Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Niin muuten onko muilla ollut kierukkaa ja kauanko on poiston jälkeen mennyt että alkaneet ensimmäiset kuukautiset?

Täällä kp23/30-32. Luultavasti dpo 6. Ovis meni tosiaan hukkaan tässä kierrossa. En usko että kp12 talletus riittää kun ovis oli välillä kp16-18. Eli yrityskierto 5 odotellessa. Vähän jo ihmetyttää miks nyt kestää niin tää tärppääminen. Kaks ekaa tärppäs heti... Joskus tulee ajatus että eikö meille oo tarkoitus tulla enempää. Vai onko mun munasolut alkanu hylkimään miehen siittiöitä..

Aikanaan mulla oli kierukka, otettiin pois niin meni kaksi viikkoa kun tuli ekat menkat. Nyt oli kierukka jonka aikana raskauduin, mutta meni kesken. Että uskoisin, ettei kauaa tarvitse odotella kuukautisia kierukan poiston jälkeen! :happy:

Dpo 11 -> kp1. Muistan että tuota toista yrittäessä oli myös kahdessa ekassa kierrossa lyhyt tää aika ovulaatiosta menkkoihin. Sit kolmannesta jo tärppäsikin. Nyt vaan seuraamaan miten toisessa kierrossa käy :)

Joo, vasta tässä ollaan aloittamassa yritystä ni ei ollut tämä mikään pettymys. Oon ihan iloinen että tää kierto on nyt käynnistymässä vihdoin ja viimein!

Tsemppiä kaikille jänniin päiviin!
Jonkinlainen vuoto on nyt ollut mutta en tiedä johtuuko vain poistosta parempi ehkä odottaa kunnon kuukautiset ennen yritystä :)

Täällä yksi 32v. Kolmosen haaveilija. Esikko tyttö syntyi 04/12 ja poika 09/13. Nyt olisi kolmoinen tervetullut.
Kapselin poistatin kädestä elokuussa ja yhdet menkat ovat vasta tulleet.
Tänään sain vahvan plussan ovistestiin ja nyt sit odotellaan pari viikkoa kuis käy
plussatuulia kaikille

Odottavan aika on pitkä. Melki pari viikkoa pitäisi pystyä odottamaan ennen rtestin tekoa.
Esikoinen tuli ekasta ja kakkonen tärppäsi toisesta kierrosta ehkäisyn lopetuksen jälkeen.
Nyt on kolmas kierto menossa tällä erää.
Joulu onneksi tulee väliin niin on muutakin ajateltavaa

Täällä on kans dpo 4 eli odotellaan... Toki odotukset ei ole suuret mutta kyllähän se silti mielessä on. Menkat pitäis alkaa aatto-tapaninpäivänä eli testejä kaappiin odottamaan kaiken varalta...

Mulla oli kierukka 3 vuotta ja marraskuun alussa otettiin pois. Tulin 2 viikon kuluttua siitä poistosta raskaaksi mutta päätty keskenmenoon. Eli kuukautisia ei ole tullut lainkaan,ainoa oli 5päiväinen km verinenvuoto. Nyt ootellaan kuukautisia tai ovista alkavaksi :)

Kirppu^:Teitkö siis plussan jo 2vko poistosta?Kun me ajateltiin odottaa ne ensimmäiset kuukautiset ennen varsinaista yritystä siis kumi käytössä siihen asti.Mutta ennen poistoa ei ollut käytössä ja luin sitten että siitä voikin jo raskaaksi tulla kun ei ole ehkäisyä ollut juuri ennen poistoa.Että sekin mahdollisuus Olemassa toki toivon että mielummin tulisi ensin kuukautiset koska ilmeisesti riski keskenmenoon kierukan poiston jälkeen on aika suuri jos en ihan väärin ole ymmärtänyt.

Oisko täällä jollain jo aika testata?? Täällä menossa kp9 eikä vielä kannata mitään testejä uittaa joten siksi kyselen :)

Täällä kp 9, ajattelin yrittää venyttää ke tai to asti testaamista jos vaan pystyn :oops: oireita ei vaan ole kyllä mitään niin ei siks ole kyllä mitään odotuksiakaan...

Heh odottelen edelleen kuukautisia mutta aattelin et jos ei ennen joulua tuu vois varooksi testata.Mut jos ei plussaa sais silti ne kuukautiset tulla.

tarkoitatteko kp kiertopäiviä? Eli onko joku testaamassa ovista?
dpo olisi päivät oviksen jälkeen
esim. Mun kierto nyt kp 18/25. Eli kp aletaan laskee ekasta kuukautisten vuotopäivästä.
Mun kierto olisi tässä kuussa oviksen mukaan max 25 päivää ellen raskaudu koska ovis oli jo kp 12.

Mulla pitäis täti tulla huomenna tai tiistaina, mutta ollu niin kummallinen kierto, että tokkopa ainakaan plussia tästä kierrosta kannattaa ees odottaa... :sad001 No ehkäpä sitten ensi kierrossa jos olis vähän normaalimpi kierto! En ymmärrä alkuunkaan tätä kiertoa, kun on ihan kummallinen ollut... :confused:

Tosi vähän tietoa löytyy mistään siitä kun kolmas raskaus ei ota alkaakseen. Että mistä esim vois johtua jne...

Takaisin