Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Pahoittelut PiPaNat! :sad001 Täällä itse riemuitsin ensinnäkin viimekierrosta kun oli viimein normaali kierto, viime menkat oli normaalit ja sitten tikutin ja tunsin sen Super oviksen... Jep, menkat alko ny sitten kp 21... Huoh, pitäisköhän vaan luovuttaa koko homma... :sad001

Voi ei PiPaNat!!!! Pahoittelut :sad001

Ansaki on kyllä inhottavaa kun kierto on ihan kummallinen. Jostain luin siitä gelee royalesta, ootko kokeillut? Vai oliko sulla ollut aiemmin samanlaisia ongelmia kierrossa?

Kylläpä nyt on tiukassa nämä plussat täällä...

Meillä yritys alkaa huhtikuussa, nyt se on päätetty!! Mulla tässä kierrossa ovisplussa kp 16 ja kierrot olleet nyt 27-28 päivää, eli edelleen tuo aika oviksesta menkkoihin on musta aika lyhyt, 11-12 päivää... Saa nähdä vaikuttaako raskaaksi tulemiseen.

Ansaki, minulla tuli tosi vahvasti sama tunne, että en tiedä haluanko enää! Saa nähdä kun tunteet tasaantuu et mikä fiilis.ens kierrossa en ainakaan tee mitään! Mukavaa aloittaa viikko kun aamupissalla pönttöön tippuu vauvan alku jonka piti syntyä lokakuussa :crybaby2

Niin, oon kanssa nyt miettinyt, että ehkä mun ei vaan ole tarkoitus enää raskautua... Alkaa kuitenkin ikää olla jo niin paljon, ettei kauheesti ole aikaa ihmetellä. Taitaa ehkä olla paras vaan olla iloita noista kahdesta tyttärestä mitä on! :Heartpink Aion kyllä vielä täälläkin hengailla, mutta en ehkä niin tiuhaan kuin aiemmin!

Voi mitä uutisia! Onnea Hormiga ja paljon kaikkea tarraa pienelle!

Pahoittelut Pipanat :sad001 Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja kestää loppuun!

Wheelchair Mama, minä jään ainakin tänne, todennäköisesti pitkäksi aikaa ja tuntuu välillä, että mulla ehkä jäi kahteen lapseen.. ei voi tulla kolmatta luomutärppiä! Harvemmin ehdin nykyään kirjoitella tänne, koska arki on niin kiireistä, kun työt imee ison osan päivistä ja isommilla on harrastuksia ja mulla tietty urheilu on se, mihin puran energiaa ja mikä pitää ajatukset poissa vauvoista ja kuumeista.

on: Perjantai-iltana oli melko kova nipistely oikealla alavatsalla, meni ohi yön aikana. Ilmeisesti nukuin kipeän kohdan päällä ja melkoisella mutkalla ja aamulla olikin sit yläselkä kipeänä. menkat pitäisi tulla loppuviikosta ja sanonkin että tulevat, koska pupuilut jäi ehkä kahteen vähän ennen ovista eikä sillä mitään saa aikaiseksi. Mietin vaan, onko mulla nyt normaali kierto vai ovikseton eli lyhyt.

No, anycase, tsemppiä teille kaikille uuteen yritykseen pääseville/joutuville ja jännääville kans, toivottavasti tärppää!

Hormiga, onko sinulla viivat vahvistunut?

Täällä mieliala vaihtelee.. Neuvolan kirjoihin on nyt km merkitty, ihan kuin sillä nyt jotain merkitystä olisi.. Uutta saa heti yrittää kun meni niin varhain kesken. Uuden yrityksen suhteen ajatukset menee vuoristorataa! Välillä on vahvasti että antaa olla ja välillä "vihainen" olo että kyllähän mä saan sen sisällä 9kk pysymään!

Varasin nyt ainakin uuden osteopatia ajan parin vkon päähän, katsotaan mitä se kropasta sanoo. Oviksen tikuttamisesta en tiedä kun ei tietoa että kuinka tämä km sekoittaa pakkaa!

Mieli on siis aika ailahtelevainen, kun ois se kristallipallo mihin kurkistaa! Onneksi on nuo kaksi ihanaa pientä ketä halailla ja pussailla ja kenen korvaan kuiskailla "äiti rakastaa'

Millä fiiliksellä muut liikkuu?

Se että kierrot on sekaisin on kyllä varmasti tosi inhottavaa. Itse olen päässyt tosi vähällä näissä raskautumiskuvioissa... mun kärsimättömyydellä nuo sekaiset kierrot saati sitten keskenmeno... nostan kyllä hattua teille kaikille taistelijoille!

Täällä olo on malttamaton. Ja samalla ehkä vähän pelokaskin... voiko kolmannen kerran mennä kaikki hyvin raskautumisen ja raskauden suhteen. Yritän olla luottamatta siihen että kolmaskin tärppää yhtä helposti kuin aiemmat, ja silti samalla huomaan että suunnittelen jo kevätvauvan kanssa elämistä :shy:

Kovasti toivon ja pidän peukkuja kaikille teille jotka olette yrittämässä ja etenkin teille joilla raskautuminen ei käy tuosta vaan!!!!!

Tännekkään ei kummempaa :sorry:

Tänään tehty odotettu negtestikin... ja eiköhän ne kukkautiset sieltä pärähä johonkin väliin taas paikalle :wtf:

Kp tänään 28....

Plussauutisia kuultiin taas tälleviikkoa sukulaisissakin ja pikkasen kyllä nippas hermoon kun miettii että itse on pitempään yrittänyt ja toisella on vielä omatkin vaikeutensa raskautua... ja silti se on paksuna enkä minä. Nyt jo kuitenkin saanut ajatukset positiivisemmalle suuntaan itsekin ja onnellinen heidänkin puolestaan :rolleyes:

Pahoitteluni Pipanat:Heartbigred

Ja onnitteluni raskautuneille :love7

Pätkis, tuo epätietoisuus ei ole kivaa! Jospa kohta tulis tulos suuntaan tai toiseen! Toivottavasti plussaan suuntaan!

Ei tää maailman luonnollisin asia ole kyllä tehty kaikille helpoksi... 4v yritystä- km kaksoisraskaus inssillä, yhteensä 5v yritystä-esikoinen IVF, yrittämättä kuopus, 7kk yritystä- km.. Saa nähdä kuin jatko menee.. Loppuuko tähän vai vielä yritystä...

Liinuska, toivottavasti olet edelleen yhtä onnekas ja saatte pikkuisen heti alulle!!

Piia84, mikä on normi kp? Jospa se plussa vielä tulis!

Niin, toivottavasti te, keillä on aiemmat tärpänneet nopeeta, saatte uudet nopeat plussat ja pysyvät kanssa! Minä olen tämän yrityksen aikana oikeastaan hyväksynyt jo sen, ettei tämäkään tule tärppäämään alle vuodessa, niinkuin eivät edellisetkään. Toukokuussa tai kesäkuun alussa tulee vuosi täyteen tjottailua tai jotain sinne päin. Välillä on olo, ettei meille enää ketään tule, välillä on ihan pikkuinen ajatus, että josko sittenkin. En tiedä, haittaisiko tuo nyt jollei kolmatta tule, tosin mulla kyllä jäisi olo, etten saanut sitä yhtä vielä mut ehkä sen kanssa voisi oppia elämään. Nuo kaksi on kuitenkin enemmän kuin osasin toivoa :)

Mulla on menossa kp 25/22-32 (iän myötä tullut heittoa kiertoihin) ja womanlog meinaa, että menkat alkaa sunnuntaina (laskee 28 kiertopäivän mukaan, kun joskus mulla oli semmosia uskollisia kiertoja :) ) alaselkää vihmoo, että menkat alkaa tehdä tuloaan, mitään muuta ei ole ollutkaan.. Yllättävän hyväntuulinen olen kierron tässä vaiheessa :woot:

Siinä suhteessa ollaan kaikki onnellisia että ollaan saatu jo kaksi ihanaa lasta!! Mutta se on aika pelottava ajatus jos loppuelämän kaipaa vielä sitä yhtä pientä... mutta tosiaan niinku tiikeriLuukas sanoi, ehkä sen kanssa oppii elämään Sydämeni pohjasta toivon kaikille täällä pysyvää plussaa!!

Kiitos tiikeriluukas :)

toivottavasti pätkis tilanne selviää pian! On varmasti raskasta kun on epäselvää.

PiPaNat, olen yrittänyt testailla nyt vähemmän. Mutta eilen tein digin, raskaana 2-3. Pelottaa kovasti kyllä. Oireita kyllä jonkin verran on. On vaikea uskoa, että saisin syksyllä vauvan... :)

ansaki ja PiPaNat, älkää vielä luovuttako :Heartred
ja pikaista plussaa kaikille! :)

Onnea Hormiga! Nauti nyt ja jos jotain on tapahtuakseen niin sure vasta sitten! Meinaatko käydä ar ultrassa? Mikä teille nyt tulee ikäeroksi vanhempien lasten kanssa? En muista :shy:

Miehen kanssa eilen juteltiin (ja minä tietysti itkeä tihruutin) asiasta ja hän on ainakin täysillä mukana vielä kolmannen yrityksessä. Varasin ajan viikon päähän osteopaatille, että saa "puhdistaa" kehoa heti tuoreeltaan keskenmenon jälkeen niin katsotaan nyt sitten mitä tästä tulee... Eipä sitä nyt kierrostakaan tiedä kuinka venyy km jälkeen...

Voi että mä toivon PiPaNat, että osteopatiasta on apua, ja on tärkeää, että mies on yhä täysillä mukana. :)

Meinaan käydä ar-ultrassa, varasin sen jo, että sain ilta-ajan. Silloin olisi menkoista 7+4, toivottavasti sinne asti päästään :) en pelkästään ultran takia käy, mutta haluan käydä samalla gynellä kuin olen vuosia käynyt. Kun on ollut kaikkea häikkää, niitä tiputteluja ja kutinaa yms.
Ja kyllä mä nautinkin, ei olla vielä kerrottu kellekään, vaikka niin mieli tekisi. Ihanaa! :joyful:
Ikäeroa tulee kymmenisen vuotta.
Vietän viikonlopun pitkästä aikaa vanhempieni kanssa, hiukan pelottaa, että äiti jotain tajuaa.. Usein äideillä on sellainen ”vaisto”.. enkä halua vielä kertoa.

Muokattu viimeksi:
Hieno tulos Hormiga :)

Mulla oli samanlainen tilanne kun sulla pipanat marraskuussa. Sain plussan mutta vuoto alkoi 2pv siittä. Eli kemiallinen se kai enemmän on tuossa vaiheessa.

Sit joulukuussa tuli uusi plussa ja se jatkuikin pitemmälle. Rv6 meni kesken.
Mulla on kierrot olleet normeja km jälkeen. Pikkaisen pitempiä mut muuten ihan normaalisti tullut.

Tänään kp11 ja nyt jo limat alkaa tulemaan. Hyvä vain jos olisi aikaisemmin ovis kun viimeksi oli vasta kp20.

WM kp11

Täällä ollut ehkä oviskierto sittenkin! Tiputteluvuoto alkoi tänään ja jää nähtäväksi onko tämä kp27 vai kp1. Ei sinänsä harmita, kun en muuta odottanutkaan.

Hormigalle lisää onnea hienosta digituloksesta!

WM tsemiä oviksen hyödyntämiseen!

Takaisin