Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä jos nyt tärppäis niin menis la tod näk syyskuulle.

Mulla on kuume jotenkin laskenut vkon lopun aikana :eek: On ollu ihanat 2pv mökillä ja oon tajunnu kuinka onnellinen sitä onkaan noiden kahden pojan äitinä. Vähän tuli olo että kaivataanko me tähän enää lisää... Mutta silti kävin ovistestin ostamassa :wink Huomenna taitaa olla kp10 ja jos aloittaisi testaamisen. Viime kierrossa oli ovis kp12.

PiPaNaT:Mulla välillä iskee ihan sama fiilis et oisko sittenkin vain näin hyvä?Ja kun nyt torstai(kierukan poisto)lähenee asiaa alkaa miettiä enemmän ja jännittää.Sitten kuitenkin taas seuraavassa hetkessä haaveilee siitä pikku nyytistä ja ihanasta pienestä sisaruksesta lapsille :) Pysytään ainakin toistaiseksi suunnitelmassa se jätetäänkö kumi pois sitten heti tammikuussa vai pari kuukautta myöhemmin selvinnee ajan kanssa.

Huhtikuuhun kun jaksaisi odottaa niin saisi todennäköisesti alkuvuoden/kesän vauvan :) voi olla että ei jaksa!!

Meillä on edelliset syntyny elokuussa ja joulukuussa (LA oli tammikuussa) ja jos nyt tosiaan tärppäis niin olis syyskuu. Järkevämpää olis tosiaan odotella et mahikset ois alkuvuoden vauvaan :rolleyes: mutta voihan se mennäkin sinne vaikka nyt jo yritellään... :oops:

Jep, ei sitä niin tarkkaan voi suunnitella. Meillä helmi- ja maaliskuussa syntyneet, joten syysvauva ois siinä mielessä kiva että noi synttärit ei ois kaikki samassa kasassa. Kunhan pääsisi sinne asti että saisi vauvan syliin, samapa tuo syntyykö syksyllä vai talvella :)

Mikä tilanne täällä muilla on?

Mulla dpo 8 ja kyllä, tein testin aamulla. No viivanpaikka siihen pamahti. Väristä en tiedä. Merkkinä one step. Typerää testata näin aikaisin...

Laitappa kuva Liinuska!! Mä sain tänään vilkkuvan naaman ovis tikkuun :happy: Nyt kunha sais rauhan tähän taloon niin pääsis miehen kanssa saunaan :wink

2015-12-10 08.29.52.jpg Tässä tän aamuinen. Taitavat vaan antaa viivanpaikkoja nuo one stepit. Otin kuvan alle viidessä minuutissa.

Mä oon niiiin huono tulkitseen noita ellei ole selkeä viiva :eek: Ite oon siks käyttänyt aina clear bluen testejä kun niitä ymmärtää helpommin :rolleyes:

Se on fiksua. Mä vaan oon niiiiiiiiiin kärsimätön, etten vaan millään jaksa odottaa niin kauaa.... ja sitten kiusaan itseäni näillä testeillä :D

Tiedän tunteen. Mulla tänään ovis ja päätin vakaasti että testaan vasta jouluaaton jälkeen. Niin varmaan... Tiedän jo nyt ettei tuo päätös pidä ja yritän vaan huijata itseä :rolleyes:

Liinuska kyllä mä ainakin ihan selkeästi näen tuossa haalean viivan nyt jos maltat pari päivää odottaa että vahvistuu viiva :)
Meillä esteet raivattu tieltä(kierukka pois)eli nyt vaan odotellaan ensimmäisiä kuukautisia(äh en todellakaan odota mut täs tapauksessa ne ois kivat)kun ne on pysyneet pääosin poissa kierukan aikana niin jää nähtäväksi koska tulee.On tää vaan jännää :nailbiting:

Mulla nyt kp 17 ja ilmeisesti dpo 5, ja nyt on ollut aikasmoista vihlontaa tänään alamahassa. Saas nähä! Jouluviikolle yritän siirtää testailun, voi olla etten onnistu, mutta yritystä ois ainakin! :shy:

PiPaNaT: kiitos vinkistä!Ehkä odottelen ensin hetken ja sitten kokeilen jos ei ala :) Terkka vitsaili että nyt sitten saat ehkä kuukautiset lahjaksi että tulee ainakin punainen joulu heh :D

Tänään dpo 10 ja tyylipuhdas nega. Eli en ikinä enää tilaa noita one step - testejä!! Ovat täysin huijausta.

Pettynyt olo ei oo kuitenkaan. Tarkoitus aloittaa kunnolla vasta ensivuonna ...itseni tuntien seuraavan ovulaation jälkeen löydän itseni marketista ostelemasta raskaustestejä :) :)

Liinuska: Näyttääkö ne varmasti jo dpo 10? Vai pitäiskö testailla vielä myöhemmin uudestaan?

Mä oon kans tuolla muissa ketjuissa ymmärtänyt et nuo one stepit ei ole hyviä! Mutta aika vähäiset päivät vielä, älä luovuta :happy:

Aikaistahan tässä on mutta kaksi aikaisempaa testiä antoi haaleet haamut joten jos vielä tässä kierrossa tarvii testata ni en ainakaan noilla one stepeillä sitä tee!

Aikaisemmissa raskauksissa mulla oli jotain testejä netistä, mutta en millään muista mitä... ne oli tosi hyviä, näyttivät plussan jo tosi varhain eikä mitään viivanpaikkoja ym. ikinä näkynyt. Tarvii vaan jatkossa hakee marketista pregcheckejä!

Takaisin