Voi että miten ihanaa PiPaNat
Hmm... Kp29 siis. Tiistaista asti ollut tosi kovat menkkakivut, selässä, mahassa, lonkissa, lantiossa, reisissä, eilen tuntui jopa liitoskivuilta, kun menin nukkumaan. Ja aamulla siis alapää oli sellainen kuin menkkojen alussa. Olin ihan varma, että töissä alkoi vuoto, kun kramppali. Mutta kuppi oli eri mieltä.
Tulin sitten tänne "viikonloppukotiin", jonne olen tuonut kaikki mun raskaustestivarastot (

niitä on paljon), etten tee turhia testejä. Illalla, kummempia pidättelemättä tein kaksi eri merkkistä puikkoa. Toiseen tuli testiajan jälkeen ehkä haamu. Toiseen tuli ihan testiajan sisällä haamu tai viivanpaikka tai joku toinen viiva kuitenkin. Pyysin miestäkin katsomaan. Se oli epäileväinen, että on tässä kyllä kaksi viivaa, mutta tuo toinenhan on ihan haalea, eikä yhtään niin vahva kuin toinen viiva.
Että ehkä jotain oli kuitenkin?
No, en uskalla iloita, kivut on kuitenkin kovat. Vuoto voi alkaa milloin vaan. Ja jos olisikin plussa, niin pelottaa kyllä, mä olen kuitenkin ennenkin ollut raskaana, eikä ole tämmöisiä kipuja ollut, päinvastoin. Eikä nyt tissit ole ollenkaan kipeät, niin kuin muissa raskauksissa. Voi olla, että menee kesken, tai on vaikka kohdunulkoinen. Tai kaksoset.
Mutta niin tai näin, ehkä kropassa jotain kuitenkin tapahtuu, vaikka menkat tulisivatkin.