Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Vaveli16: jopas sattuikin että saman ikäiset lapset. Jaahas,vai veikkaat että samalta alueelta :) Alkaako alue K:lla ja päättyy A:ahan?
Meillä ei jää kolmanteen,kyllä niitä taitaa senki jälkee yksi ainakin tulla jos luoja suo ;)

No sitten kyllä ei eli veikkaisin väärin tai sitten siellä puhutaan samaan tyyliin :D Tai jos tuosta oikein ymmärrän niin viereinen alue kyllä :)

Milläs kirjaimella alkaa sun alue ja mihkä loppuu? Helpotan että keski suomesta oon että ees ollaanko samasta läänistä :)

Siis lääniä just tarkoitin eli joo aika eri suunnista sit ehkä :D Paljastan nyt liikaa mut e:llä alkaa ja a loppuu siis lääni mut siis pieleen meni mun veikkaus :)

Täällä kanssa kolmosta kuumeileva. Oikeastaan yrittäminen jo aloitettu. :)
E-pillerit lopetettu heinäkuussa nyt yk4 menossa. Kierto säännöllinen ja ovis bongattu kahdesta kierrosta.
Aikaisemmat raskaudet alkaneet heti kun ehkäisy jätetty joten vähän ihmeissäni olen kun ei vielä mitään ole tapahtunut.

Pätkis, eiköhän se sitten kohta siellä ole plussa tikussa! Missä muilla mennään? Täällä kp 6 ja jospa sitä ovista alkais tikuttaan vkonloppuna...

Kiva kun tää keskustelu nyt aika aktiivista :) Meillä ei tosiaan mennä viel missää vaan odotetaan innon ja jännityksen sekaisin tuntein ensi viikon kierukan poistoa.
Toki työkuviotkin vähän niin sun näin et en tiedä miten viisasta tämä"projekti"tähän väliin mut ei vaan haluta odottaa ja ei sitä tiedä onko koskaan sitä oikeaa aikaa :)

Täällä dpo 3, mutta ei tosiaan olla yrittämällä yritetty, lähinnä kiinnostaisi saada kierto pyörimään.

Viimeyönä tuo 9kuinen valvotti puoli viidestä eteenpäin ja siinä mietinkin että lisääkö tässä vielä kaivataan :D Meillä esikko ollut aina huono nukkumaan ja tämä kuopus pääasiassa nukkuu hyvin. Mites muilla yöt menee?

Tuntemuksien mukaan ovis olis ollu toissapäivänä/eilen, talletus tehty. Saas nähdä kuinka käy tämän kierron osalta. :grin Ja meillä menee yöt "nyt jo" ihan kivasti! Tytöt nyt 15 ja 16... Heh! Kevennys... :dance008 Vaikka voin sanoa, että eipä tämäkään aika niin kaikista helpointa ole noiden lapsien kanssa... :argue

:joyful::joyful::joyful::joyful: Eli meilläkin ehkä kymmenen vuoden päästä jo kaikki nukkuu!!

Voiko joku fiksu kertoa miksi mä en saa noita hymiöitä muuta kun tuonne tekstin alkuun...

Tossa muuten aikaisemmin pyörittelin mielessäni sellaistakin että kun aina on kaksosraskaudenkin mahdollisuus niin miten ihmeessä saa neljä lasta ja kaksosten rattaat samaan autoon?!?!?!?!?!

Liinuska, mä mietin joskus samaa et mitä jos nyt tärppäis kaksoset niin kun ne syntyis toinen ois just 3v ja toinen 1,5v. Ois siinä pikkasen puuhaa :grin

Kato Liinuska et korsori vilkkuu viimeisen sanan lopussa ja sit klikkaa hymiö

Meillä esikoinen näkee paljon unia tällähetkellä ja siirrettiin hänet 2kk sitten takas meidän makkariin nukkumaan kun selkeesti näkee painajaisia. Pikkuhiljaa ne näyttäis alkavan helpottamaan. Pienempi on valvottanut tosi paljon, mutta nyt vajaa pari kk nukkunut jo suht hyvin. Paitsi nyt pari yötä kun olen vieroittanut häntä klo 05-06 välisestä veden/maidon juomisesta. Ikää pienemmällä on nyt 11kk. Välillä sitä tosiaan miettii et ollaanko ihan hulluja kun pikkasen alkaa helpottaan tää 2vuoden valvominen, mutta olisihan se yks silti vielä niiiin ihana juttu!

Saaks kysyä minkä ikäisiä te muut olette? Mä olen 36v ja mies 39 niin siks me ei enää "hirmu pitkään" yritellä vaan panostetaan sit näihin rakkaisiin poikiin kaikkemme :happy:

Huoh!Kaikkee sitä tulee laskettua ja mietittyä etukäteen.Laskeskelin et jos jään ens vuonna äippälomalle olis äippäraha n.200€ pienempi kuin jos jäisin vasta 2017.En nyt sit tiedä miten kannattais toimia.Toki jos odottaa 2017 vuotta voi joutua olla loppuraskaudesta ilman töitä.Vaikee valinta en tiedä pitääkö vain pysyä suunnitelmassa ja antaa luonnon päättää :) Tosiaan kun ei yhtään tiedä kauanko raskautumisessa menee.Iästä kysyttiin en tosiaan halua liikaa paljastaa mutta sanotaanko että siinä 30 tienoilla(+-2);)

Mä oon 29. Joo mä luulen että nää lapset valvomisineen ovat vielä tosi helppoja verrattuna teineihin! Mielessäni oon kuvitellut että koska meillä on kaks poikaa niin teini-iästå selviäisi vähän helpommalla... sittenpähän se nähdään :D

Niin, ehkä pojat helpompia... Aika näyttää! :grin Mutta eipä ne lapset koskaan taida olla helpon ikäisiä, ongelmat vain muuttuu vuosittain... Mutta silti niin ihania, meillä alkaa jo teini kiukuttelutkin meneen helpompaan, siltä ainakin tuntuu... :happy:

Nyt vaan sit Ansaki uutta pikkuista perheeseen niin teinit pääsee mustasukkaisuus kiukkuileen ja vauva-elämä vielä siihen päälle :rolleyes:

Meillä teinit odottaa kyllä, että perheen lisäystä tulisi... :grin Pettymys oli heillekkin kova kun kkm tuli, jotenkin heillekkin sen soisi, etenkin nyt kun ovat tosiaan jo rauhoittuneet pahimmasta! :Heartpink Meillä paljon eläimiä itsellä ja luulen että niiden kanssa eniten hermot on piukeella... :sour:

Tänään ollut ihan hirvee vauvakuume!! Kaupungilla näkyi ihania raskausmasuja, mäkin haluun :) Melkein toivon että ois kuitenkin tärpännyt ja saataisiin elokuussa vauva... :)

Takaisin