Kiitoksia

ja mä tunnen itseni hiukan “hölmöksi”

kun on tällaisia edestakaisin meneviä uutisia. Ihanaa, että näin päin, mutta mieskin sanoi, että kyllä nyt heittää tunteet äärilaidasta toiseen.
Tsemppiä
PiPaNat jännäilypäiviin, niin toivon, että teillä tärppää nyt pysyvästi

Sä olet ilmeisesti enemmän valkoviinin juoja? Oikeasti punaviini on parempaa

Tosiaan on kerrottavaa... mulla ei ole koskaan aiemmin ollut lapsilla raskauden aikaisia ”nimiä”, mutta tälle taisi itsekseen muodostua se nimi Sissi.
Ansaki, mikä teillä on nyt tilanne?
Liinuska, ei tuo kuulosta sekopäiseltä :) monesti intuitio ”tietää” asioita. Toivottavasti aika menee siellä nopsaan, ja ihan kohta on yrityskierto käsillä!
Tiikeriluukas, onko kuinka paha flunssa? Jospa se ei kuitenkaan haittaisi oviksen hyödyntämistä
Sandy, jatkosuunnitelmat on niin, että seuranta jatkuu neuvolassa, ihan paperille gyne kirjoitti noin. Eli sitten se olisi luultavimmin nt-ultra julkisella. Mutta gyne tosiaan sanoi, että soita, jos tulee tarvetta, niin ottaa päivän aluksi tai lopuksi vastaan, ja otetaan vain ultra. Kuulemma pelkkä pikaultra sitten maksaisi 52e. Minusta ei kovin paljon yksityisellä, jos mielenrauhaa kaipaa. Eilinen käynti tosin oli normaalihintainen, kun meni aikaakin ja kaikki tsekattiin.
Mä olen saanut plussan tosi aikaisin, noin dpo 7-8, eilisen ultran mukaan. Kuulemma se on ihan mahdollista ja tiedossa oleva asia. Mutta yksilöllistä.