Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

En tiedä, en ole koskaan tikuttanut. Otestit on odottamassa kyllä seuraavaa kiertoa.
Mutta kp 30. (mulla kierto 28-35 viime aikoina)

Aivan. Itellä ainakin dpo 9 eikä testeissä näy ku valkoista :):D ens ke pitäs menkat alkaa jos on alkaaksee .. oireita ei ole mitään enää.

Minulla oli eilen dpo16 kun tuli apteekin omaan haamu ja digiin tuo raskaana 1-2viikkoa. Dpo 14 oli vielä puhdas nega! Lisää plussia vaan naiset!!

Pipanat oliko sulla mitään oireita mistä olisit voinut edes vähän aavistaa että olisit mahdollisesti raskaana,siis ennen testin tekoa?

Eipä oikeestaan. Jotain oli mutta ne oli ihan samoja mitä on ennen ku menkat alkaa. Menkkajomoja vähän ja vähän väsymystä pari edellistä päivää mutta en niitä raskauteen yhdistänyt vaan normi kiertoon!

Niinhän se saattaa menmä että vaikkei olekkaan oireita ,voi plussata mutta mä en ainakaan omalla kohalla siihe usko jos olen oireeton..tuntuu vaan nii mahottomalta että ilman oireita voisi plussata.. oispa jo ens ke ni sais tietää alkaako menkat vai ei..

Mulla ei oo kummastakaan pojasta ollut oireita ennen plussaa, joten en itse odota niitä oireita ollenkaan. Ja plussan oon saanu molemmista dpo 10-11. Jospa parin kuukauden päästä saisi olla itsekin jännäilemässä :rolleyes:

Onnea pipanat :) Ihanaa että vihdoinkin täällä plussattiin. :)

Mullahan oli tuossa pari päivää sitten ovistestissä selkee plussa ja joku haamulainen r-testissä. Tänään aamulla ei kuitenkaan enää näkynyt mielestäni mitään r-testissä.

PiPaNat, on se kuva tässäkin ketjussa :)
Mutta joo sain plussan, haalean, mutta näkyvän kuitenkin.
En oikein meinaa uskoa, kun on noi menkkakivut ollut niin kovat.
Mutta taas tuli haalea viiva, kun tein äsken kauppareissun jälkeen liuskan.
Katsotaan ja toivotaan parasta :)
Siellä lokakuisissa nähdään! Kurkin siellä jo, mutta en todellakaan vielä uskalla listautua.

Pipanat, vaude! :) Onnea! Heti tuo viivakin kertoi, mutta sähän ehdit jo diginkin tekemään :) Ihanaa että teille on toinen ja kolmas raskaus tullut "helpommin" kuin ensimmäinen <3

Hormigalle myös onnittelut! :) Mullahan oli tässä plussassa tosi kovat kivut just ennen ja jälkeen. Eikä siis aiemmissa ole ollut. Kai nämä meidän kropat muuttuvat näin :)

Tulevia testaajia odottaessa :)

Aamun testissä viiva oli taas vahvistunut :)
Yritän päästä eroon jatkuvasta testaamisesta nyt, tilasin digin, jospa se tulisi tiistaina, niin voisin keskiviikkona aamulla tehdä sen. On tosi epäileväinen olo :)
Menkkakivut on hiukan helpottaneet, mutta eilen illalla taas oli paljon.
Ehkä Sandy olet oikeassa, ja kropat muuttuvat. Ja voinhan samalla ihmisellä olla ihan erilaisia raskauksia.

PiPaNat, mihin sulla tulis LA?

Täältähän katoaa porukka nopeasti plussien myötä. Toivottavasti en ole yksin täällä kohta :D
Mut hienoa et plussia tulee :)

Itse en jaksa enää ajatella oireita tai muita. Siihenkin hommaan menee maku. Oviksen koitan metsästää mutta muuten odotan alkaako vuoto vai ei.
Yritän keskittyä välillä muuhunkin. Voipi jäädä tietty yritykseksi ;)

WM kp7 yk7

Kiitoksia onnitteluista :)

PiPaNat, mulla ois nyt kp31. Eli pari päivää sua jäljessä ilmeisesti :)

Onnea hormiga. :)

Tein aamulla testin ja se niin nega nega nega nega kun vaan olla ja voi. Tiedä sitte mikä se haamu oli dpo 10-11.

Pätkis kp30/30-34, dpo 13

Voi ei PiPaNat :sad001:Heartred:sad010
Paljon voimia :sad001

Pätkis, kiitos. Onpa harmi, että testitulos tuolla lailla heittelee :sad001

Takaisin