Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Vau! Ihanaa! Ihan tuli itku, niin ihania uutisia olet saanut Hormiga! Onko voinut olla esim monikkoraskaus ja toinen mennyt kesken? Pääasia, että kaikki näyttäisi olevan kuitenkin hyvin. :)

Hormiga, wow..huhuh... Sanattomaksi vetää,hyvällä tavalla :grin ihan loistavaa! On siinä kerrottavaa lapselle sit jossain vaiheessa :happy:

Täällä dpo5 ja tänään ja huomenna alattelin yrittää saada juotua muutaman kulauksen punaviiniä. Jospa se auttais kiinnittymistä!

Mahtavaa Hormiga! Nyt sun raskauden täytyy mennä hyvin kun kerta noin säikäytti :)

Oviskivut on täällä mut niin on flunssaki, ..ttu:angry4:angry5

Hienoja uutisia Hormiga!!! Voi kuulostaa sekopäiseltä mutta mulla oli jotenkin sellainen ajatus että teidän vauvalla on kaikki hyvin ja nyt täällä oli tällaisia uutisia o_O jokatapauksessa ihanaa että teidän sissi siellä jatkaa kasvuaan :happy:

Täällä päästy menkoista, kp 6 ja viimeinen odottelukierto menossa. Hurraa, hurraa!!

Mutkin veti ihan sanattomaksi Hormigan parhaat uutiset! Ihan mahtavaa! Toivottavasti kaikki sujuu jatkossa paremmin. Onko nyt mitkä jatkohoitosuunnitelmat? Ihan se nt-ultra vai sit kunnallisella?

Aivan kyllä mahtavaa että siellä syke näkyi :)

Kiitoksia :Heartred
ja mä tunnen itseni hiukan “hölmöksi” :oops: kun on tällaisia edestakaisin meneviä uutisia. Ihanaa, että näin päin, mutta mieskin sanoi, että kyllä nyt heittää tunteet äärilaidasta toiseen.

Tsemppiä PiPaNat jännäilypäiviin, niin toivon, että teillä tärppää nyt pysyvästi :Heartblue
Sä olet ilmeisesti enemmän valkoviinin juoja? Oikeasti punaviini on parempaa :wink
Tosiaan on kerrottavaa... mulla ei ole koskaan aiemmin ollut lapsilla raskauden aikaisia ”nimiä”, mutta tälle taisi itsekseen muodostua se nimi Sissi.

Ansaki, mikä teillä on nyt tilanne?

Liinuska, ei tuo kuulosta sekopäiseltä :) monesti intuitio ”tietää” asioita. Toivottavasti aika menee siellä nopsaan, ja ihan kohta on yrityskierto käsillä!

Tiikeriluukas, onko kuinka paha flunssa? Jospa se ei kuitenkaan haittaisi oviksen hyödyntämistä :wink

Sandy, jatkosuunnitelmat on niin, että seuranta jatkuu neuvolassa, ihan paperille gyne kirjoitti noin. Eli sitten se olisi luultavimmin nt-ultra julkisella. Mutta gyne tosiaan sanoi, että soita, jos tulee tarvetta, niin ottaa päivän aluksi tai lopuksi vastaan, ja otetaan vain ultra. Kuulemma pelkkä pikaultra sitten maksaisi 52e. Minusta ei kovin paljon yksityisellä, jos mielenrauhaa kaipaa. Eilinen käynti tosin oli normaalihintainen, kun meni aikaakin ja kaikki tsekattiin.

Mä olen saanut plussan tosi aikaisin, noin dpo 7-8, eilisen ultran mukaan. Kuulemma se on ihan mahdollista ja tiedossa oleva asia. Mutta yksilöllistä.

Sissi on just hyvä nimi pikku taistelijalle! Voisko se tosiaan olla mahdollista että ois ollu kaksoisraskaus ja toinen ois menny kesken? :eek: Toki sitäpä ei varmaan mistään saa tietää...

Minä kuulun todellakin valkoviinin juojiin! Kylläpä oli vaikeaa otta eilen punaviinilasi käteen, mutta yllätyinkin positiivisesti! :rolleyes: Haju on paljon voimakkaampi kuin maku. Ja annoin sen tilkan ilmaantua pari tuntia ennenkuin sen join, mutta ei tehnyt edes tiukkaa :shy: Mutta ei se nyt (vielä) silti hyvältä maistunut! Olot on fifti/siksti tärppääkö tässä kuussa....

Minä olen ymmärtänyt, että jos on ollut monikkoraskaus ja osa mennyt kesken, jää niistä mahdollisesti jälki kohdun seinämään. Ihan niin kuin syntyneistä lapsista jää myös istukan kohdalle jonkun verran arpikudosta. Kaiketi? Tosin, jos mennyt ihan alussa kesken, ei sitä välttämättä saa tietää mitenkään.

Meillä pääsee omaan neuvolaan ylimääräiseen ultraan todella helposti, jos on joku peruste. Oletko kysynyt neuvolasta, onko mitään mahdollisuuksia käydä kontrollissa? :)

oho mikä tilanne Hormigalla... onneksi sielä on vielä pikkuinen kyytissä. :)

on: kp8 menossa, greippimehua juon vaikka en usko tippaakaan sen tehoon. :D meidän piti pitää taukoa tämä kierto mutta on alkanut tuntua siltä etten haluakaan taukoa. Mies taas haluaa koska ei halua että kolmaskin syntyisi joulukuussa. Periaatteessa oon itekin vähän sitä mieltä mutta sitten taas tuntuu etten jaksa odottaa. Tuntuu että aika loppuu kesken ja raskautuminen karkaa vain kauemmaksi jos ei yritetä täysillä.

Täällä kanssa dpo6 :)
Tiistaina testaan ekan kerran. Mitään oloja ei ole. Eikä haittaa jos ei plussaa tule kun pääsen gynelle uudesta kierrosta. Näkee sit miltä vehkeet näyttää :)

WM dpo6

En ole nyt ollenkaan seuraillut omia tilanteitani... Oviksesta ei mitään tietoa, ei tuntemuksia ei mitään, harrasteltu ollaan silloin kun siltä on tuntunu. Itse asiassa nyt en tiedä ees mikä kp on tällä hetkellä. Eli ihan tjot meiningillä ny menty, harkinnassa edelleen kierukan laitattaminen.

Ansaki, minun päälle teki ainakin tosi hyvää kun pidin tuossa yhden 'tjot' kierron välissä. Ens kierto mennään kans hengaillen ellei nyt tärppää! Piti olla jo tää kierto mut en malttanut...

Nyt dpo7 ja valkkaria tulee. Muistaakseni viime kierrossa ei valkkaria tullut niin siks tuntuu ettei nyt ole tärpännyt :sad001 ja vähän masentaakin...

Juu, on tehnyt kyllä tosi hyvää un ei oo tarvinnu joka nippasua miettiä mitä kehosta löytyy tai jää löytymättä! :rolleyes: Mitä kuuluu Sandylle?

Takaisin