pe-su.

Mä en enää sure negoja. Oon varmaan jotenkin outo. Jotenkin ajattelen et tärppää kun tärppää.
Mutta tottakai olen tyytyväinen kun en enää murehdi :)

Tulin siihen tulokseen että ei ne asiat panikoimalla parane! Rauhoitin siis mieleni ja päätin että asiat menee niin kuin on tarkoitettu!

Raskaana kun kerran olen niin soitin ja varasin ajan neuvolaan, enkä edes huomannut enää pyytää mitään verikokeita!! Nyt vaan ollaan ja odotellaan!

Kiitos ihanaiset suuresta tuestanne <3

Mites Amorous jakselee? Ethän ole enää testaillut? :rolleyes:

Joko Tiikeriluukas tutkailee oireita?

Miten muut? Aika hiljaista täällä...

Täällä on luultavasti dpo13, ainakin on kp25/28-30 ja puhdas nega aamulla apteekin omaan testiin. Kovasti olen yrittänyt työntää pettymystä taka-alalle. "Eipä se haittaa" fiiliksellä olen yrittänyt mennä.. Se johti siihen että talo on pyyhitty pölyistä, imuroitu, mopattu, peilit pesty ja ikkunat sisältä pesty. Muutama koneellinen pyykkiä silitetty ja tietty perus ruoan laitot ja kaupassa käynnit hoidettu. Eipä ehdi ajatella kun on "pikku puuhastelua" :oops: Onhan aikaiset päivät mutta tän kierron dpo1 talletuksella en todellakaan odota että se siitä enää mihinkään muuttuu!

Pipanat: Kiitos kysymästä, mieli on tänään ollut todella hyvä! Ensimmäisen kerran on sellainen varma olo, että hitto vie minähän olen raskaana :) oireitakin on niin mikäs tässä. Eilen tein päiväpissasta vielä yhden digin joka näytti 2-3, ei siis täydellinen vastaus mutta lohdutti minua suuresti. Nyt luotan tähän fiilikseen ja unohdan nuo typerät testit, jotka ensin härnää haamuillaan, sitten antaa toivon plussana ja vielä kehtaa pelotella väärillä viikoilla. Hiiteen moiset kapineet :p

Tärppi käy teilläkin kun niin on tarkoitettu! Plussatuulia puhaltelen <3

Pahoittelut negasta PiPaNat! Mulla toi puuhastelu auttaa myös siihen pettymykseen, sit taas muistaa, että on sitä muutakin elämää. Kysyit, joko seurailen oireita.. en oikeastaan, kun arvaan jo lopputuloksen (= ei taaskaan tärppää). Mulla oli maanantaina "viikko-ennen-menkkoja-nivuskivut" ja kovat olivatkin! Makasin sohvassa mutkalla. Nyt oon ollut vaan väsynyt ja päätä särkee hienoisesti, mikä johtuu niskajumista. Huomenna meen kyl kahvakuula-jumppaan riehumaan niin loppuu jumitussäryt!

amorous, kyllä ne viikot sieltä nousee ja tosiaan, heität vaikka roskiin sellaset valehtelijatestit ja otat rennosti! Sä oot raskaana ja sillä hyvä!

Mulla tänään kp20/22-32 ja tosiaan maanantaina oli ne viikkoa ennen menkkoja tulevat nivuskivut. Eli menkkoja ootan saapuviksi ensi viikon ma-to. Meillä ehdittiin kaksi kertaa ennen ovista (jotai kp 8-10) ja oletettuna dpo0 ja dpo-1 päivinä. En usko mihinkään tärppiin, sit en voi jonku logiikan mukaan myöskään pettyä, kun menkat taas alkaa, vai mitä:oops:

Amorous, minä sain 5+jotain digiin 2-3 viikkoa ja odotin kuitenkin kaksosia. Mitähän olisi yhdestä mahtanut näyttää.. ihan todistettavasti olin kuitenkin raskaana ja kaikki meni todella hyvin! :)

Amorous, ihana kuulla hyviä uutisia! :) Mua jo vähän pelotti sun puolesta, mut nythän välittyy oikein hyvä fiilis :)

TiikeriLuukaksen tallettelut kuulostaa oikein osuvilta :) Tulisipa se plussa sitten sen mukana :)

Pipanatille pahoittelut negasta <3

Meillä oli rakenneultra alkuviikosta :) kaikki hyvin ja näyttää että olisi tulossa tyttö, sit meillä olis tyttö, poika ja tyttö :)

Takaisin