Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea plussanneille!

Täällä edelleen odotellaan kierron käynnistymistä. Imetys jäänyt lähes kokonaan, jospa ne kohta alkaisi ja pääsisi yritys käyntiin :)

Meillä kaksi poikaa ja molemmat tehty ovispäivänä Kiva olisi tyttökin saada, mutta myös poika erittäin tervetullut näiden kahden kaveriksi! Oikeestaan me molemmat taidetaan odottaa enemmän poikaa... Kunpa nyt pääsisi edes yrittämään!

Täällä myös aloitettu jäätävä spelulointi siitä koska tämä on tärpännyt. Meillä kaksi tyttöä ennestään ja molemmat tullut niin yllättäen että ei osata sanoa onko tärpännyt ennen ovista tapahtuneista touhuiluista vai miten :)
Eli tyttöä varmaan odotellaan, poikakin olisi tervetullut :D

Jihaa!!!! Ovisplussa saatu tikkuun tänään! !! Tilasin testit loppuviikosta ja perjantaista tikuttanut, joten melko äkkiä se sieltä tuli. Nyt saa nähdä tuleeko perinteiset oviskivut, mitkä oli kakkosen yrityksessä tosi selkeät.

Todellinen yritys ajateltiin aloittaa vasta tammikuussa (saisi tuo kakkonen muutaman kuukauden lisää ikää), mutta nyt kiva seurata miten kierto lähtee käyntiin :)

Liinuska, minkä ikäiset pojat teillä on? Meillä on 2v3kk ja 11kk. Mä sain kierron käyntiin nyt kakkosen jälkeen käymällä vyöhyketerapiassa ja nyt olen parin vkon päästä menossa osteopaatille et se kattoo et kaikki on "kohdillaan" eikä sen puolesta ole estettä raskautumiselle. Täällä on nyt kp4 menossa, rauhallinen vaihe :happy:

Onko teillä ollut helppo raskautua?

Meillä 3v9kk ja 9kk. Nyt vasta tosiaan kierto käynnistymässä, toisaalta lopetin imettämiseen vasta pari viikkoa sitten, eli meillä imetys toimi hyvänä ehkäisyn alusta loppuun :)

Niin ja helposti on nämä kaksi tullut, toisesta ja kolmannesta kierrosta tärppi käynyt! Miten teillä?

Esikoista tehtiin 5v ja tuli loppujen lopuksi IVF hoidolla. Toista aloin odotamaan kun esikoinen oli 7kk ja imetin täysillä :eek: Oli niin uskomattoman ihan yllätys! Nyt siis ei voi tietää kun käy... Realistina en usko että helppoa on! Yritellään jonkin aikaa ja jos ei tärppää niin näillä mennään :happy: Toki vauvakuume on kova :oops:

Ei voi koskaan tietää miten seuraava saa alkunsa. Kyllä mäkin oon sanonut että ei meillä kolmatta kertaa voi käydä yhtä hyvää tuuria. Ei auta muu kuin yrittää ja toivoa parasta :)

Voisin ilmoittautua myös tänne toivottavasti keskustelu vähän aktivoituisi.En uskalla näin yleisellä liikaa paljastaa mutta sen verran et meillä on poika ja tyttö jotka alle kouluikäisiä mutta yli 3-vuotiaita ;) Kierukka lähtee pois 10.12.ja sitten kai suositus olla kuukauden verran kumi käytössä ja sitten alkaa meillä kolmannen yritys.Innostunut ja jännittynyt fiilis :)

Tällä palstalla tosiaan aika hiljaista mutta jospa vähän keskustelu piristyisi uusien ihmisten myötä, joten mukaan vaan!

Tossa miehen kanssa puhuttiin tänään ja ihan kunnolla yrittämään ruvetaan keväällä. Toisaalta tässäkin kierrossa on mahdollisuus vauvaan, kun en tosiaan tiennyt tuosta ovulaatiosta ja juuri pari päivää ennen oli säpinää :) Ikäeroa olisi sitten kakkosella ja tulevalla 1v5kk... Tarkoitus kuitenkin olla tällä palstalla hieman pidempään ;)

Meillä on pojilla ikäeroa 1v4kk :happy: Nyt jos tässä kierrossa tärppäis niin kaikki ois 3v1kk sisällä. Mut siinä on se ISO jos...

Meillä ekan kanssa meni 9kk ja toinen tuli periaatteessa heti kun annettiin lupa tulla tosin ei ollut esikoisen jälkeen muutakun kumi käytössä ja se välillä kyllä unohtui et jos nyt siitä ajattelee meni kauemman.Mutta ei siis yhtään voi tietää mitä edessä.Gynellä kun viimeksi kävin totesi pco-tyyppiset munasarjat jota ei ole ennen noita kahta ollut että en tiedä miten vaikuttaa aika näyttää :)

Täällä raskauduttu aina helposti! Vähän liiankin toisinaan... :joyful: Yksi tullut pillereiden aikaan, yksi imetyksen ja kolmas (meni kesken) kierukan aikana, siis ovat saaneet alkunsa! :rolleyes: Jännityksellä nyt sitten odotellan kuinka käy...

Ansaki, teillä on kyllä lapset tosissaan halunneet maailmaan :grin Mä haluan tosiaan käydä osteopaatilla katsomassa et onko kropassa tapahtunut jotain kummia kun on kaksi raskautta niin lähekkäin. Oman haasteensa h-hetki päiviin tuo nuo kaksi pikkuista.. Varmin aika on tietty kun saa ne yöunille mut sit ollaan monesti molemmat tosi väsyjä... Kai sen pari kolme kertaa kk siihenkin aikaan jaksaa :hilarious:

Ansaki, onko teillä haaveessa vielä yksi iltatähti vai vielä useampi? Miten muilla? Me jos saadaan vielä kolmas niin meidän perheluku on täynnä!

Moikka :)
Täällä uusi tähän ketjuun ilmestyvä. Täällä haaveillaan ja yritellään kolmosta.
Ite oon 25v ja mies 31. Kaksi lasta ennestään poika 5v(2010) ja tyttö 3v (2012). Max 5 lasta haaveena yhteensä,saa nähä montako siunaantuu.
Kierukka poistettiin 3 vuoden pitämisen jälkeen 3viikkoa sitten ja melkee heti oli ovis muttei tärpänny,pe alko mahdottomat menkat ja nyt ootellaan niiden loppua ja seuraavaa ovista.
Niin kauhia vauvakuume ettei meinaa housuissa pysyä ja malttaa odottaa kahta viivaa r-testissä. Muilla kokemuksia kierukan poiston jälkeen raskaaksi tulemisesta?

Onnittelut plussanneille,me yrittäjät,tsemit meille ja parempaa onnia seuraavalla kerralla:Heartred

Meillä on kolmen jälkeen perhe kasassa. Mä oisin toivonut että kahden jälkeen tulee se tunne että nyt riittää, mutta toisin kävi. Kolmas on vielä sellanen realistinen lapsiluku mun mielessä, siksi varmaan kolmannen vielä haluan. Miehelle ois riittänyt jo nämä kaksi, mutta mä en halua miettiä loppuelämääni että yksi lapsi puuttuu. Ja mies tietysti suostui <3

No meillä piti olla lapsi luku täynnä kahden jälkeen, mutta nyt jos iltatähden vielä... :rolleyes: Että eiköhän sen jälkeen olis täysi... :grin Vannomatta paras!

Kirppu^: aika hauska meillä saman vuotiset ja samoin päin et vanhempi poika :) Ja tosiaan myös kierukan poisto mulla edessä.Ja pari sanaa sun tekstissä ehkä paljastaa että ollaan samalta alueelta :) Apua paljastan jo liikaa.Luulen kans et meillä jää kolmeen lapsiluku :) Oon ihan malttamatton jo mut toki varmaan pitää viel poiston jälkeen se kuukausi sitten odotella ennenkuin aloittaa yrityksen ei vaan malttaisi millään odottaa
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
Nimimerkki vaihtui tällä sitten jatkan.

Muokattu viimeksi:
Takaisin