Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Älä pelkää :) eikös sulla ollut oviskin nyt aika myöhään, ja vasta tänäänhään on menkatkin myöhässä, ja silti näkyy selvästi toinen viiva. Kyllä sä raskaana olet!
Äläkä murehdi viiniäkään, ethän voinut tietää olevasi raskaana, hyvin se pikkuinen on siellä suojassa :)
Onko sulla nyt mitään oireita? Joko nyt uskallat niitä tutkailla? :joyful:

Huutelen väliin.. Pipanat hyvin voi haamu tulla vasta tässä vaiheessa :) ehkä kiinnittyminen on tapahtunut vähän myöhemmin.. Itse sain esikosta haamun vasta dpo16 ja tästä raskaudesta vasta dpo17.

oli ovis normista myöhässä joku 4pv. Niitä vilkkunaamoja tuli 5pv ennen kuin tuli pysyvä kun normisti on tullut 0-2 vilkkunaamaa ennen pysyvää naamaa. Olihan mulla vahva raskausolo joskus dpo10 mut se olo hävis. nyt olen pari pv ollut aivan järjettömän väsynyt, sellasta erilaista väsymystä, tuntuu et kroppa ei jaksa liikkua. Ja aamulla heräsin herpes huulessa, viimeksi on ollut edellisessä raskaudessa. Ekassa raskaudessa oli vissiin 4 -5 herpestä :oops: Mutta kaikkia näitä oireita ( paitsi herpes) on ollut myös edellisissä kierroissa

Pakko tulla kommentoimaan pipanat, kyllähän tossa väriä on. Toivottavasti vahvistuu. Varovaiset onnittelut.

Miulla tuli 3:sta plussa vasta kp 40~42, ja säännöllinen 28~32 kierto oli, eli ovis oli ollu myöhempään kuin yleesä ja testasin siis kp 32 ja ihan puhas nega oli sillon, näkyi tosiaan vasta myöhemmin. Neuvolassakin eka laskivat tuon 28 mukaan ja mie jo silloin sanoin ettei voi olla laskettu silloin kun ei oo normi kierto takana ja niinpä se laskettukin muuttu 8pv myöhäsemmäksi kun ultrasivat ja olis pitäny olla 8 viikolla ja olikin 6 viikolla.

Käyn täällä kurkkimassa, vaikken ketjuun enää kuulukkaan, kun meidän 3:nen taapertaa jo tuolla:) ( täällä varovasti kuumeillaan jo 4:sta)

Kaikille tasapuolisesti plussatuulia:)

Miekin käyn tätä kurkkimassa, nro2 syntyy toivottavasti elo/syyskuussa, mutta kolmannesta vielä haaveillaan :)

Voi luoja.. Ollaan siis edelleen lomalla ja kävin täältä "keskeltä ei mitään" etsimässä uutta raskaustestiä. Pidättelin aamun pissaa et voin tehdä testin heti kun tuun takas. Noh ensinäkin löysin vain CB:n digin ja kun pääsin takas niin menin heti vessaan kun oli niin kova hätä MUTTA en sattunut sitten siinä hetkessä muistamaan että kädessä olevassa laukussa odottaa testi ja pissat meni pönttöön :banghead: :happy: Ootellaampa taas se 4h... Kun olen vielä ymmärtänyt että digi ei ole niin herkkä kun normit niin en halua parin tunnin pidätyksellä kokeilla.

Voi että miten ihanaa PiPaNat :Heartred :wav

Hmm... Kp29 siis. Tiistaista asti ollut tosi kovat menkkakivut, selässä, mahassa, lonkissa, lantiossa, reisissä, eilen tuntui jopa liitoskivuilta, kun menin nukkumaan. Ja aamulla siis alapää oli sellainen kuin menkkojen alussa. Olin ihan varma, että töissä alkoi vuoto, kun kramppali. Mutta kuppi oli eri mieltä.
Tulin sitten tänne "viikonloppukotiin", jonne olen tuonut kaikki mun raskaustestivarastot ( :grin niitä on paljon), etten tee turhia testejä. Illalla, kummempia pidättelemättä tein kaksi eri merkkistä puikkoa. Toiseen tuli testiajan jälkeen ehkä haamu. Toiseen tuli ihan testiajan sisällä haamu tai viivanpaikka tai joku toinen viiva kuitenkin. Pyysin miestäkin katsomaan. Se oli epäileväinen, että on tässä kyllä kaksi viivaa, mutta tuo toinenhan on ihan haalea, eikä yhtään niin vahva kuin toinen viiva.
Että ehkä jotain oli kuitenkin? :rolleyes:

No, en uskalla iloita, kivut on kuitenkin kovat. Vuoto voi alkaa milloin vaan. Ja jos olisikin plussa, niin pelottaa kyllä, mä olen kuitenkin ennenkin ollut raskaana, eikä ole tämmöisiä kipuja ollut, päinvastoin. Eikä nyt tissit ole ollenkaan kipeät, niin kuin muissa raskauksissa. Voi olla, että menee kesken, tai on vaikka kohdunulkoinen. Tai kaksoset.
Mutta niin tai näin, ehkä kropassa jotain kuitenkin tapahtuu, vaikka menkat tulisivatkin.

Paljon onnea PiPaNat!

Ja Hormigalle myös paljon peukkuja että kaikki menee hyvin!

Äh.. Täällä odottelen tätiä tulevaksi kipujen perusteella. Vaan ei kuulu ei näy, huoh..

Osaankohan liittää kuvaa... yritän. tässä siis se, jossa ei eilen juuri mitää ollut http://aijaa.com/Qgj0lB

vasemmalla tämän aamuinen, oikealla se eilinen. Aika huono kuva, kun mun kännykässä on huono kamera. Näkyykö mitään?
Luonnossa näkyy sen verran, ettei tarvitse käännellä, vaan näkee, kun testi on pöydällä ja itse seisoo normaalisti.

[url=http://aijaa.com/Qgj0lB][/URL]

Onnea Pipanat :hug007 Ihan selvästi siinä on jo haalea viiva näkyvissä. Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy kyydissä!!!

CriCri, mulla on niin paljon noita testejä, että viimeistään huomenna tosiaan pitää uusiksi, jos ei vuoto ala... :)

Takaisin