Tiistain testipäivää odotellessa! :) Olisko silloin wheelchairmama ja pipanat testaamassa? Plusstuulia oikein kovasti!
Mikäs hormigan tilanne? Onko vuodot jo kokonaan loppuneet? :) tsemppiä pikku-sissille :)
Kiitos ansaki kysymästä :)
Mulla olot on aika sekasin :/ Muutama ystävä jotka tietää mun olevan raskaana, ovat sanoneet että varmasti aiheetta panikoin, että kaikki on kuitenkin hyvin ultrassa. Mut minkä mä sille mahdan että jossain kohtii sain sen fiiliksen ettei kaikki oo hyvin ja nyt en onnistu tunnetta karistaa...

Jotenkin sekin kun on kaksi onnistunutta raskautta ja lasta jo takana, niin voiko muka yhtä hyvä onni vielä jatkua...?! Etenkin kun lukee näitä palstoja, niin tuntuu että mitä useampi lapsi, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä myös keskenmenokin on osunut kohdalle.
Mutta, tänään viimeinen piinapäivä! :) Huomenna tähän aikaan jo melkein makaan kätilön lavetilla ja kaikki selviää :) Siinä mielessä nyt tosi hyvä fiilis, ettei tarvi enää juuri yhtään odottaa :) Mies on vielä tänään iltaan asti töissä, niin eiköhän mulla ole kädet täynnä täällä lasten kanssa ja ilta on ennen kuin huomakaan :D tänään ois rv 12+4 :)
Toivottavasti teillekin Ansaki se "ylläriplussa" tulee ja saatte vauvan syliin asti :)