Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

PiPaNat, kiitos :Heartpink, ei se pääse tulemaan nyt :sad001
Jotenkin tätä oli niin (kummallisen) kovasti pelännyt.

Hormiga, en osaa nyt sanoa muuta kuin: voimia sinne! Parempi tosiaan surra rauhassa asiaa... Oliko sulla käynyt aiemmin näin? Muistan itse tuon fiiliksen , kun jotenkin tiesi pelätä jo etukäteen... Vähän kuin olisi osannut sen aavistaa... Olen niin pahoillani! :Heartred

Täällä ovis h-hetkeen 4 päivää mutta saa nähä miten käy. Mieheltä meni selkä 3 päivää sitten ja nyt jonotetaan lääkäriin. Ei pysty tekee mitään :/ taidetaa suosiolla yrittää 2017 vauvaa :)

Kiitos ansaki ja amorous :Heartred
Juuri tuollainen olo minulla oli, kuin olisin jotenkin aavistanut.

Ensi viikolla olisi pitänyt oll ar-ultra. Luulen, että menen sinne, niin nähdään samalla, että kaikki on poissa yms. Meinasin tänään soittaa sinne, mutta eipä siitä mitään hyötyä ole. Varmasti enemmän hyötyä ensi viikolla. Toivottavasti tämä menee nyt "hyvin", (outoa sanoa noin), ja hoituu itsekseen loppuun.
Ja oli hyvä jäädä kotiin, vaikka tämän vuodon kanssa vielä pärjää, mutta eipä ole tarvinnut esittää kaiken olevan hyvin.

Todellakin hyvä että jäit kotiin! Minulla tuli vkolla 7km ennen esikoista ja vuoto alkoi su. Menin ma aamulla lääkäriin jossa vain todettiin ettei mitään elävää enää näy. Jostain syystä siinä sekavassa tilassa ajattelin että menen töihin :eek: noh, 3h päästä sitten näyttävästi ambulanssilla sairaalaan. Kipuja kyllä oli ja vuotoa mutta myös henkisesti sattui niin kovaa niin siksi itku oli todella lohduttoman kovaa niin työkaverit päätyivät soittaa ambulanssin viemään sairaalaan! Kai se on jotain äidin vaistoa koska minä myös olin sillon koko ajan todella huolissan, että meneekö kesken kun taas seuraavassa raskaudessa (josta esikoinen syntyi) olin tosi varma alusta lähtien!

Harmi ettei mies pääse lohduttamaan!!

Voi ei hormiga! En mä osaa mitään sanoa, voin vaan kuvitella miten kauheaa.

Minä pelkään nyt itseni kohdalla samaa... :( Tässä raskaudessa on nyt ollut niin paljon kaikkea erilaista kuin aiemmissa, just esim nuo tosi kovat menkkakivut plussan aikaan ja selkäsärkyä ja se migreeni (jota normaalisti vaan menkkojen aikaan). Viikon päästä on eka ultra, rv 12+5 ja pelkään oikeasti että tuomiona on keskeytynyt keskenmeno. Pari viikkoa sitten ne vähäisetkin raskausoireet väheni/loppui...

Liinuskalle myös pahoittelut <3 sullahan näytti niin lupaavalta testi, höh :(

Toivottavasti sulla Sandy on kuitenkin kaikki hyvin <3. Mielikuvitus ja epätietoisuus on rankkaa.

Ja Liinuskalle tosiaan halit myös :Heartred

Tulin töihin. Kipua (fyysistä) on ehkä vähemmän, tämän hetken vuoto on "vanhaa". Hiukan epätodellinen olo. Niinku eläisin jotenkin jonkun muun elämää. Mietin, josko kuitenkin soittaisin gynelle, että meneekö tämä itsestään. Koska vaikka eilen tuli myös muutakin kuin verta, niin ei varmasti "tarpeeksi". Kivuista myös mietin, ettei vaan olisi ku.
Nukuin hyvin. Mä luulen, että tällä hetkellä tämä fyysinen puoli on niin päällimmäinen, etten vielä kunnolla sisäistä asiaa muuten.
Tosin eilen koko päivän lueskelin asioista, oikein "velloin" keskenmenoissa. Niin nurinkurista kuin se onkin, niin se hiukan helpotti. Jotenkin, kun ei enää tarvinnut pelätä, niin asia oli helpompi kohdata.

Minulla ainakin vuoto kesti noin viikon ja joku 2-3pv päästä tuli kaikkein kovin vuoto ja sillon tuli sikiön alku ulos. Muistan kun ajattelin jo et alkaa helpottamaan niin sit yhtäkkiä kerralla valahti todella paljon ulos, sotki kaikki paikat! Onneksi olin kotona saikulla silloin! Voimia töihin!!

Voisitko hakea sairauslomaa? Minä sain sillon vkon saikkua Naistenklinikalta, jonne ambulanssilla siis vietiin. Normi gyne sillon aamulla antoi 3pv saikkua. Naistenklinikalla sanottiin, että "pääset parantelemaan henkiset ja fyysiset haavat kunnolla"! Se tuli kyllä silloin niin tarpeeseen ja koko viikon itkeskelin miehen kainalossa! Mieskin otti silloin vapaata töistä ja paettiin mökille parantumaan! Toki minulla sen pettymyksen teki myös niin raskaaksi kun takana oli jo 4v yritystä ja sitten kun tärppäsi niin meni kesken... Aika sissi oot kun töissä jaksat!! :Heartred

Ihanaa naistenpäivää Naiset!!:flower

Kiitos Liinuska.

Yritin tänään monesti soitella gynelle, mutta ei puh.aikana kukaan vastannut. Laitoin sitten sähköpostia, sitä muutenkin helpompi töistä laittaa kuin soittaa. Kerroin asian. Lähinnä haluan, että tsekataan, ettei ole mitään kohdun ulkopuolista, ja kun on ollut niin kovasti kipuja. Aika pian mun viestistä soittivat, huomenna menen mun vakkarigynelle. Eihän siitä konkreettista hyötyä ole, mutta eipä tarvitse arvuutella mitään. Ja jos huomenna tuntuu siltä, niin pyydän sitten sairaslomaa samalla.

Kyllä sullakin PiPaNat on koettelemus ollut :Heartpink
Hyvää naistenpäivää kaikille.

Miten täällä on nyt niin huonoa onnea :sorry:

Toivottavasti Sandy nyt ainakin siellä on ultrassa kaikki hyvin!

Minä sain jopa kolme viikkoa lomaa sillon, ihan vaan psyykkisen puolen hoitamiseksi lähinnä! Aina kannattaa kysy jos siltä tuntuu!

Voi Hormiga, pahoittelut! Tuota ei kyl toivo kenenkään joutuvan kokemaan! Itselläni ei ole kokemusta keskenmenosta, mutta vaatii varmasti sekä kroppa että mieli toipumisajan! Voimia ja jaksamista ja toivon mukaan kivut ja kaikki helpottaa pian! Ja otat vaan saikkua, jos siltä tuntuu! Harmi, ettei mies pääse tueksi!

Sandy, toivottavasti kaikki on hyvin ja nyt sulla olisi vaan helpompi aika oireiden suhteen!

Olipa gynekäynti. Kaikki pyörähti taas ympäri.
Menin sinne surullisena, sellaisella "tämä on niin lopullista" -fiiliksellä. Aamupäivällä töissä tuli taas enemmän vuotoa.

En tietenkään edes halunnut nähdä ultraruutua. Gyne sitten sanoi, että katso nyt, ihan selvä syke tuossa on.
Varovasti katsoin, ja sanoin, että tuntuu tosi hämmentyneeltä, kun on jo monta päivää tehnyt sitä luopumistyötä.
Sitten se onnitteli. Ja mä kysyin, etteikö mun tarvikaan mennä kaavintaan.
Se kehotti mua ottamaan puhelimella kuvaa ultravideosta.
Mutta mä en löytänyt mun kännykästä sellaista, millä voi.

Mä en tiedä, miten tämä on mahdollista. Vuodolle ei löytynyt syytä. Eikä kivulle. Sanoi vaan, että jos mahdollista, niin älä ota edes Panadolia. On mulla aiemmissakin raskauksissa ollut vähän vuotoa, mutta ei tuollaista, että hyytymiäkin.

Tottakai olen onnellinen. Mutta myös niin hämmentynyt. Ja tietysti pelottaa taas. Jotenkin jo niin kohtasin asian. Viikot ei ihan vastannut kalenteria, mutta sen tiesin, mulla on aina ollut niin.
Gyne vielä lopuksi sanoi, että soita, jos tulee jotain, niin otetaan pikaultra. Nyt se otti kaikki verenpaineet ja pissanäytteet yms. Ja mä en osannut edes puhelintani käyttää.
Aika sissi vauva, jos syliin asti pääsee.

Takaisin